پمپ, پمپ آب خانگی

پمپ آب داب

پمپ آب داب

برند داب

به طور کلی پمپ های آب جهت پمپاژ سیال مورد استفاده قرار می گیرند و انواع مختلفی دارند. که پمپ آب نیم اسب خانگی، پمپ آب دو اسب و یک اسب نمونه هایی از متداول ترین آن ها می باشند. این تنوع مدل و برند باعث می شود که بتوانند نیاز های بیشتری را پوشش دهند. از همین رو انتخاب برند مناسب، حائز اهمیت است. پمپ های آب دارای انواع برند های خارجی و ایرانی است که در این مطلب قصد داریم پمپ آب داب را بررسی کنیم. 

برند داب متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد. که در زمینه ی تولید و عرضه انواع پمپ ها فعالیت خود را از سال 1975 شروع کرده است. تولیدات این کمپانی بر پایه کیفیت ساخت بالا و مناسب بودن قیمت پمپ داب ایتالیا می باشد. این شرکت به دلیل محبوبیت از نظر تولید محصولات با کیفیت و طراحی مدرن در بسیاری از کشور ها دارای نمایندگی می باشد. از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ آب داب می باشد که در ادامه، کاتالوگ آن نیز ارائه شده است.

برند پمپ آب داب

ویژگی های پمپ آب داب

به طور کلی پمپ های آب خانگی تنوع مدل بسیاری دارند و برند داب نیز یکی از بهترین تولید کننده های تمامی این مدل ها می باشد. در سایت شهر پمپ همه ی این محصولات به همراه مشخصات فنی، کاربرد و مزایای آن ها به صورت مجزا آورده شده است. شما می توانید با کلیک بر روی کلمه ی لینک شده محصولات پمپ آب داب را بررسی و  انتخاب نمایید. به این ترتیب انواع پمپ آب نیم اسب خانگی، یک اسب و پمپ آب دو اسب با مشخصات کامل در سایت قابل مشاهده است. به دلیل تنوع در مدل ها شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت پمپ داب ایتالیا با ما تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ آب داب

یکی از مهم ترین مزایای پمپ های داب این است که علاوه بر انواع مختلفی که دارند دارای قدرت های متفاوتی نیز هستند. از جمله ی آن ها می توان به پمپ آب بشقابی تک پروانه و دو پروانه و پمپ آب جتی، اشاره کرد. پمپ های آب این برند از نظر نصب نیز بسیار ساده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. همین طور امکان کار با دو برق تک فاز و سه فاز را دارند. 

با توجه به طراحی پمپ ها می توان گفت برای فضا های کوچک نیز قابل استفاده هستند. این نوع طراحی آن ها باعث شده میزان مصرف انرژی پمپ ها تا حد امکان کاهش یافته و مقرون به صرفه باشند. همچنین پمپ های داب به دلیل مرغوب بودن جنس قطعات آن مانند پروانه‌ هایی از جنس چدن، الکتروموتور آلومینیومی، شفت‌ ها و بدنه‌ ی استیل، در برابر خوردگی مقاوم هستند و عمر طولانی و دوام زیادی دارند. بازدهی، کیفیت و ایمنی بالا نیز از دیگر ویژگی آن ها محسوب می شود. یکی دیگر از نکات قابل توجه، تعمیرات این پمپ ها می باشد. که با انجام سرویس های منظم، احتمال خرابی آن ها بسیار کاهش می یابد. 

قیمت پمپ داب ایتالیا

کاربرد های پمپ آب داب

کاربری اصلی این پمپ ها، پمپاژ آب تمیز با فشار مناسب در مدار های مختلف و لوله کشی ها می باشد. در ادامه به نمونه هایی دیگر از کاربرد های آن ها اشاره شده است.

  • جهت موارد صنعتی
  • صنایع کشاورزی
  • ساخت و ساز
  • آبنما ها و فواره ها
  • مجتمع های تجاری و اداری
  • پمپاژ آب استخر ها
  • در بوستر پمپ ها به منظور افزایش فشار
  • مورد استفاده برای آبرسانی و آبیاری
  • قابل استفاده برای مصارف خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *