پمپ, پمپ سانتریفیوژ

پمپ استخری ایمکس

پمپ استخری ایمکس

امروزه تنوع پمپ های سانتریفیوژ به قدری گسترده شده است که برای هر نوع نیازی از نوع متناسب با آن بهره گرفته می شود. از جمله پر استفاده ترین آن ها در بازار فروش سال های اخیر، انواع الکترو پمپ استخری را می توان نام برد. اما با وجود این استفاده فراوان، برند های محدودی اقدام به تولید این محصولات نموده اند. از جمله پر کاربرد ترین این برند ها، برند ایمکس بوده که با توجه به کاتالوگ پمپ استخری ایمکس ، تنها برند تخصصی در زمینه تولید انواع این پمپ ها محسوب می شود.

سایر برند هایی که پمپ های استخری را جزو تولیدات خود دارند، این محصولات را در کنار دیگر انواع پمپ ها علی الخصوص پمپ های سانتریفیوژ طراحی می کنند. فروشگاه اینترنتی شهر پمپ به عنوان عرضه کننده تمامی تجهیزات صنعتی، ارائه دهنده همه این برند ها می باشد. جهت خرید این محصولات، همچنین بهره مندی از خدمات دیگر این مجموعه همچون مشاوره های رایگان کارشناسان ما تنها کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

برند ایمکس (EMAUX)

برند ایمکس، برندی استرالیایی بوده که فعالیت خود را از سال 1980 در زمینه ی عرضه تجهیزات استخر، سونا و فیلتر های مربوطه شروع نموده است. تولیدات این شرکت همگی دارای مقاومت بالا و از نوع پمپ های آب ضد اسید به شمار می روند. همچنین از آنجاییکه شعار این برند، مشتری مداری و جلب رضایت آن هاست، امروزه محصولات ایمکس به بسیاری از کشور های دیگر هم صادر می گردد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ استخری ایمکس بوده که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن ها بر اساس کاتالوگ پمپ استخری ایمکس ارائه شده است. 

برند ایمکس

ویژگی های پمپ استخری ایمکس

همانطور که در قسمت های بالا نیز ذکر شد، برند ایمکس به صورت تخصصی تنها پمپ های استخری ایمکس را تولید می نماید. به همین خاطر بدیهی است که دارای مدل های بسیار متنوعی از این پمپ ها باشد. این مدل ها در ویژگی هایی همچون هد، دبی و متریال مورد استفاده در ساخت با یکدیگر متفاوت می باشند. بر همین اساس قادر به پوشش تمامی نیاز های مرتبط با تاسیسات استخر هستند. به منظور دسترسی ساده تر در ادامه جدولی متشکل از این اطلاعات آورده شده است. لازم به ذکر است که تمامی موارد زیر از کاتالوگ پمپ استخری ایمکس برداشت شده است.

نام سری بازه هد (متر) بازه دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه
EPH   تا 16 تا 45 فایبر گلاس
SB   تا 16 تا 34 فایبر گلاس
SPH   تا 16 تا 30
SR   تا 16 تا 34 فایبر گلاس
SC تا 14 تا 23 فایبر گلاس
SS تا 8 تا 18 فایبر گلاس
SD تا 8 تا 15 فایبر گلاس
ST تا 8 تا 18 فایبر گلاس
AMU  تا 5 تا 9
APS تا 22 تا 280 مواد ترمو پلاستیک
SE   تا 18 تا 137 چدن
AFS   تا 14 تا 85

مزایای پمپ استخری ایمکس

جدا از تنوع مدلی بالای این دسته از محصولات برند ایمکس، مقاومت بالای آن ها در برابر خوردگی را می توان دیگر مزیت مهم آن ها برشمرد. علت آن نیز استفاده از متریال هایی مقاوم همچون فایبر گلاس در ساخت بدنه این پمپ ها می باشد. این موضوع در کنار بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی در پروسه ساخت آن ها، باعث کیفیت بسیار بالای این محصولات شده است. به تبع این کیفیت بالا، میزان راندمان و قدرت مکش تمامی پمپ های استخری ایمکس هم بالا می باشد.

کاتالوگ پمپ استخری ایمکس

از دیگر ویژگی های این پمپ ها می توان به نصب و نگهداری ساده آن ها اشاره کرد. همچنین ویژگی مثبت دیگر آن ها بر اساس کاتالوگ پمپ استخری ایمکس ، عرضه این محصولات با یک استرینر یا همان صافی می باشد. استفاده از این لوازم جانبی در کنار پمپ، کمک می کند تا آلودگی ها و موادی همچون برگ قبل از پمپاژ از سیال جدا گردد. در نتیجه ی این عملیات صافی، طول عمر پمپ تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. نکته آخر قیمت پمپ های ایمکس است که علیرغم تمامی ویژگی های بالا، کماکان بسیار مقرون به صرفه به حساب می آید.

کاربرد های پمپ استخری ایمکس

به صورت کلی انواع پمپ استخر، همچنان که از نام آن ها مشخص است، برای سیرکوله کردن آب استخر ها و موارد مرتبط با آن ها مورد استفاده قرار می گیرند. این کاربرد ها در رابطه با پمپ های استخری برند ایمکس نیز صادق است. در ادامه فهرستی از تمامی مصارف استفاده از این قبیل پمپ ها آورده شده است:

  • استخر های عمومی و خصوصی
  • انواع جکوزی ها
  • حوضچه های آب سرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *