پمپ, مونو پمپ

مونو پمپ جسبرگر

مونو پمپ جسبرگر

برند جسبرگر

به طور کلی پمپ هایی که سیال را در محوری افقی در راستای خود پمپ از خود عبور می دهند، مونو پمپ ها و پمپ های اسکرو نام دارند. پیشتر به تفاوت های مونو پمپ و اسکرو پرداختیم. همچنین برند های داخلی و خارجی زیادی از تولید کنندگان این پمپ ها محسوب می شوند. از جمله برند های داخلی آن ها مونو پمپ جم و نمونه معروف خارجی آن، مونو پمپ اینوکسپا می باشد. در این مقاله به معرفی یک برند خارجی دیگر، مونو پمپ جسبرگر ( مونو پمپ جزبرگر ) خواهیم پرداخت. این مونو پمپ استیل ، دارای انواع مونو پمپ قیفی و ساده می شود. همچنین لازم به ذکر است که شهر پمپ تنها فروشنده محصولات پلمپ شده و نو می باشد و فاقد انواع مونو پمپ دست دوم است.

برند جسبرگر متعلق به شرکتی آلمانی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ در کاربری مختلف از سال 2003 شروع کرده است. تولیدات این کمپانی بر مبنای استاندارد های بین المللی، رشد اقتصادی پایدار و امکان برآوردن نیاز های مشتریان می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، مونو پمپ جزبرگر است که در ادامه، کاتالوگ آن نیز ارائه شده است.

برند جسبرگر

ویژگی های مونو پمپ جسبرگر

در بالا نیز اشاره شد که با وجود تنوع کم این دسته از پمپ ها، اما برند جسبرگر از تنوع خوبی در این محصولات برخوردار است. نمونه ای از آن ها مونو پمپ قیفی ، مونو پمپ دوزینگ و انواع ساده تر آن هاست. در ادامه در جدولی مشخصات کلی هر یک گرد آوری شده است.  

نام سری حداکثر فشار (بار) حداکثر دبی (لیتر بر ساعت) جنس بدنه
JP700 12 3000 استنلس استیل
دوزینگ 24 1200 استنلس استیل
BLOCK 24 200 استنلس استیل
PB700 24 150 استنلس استیل
PS700 24 150 استنلس استیل

 

همانطور که مشاهده می نمایید، تمامی مدل های آن در دسته مونو پمپ استیل قرار می گیرند. شما می توانید جهت استعلام قیمت هر یک از مدل ها با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید. بدیهی است که قیمت این پمپ ها از انواع مونو پمپ دست دوم بیشتر خواهد بود.

مزایای مونو پمپ جزبرگر

شاید مهم ترین ویژگی این پمپ ها استفاده از فولاد ضد زنگ در ساختمان آن هاست. بنابراین از مقاومت بالایی برخوردار هستند. همچنین طراحی آن ها به گونه ایست که در داخل پمپ، فضای خالی چندانی وجود ندارد. در نتیجه تمیز کردن آن ها نیز آسان تر است. از مزایای دیگر این پمپ ها، انتقال سیالاتی با ویسکوزیته بالا، اما بدون ضربان و به صورت کاملا یکنواخت می باشد. قابلیت اعتماد بالا و کیفیت مرغوب از دیگر ویژگی های مثبت آن ها به حساب می آید. همچنین برخی از مدل های این برند، قابلیت نصب به دو صورت افقی و عمودی را دارند.

مونو پمپ جزبرگر

کاربردهای مونو پمپ جسبرگر

با توجه به توضیحات بالا می دانیم که مونو پمپ ها به صورت کلی برای سیالات غلیظ استفاده می شوند. در ادامه برخی صنایع مورد استفاده از این پمپ ها ذکر شده است.

  • صنایع غذایی جهت انتقال عسل، رب، خامه و سس
  • صنایع بهداشتی و دارویی
  • به منظور پمپاژ انواع گریس و روغن
  • صنایع کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *