پمپ, پمپ شناور

معرفی برند های پمپ شناور

معرفی برند های پمپ شناور

نوعی از پمپ های مستغرق که به یک موتور الکتریکی متصل می باشند پمپ های شناور نام دارند. عملکرد این پمپ ها به این صورت است که موتور پمپ باعث چرخیدن پروانه ها می شود. هر پروانه نیز توسط دیفیوزر سیال را پمپاژ می کند. توانایی پمپاژ داخل سیال از مشخصات پمپ شناور محسوب می شود به این معنی که توانایی کارکرد زیر آب را دارند. همچنین از کاربرد های آن پمپاژ آب از چاه، استفاده در نیروگاه ها و موارد مختلف دیگر می توان اشاره کرد.

این پمپ ها دارای برند های متنوعی هستند به همین دلیل انتخاب بهترین برند پمپ شناور کمی مشکل است. همین طور هر برندی با توجه به مشخصات پمپ شناور خود قیمت های متفاوتی دارند. مثلا قیمت پمپ شناور ایتالیایی در مقایسه با شرکت های ایرانی قیمت بالاتری دارند.

قصد ما در این مقاله صرفا معرفی برند های پمپ شناور است تا بتوانید با مطالعه این توضیحات بهترین برند پمپ شناور را متناسب با نیاز خود انتخاب فرمایید. شما می توانید جهت دریافت مشاوره، خرید و استعلام قیمت پمپ شناور ایتالیایی ، ایرانی و… با ما تماس بگیرید.

همچنین با ورود به سایت شهر پمپ محصولات پمپ های شناور را مشاهده و مشخصات فنی آن ها را بررسی نمایید. برای اینکه بتوانید دسترسی راحت تری به مقاله های معرفی برند های پمپ شناور به صورت جداگانه داشته باشید هر کدام از این مطالب لینک شده است.

قیمت پمپ شناور ایتالیایی

شرکت لوارا

شرکت ایتالیایی لوارا به دلیل داشتن تجربه ی بسیار، محصولات با کیفیتی را تولید می کند. که از جمله محصولات آن پمپ های شناور می باشد. تولید محصولات آن بر پایه ی ایمنی و کاهش آسیب به محیط زیست است. از دیگر ویژگی های این کمپانی نیز متریال مورد استفاده در قطعات پمپ های آن است. به عنوان مثال پروانه ی پمپ که از دلایل اصلی محبوبیت این برند است، از جنس استنلس استیل می باشد. همچنین این پمپ ها در اندازه های مختلفی ساخته می شوند و ارتعاش و صدای کمی دارند. اما با داشتن این ویژگی ها دارای قیمت مناسبی هستند. 

شرکت پنتاکس

برند پنتاکس یک شرکت ایتالیایی است که تولیدات خود را امروزه به بیش از صد کشور صادر می کند. مجموعه ی شهر پمپ نیز به عنوان یکی از نمایندگی های آن محصولات پنتاکس را عرضه می کند. این تولیدات تنوع بالایی دارد و با متریال مختلفی ساخته می شوند. به همین دلیل قیمت پمپ شناور های پنتاکس با هم متفاوت می باشند. بدنه و پروانه ی آن نیز از استیل ساخته می شود به همین دلیل مقاومت بالایی دارند.

برند سائر

این برند نیز شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع الکتروپمپ در کاربری خانگی، صنعتی و کشاورزی از سال 1951 آغاز کرده است. مصرف برق پمپ های شناور آن به دو نوع تک فاز و سه فاز است. هر کدام از این فاز ها نیز اینچ ها و اندازه های مختلفی دارند. بدنه ی پمپ شناور از متریال استیل و چدن ساخته شده است و از کیفیت بالایی برخوردارند. همین طور پمپ شناور استیل نیز به دلیل اینکه در برابر خوردگی و ضربه مقاومت بالاتری دارد، مورد توجه قرار گرفته است.

برند KSB

این برند KSB متعلق به شرکتی آلمانی می باشد اما اخیرا این شرکت تولیدات خود را در هند نیز شروع کرده است. تمامی قطعات پمپ KSB توسط خود کشور تولید کننده ساخته می شود. به همین دلیل می توان از کیفیت آن ها اطمینان حاصل کرد. همچنین موتور های شناور آن به صورت تک فاز و سه فاز می باشند و عملکرد قابل توجهی دارند.

شرکت ابارا

این برند متعلق به شرکتی ژاپنی می باشد که در سال 1912 فعالیت خود را شروع کرده است. اما امروزه تولیدات آن در ایتالیا نیز انجام می گیرد و همچنین در کشور های دیگر هم دارای نمایندگی می باشند. از مشخصات پمپ شناور ابارا این است که انواع متنوعی دارند و مصرف برق آن ها با دو نوع تک فاز و سه فاز امکان پذیر است.

برند لئو

این برند شرکتی چینی است که فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها از سال 2001 شروع کرده است. این کمپانی بر پایه کاهش آسیب به محیط زیست و استفاده از آخرین تکنولوژی روز محصولات خود را تولید می کند.همچنین مصرف برق آن ها نیز به صورت تک فاز و سه فاز امکان پذیر است.

شرکت استریم

این برند چینی فعالیت خود را در تولید و عرضه ی انواع پمپ و لوازم جانبی از سال 1997 شروع کرده است. و همواره تلاش کرده تا با گسترش و تولید محصولات با کیفیت در بازار های جهانی شناخته شده باشد. از مشخصات پمپ شناور آن می توان گفت در اندازه ها و متریال مختلف مانند استیل و برنج ساخته شده است. 

بهترین برند پمپ شناور

بهار پمپ

برند بهار از شرکت های ایرانی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مسکونی، تجاری، صنعتی و کشاورزی شروع کرده است. با مشاهده ی کاتالوگ بهار پمپ می توان تنوع مدل های آن را بررسی کرد. به همین دلیل توانایی پوشش طیف وسیعی از نیاز ها را در بازار فروش دارند. شکل ظاهری همه ی مدل های این پمپ مشابه یکدیگر است ولی هد های متفاوتی دارند.

پمپ شناور رایان

به صورت کلی پمپ های شناور رایان به دو مدل تقسیم می شوند. اما هر یک از این مدل ها خود شامل چندین سری متنوع می باشند. مهم ترین مزیت این پمپ ها این است که در گستره وسیعی از میزان توان، هد و دبی آن ها وجود دارد. زیرا باعث می شود در غالب نیاز های صنایع بتوان از آن ها استفاده نمود. امکان کار با هر دو برق تک فاز و سه فاز نیز یکی دیگر از مشخصات پمپ شناور آن محسوب می شود. مصرف کم انرژی این پمپ ها و نیز داشتن سیم پیچ های به روز جهت تامین قدرت های بالا از دیگر ویژگی های مثبت آن ها می باشد.

برند راد پمپ

تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت، مطابق با استانداردهای جهانی و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز در بخش تولید و ماشین آلات مربوط به آن می باشد. که می توان گفت نیاز های بازار ایران را تامین می کند. به طور مثال با توجه به خاصیت آب های ایران، این پمپ ها از مقاومت خوبی در برابر خورندگی آب چاه های ایران برخوردارند. متریال مورد استفاده در آن ها از هر دو نوع استیل و چدن ساخته شده و به صورت کاملا دو جداره عرضه می گردند.

شرکت پمپیران

پمپ های شناور پمپیران از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند که دارای چهار دسته می باشند. استیل و چدن از رایج ترین این متریال ها محسوب می شود. نوع پروانه در این پمپ ها نیز از دو نوع شعاعی و مختلط ساخته شده است. همچنین این محصولات امکان کار با هر دو برق تک فاز و سه فاز را دارا می باشند و از یک یا چند طبقه ساخته و عرضه می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *