پمپ, پمپ بشکه کش

پمپ بشکه کش پمپیار

پمپ بشکه کش کوچک پمپیار

برند پمپیار

پمپ های بشکه کش که به آن ها پمپ تخلیه بشکه اسید هم گفته می شود، امروزه یکی از پرکاربرد ترین پمپ ها محسوب می شوند. چراکه در غالب صنایع، تخلیه سیالاتی نظیر روغن از بشکه ها و مخازنی خاص وجود دارد. هرچند فروش پمپ بشکه کش کوچک و بزرگ امروزه به صورت محدودتری در بازار وجود دارد، اما برندهای با کیفیت زیادی همچنان در این زمینه وجود دارد. از جمله آن ها می توان به پمپ بشکه کش دینو، پمپ تخلیه بشکه جم و پمپ بشکه کش پمپیار اشاره کرد.  

برند پمپیار متعلق به شرکتی ایرانی می باشد. تولید این کمپانی بر پایه شناسایی نیاز مشتری و تلاش جهت پاسخگویی و ارائه راهکار به مشتریان است. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ بشکه کش آن می باشد و در ادامه، مشخصات فنی پمپ پمپیار نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت پمپ تخلیه بشکه اسید پمپیار مطلع شوید.

ویژگی های پمپ بشکه کش پمپیار

به صورت کلی پمپ های بشکه کش برند پمپیار، دارای تنوع بسیار جهت پوشش انواع مواد رقیق و غلیظ می باشند. در ادامه به بررسی ویژگی های فنی آن ها پرداخته شده است. (جهت آشنایی با تفاوت های پمپ بشکه کش برقی و بادی کلیک کنید)

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت)
سری A 80 1.8
سری B 80 3

 

این انواع در قطرهای مختلف برای هر نوع مخزن یا بشکه ای تولید می شود. جهت اطلاع از قیمت پمپ تخلیه بشکه و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما به شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ بشکه کش پمپیار

مهم ترین ویژگی این پمپ ها امکان کارکرد آن ها با انواع الکتروموتور هاست. از جمله موتور های برقی (تک فاز و سه فاز)، موتورهای بادی و موتور های الکتریکی ضد انفجار می باشد. متریال مورد استفاده در ساخت انواع پمپ تخلیه بشکه اسید پمپیار بسیار مقاوم در برابر انواع سیالات می باشد. فلزاتی نظیر فولاد های آلیاژی و ضد زنگ و پلاستیک های مقاوم، متریال مورد استفاده در آن ها می باشد. به این صورت مناسب برای انواع اسیدها، باز ها و حلال ها می گردند.

همچنین همانطور که در بالا نیز ذکر شد، فروش پمپ بشکه کش کوچک و بزرگ پمپیار، در ابعاد مختلف و طیف وسیعی از هد و دبی انجام می شود. مدل هایی نیز مخصوص بشکه هایی با دهانه باز طراحی و ساخته شده است. از دیگر مزایای این پمپ ها، انواع اتوماتیک آن ها و نیز داشتن تجهیزاتی نظیر سیستم کنترل سرعت می باشد. این سیستم به منظور کنترل و تنظیم میزان خروجی پمپ استفاده می گردد.   

فروش پمپ تخلیه بشکه اسید

کاربردهای پمپ بشکه کش پمپیار

کاربردهای اصلی این محصولات همانطور که در نام آن ها نیز مشهود است، برای تخلیه مخازن و بشکه هاست. در ادامه به سیالات مورد پمپاژ توسط این پمپ اشاره شده است.

  • تخلیه بشکه های در باز و مخازن
  • مواد غذایی نظیر انواع پوره میوه، رب، گلوکز و عسل
  • پمپاژ سیالاتی با ویسکوزیته های مختلف
  • پمپاژ انواع مواد شیمیایی، اسید ها، باز ها و حلال ها
  • روغن و گریس
  • انواع فوم و ضد کف
  • چسب، رنگ و رزین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *