پمپ, پمپ آب خانگی

پمپ آب داب

پمپ آب داب

برند داب

به طور کلی پمپ های آب جهت پمپاژ سیال مورد استفاده قرار می گیرند و انواع مختلفی دارند. که پمپ آب نیم اسب خانگی، پمپ آب دو اسب و یک اسب نمونه هایی از متداول ترین آن ها می باشند. این تنوع مدل و برند باعث می شود که بتوانند نیاز های بیشتری را پوشش دهند. از همین رو انتخاب برند مناسب، حائز اهمیت است. پمپ های آب دارای انواع برند های خارجی و ایرانی است که در این مطلب قصد داریم پمپ آب داب را بررسی کنیم. 

برند داب متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد. که در زمینه ی تولید و عرضه انواع پمپ ها فعالیت خود را از سال 1975 شروع کرده است. تولیدات این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت و مناسب بودن قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی داب می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ آب داب می باشد که در ادامه، کاتالوگ آن نیز ارائه شده است.

ویژگی های پمپ آب داب

گفتیم که به طور کلی پمپ های آب خانگی دارای تنوع مدل بالایی هستند و برند داب نیز تولید کننده تمامی این مدل ها می باشد. در کادر پایین تمامی این محصولات به همراه مشخصات فنی، مزایا و کاربرد هایشان به صورت جداگانه آورده شده اند. جهت مطالعه بیشتر کافیست روی تصویر محصولات مورد نظر کلیک کنید. انواع پمپ آب نیم اسب خانگی ، یک اسب و پمپ آب دو اسب با مشخصات کامل در بالا قابل مشاهده است. به دلیل تعدد در مدل ها شما می توانید علاوه بر قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی داب ، برای دریافت مشاوره رایگان نیز با ما در ارتباط باشید.

مزایای پمپ آب داب

مهم ترین مزیت این پمپ ها، مدل های مختلف آن هاست و لازم به ذکر است که علاوه بر قدرت های مختلف، دارای انواع دیگری نیز هستند. از جمله آن ها می توان به پمپ آب جتی، پمپ آب بشقابی تک پروانه و دو پروانه اشاره کرد. این انواع امکان کار با دو برق تک فاز و سه فاز را دارند. کیفیت، طول عمر، بازدهی و ایمنی بالا از دیگر ویژگی آن ها محسوب می شود. نصب پمپ های آب این برند نیز بسیار ساده و سریع می باشد. در ضمن با توجه به طراحی آنها برای فضا های کوچک نیز قابل استفاده هستند. این طراحی همچنین میزان مصرف انرژی پمپ ها را تا حد امکان کاهش داده و آن ها را مقرون به صرفه کرده است. نکته دیگر بحث تعمیرات آن هاست که با سرویس های منظم، احتمال خرابی آن ها بسیار کاهش می یابد. هرچند شهر پمپ انواع تعمیر پمپ آب خانگی غرب تهران را انجام می دهد.

قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی داب

کاربردهای پمپ آب داب

کاربرد اصلی این پمپ ها، پمپاژ آب تمیز با فشار مناسب در مدار های مختلف و لوله کشی هاست. نمونه ای از مصارف استفاده شان را در فهرست زیر مشاهده می نمایید.

  • صنایع کشاورزی
  • جهت آبرسانی و آبیاری
  • در موارد صنعتی
  • ساخت و ساز
  • در بوستر پمپ ها به منظور افزایش فشار
  • آبنما ها و فواره ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *