پمپ, پمپ دنده ای

پمپ دنده ای ایران تولید

پمپ دنده ای ایران تولید

امروزه سیالات شیمیایی بسیاری به عنوان سیال اصلی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به همین خاطر ساخت پمپ هایی با قدرت کافی و ساختاری مناسب به منظور انتقال این نوع سیالات از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از این پمپ های خاص، پمپ دنده ای و یکی از معروف ترین برند های آن نیز، پمپ دنده ای ایران تولید می باشد.

این برند از جمله برند های پر استفاده ی بازار فروش پمپ ایران می باشد. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به معرفی بیشتر محصولات آن بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این برند با ما همراه باشید. همچنین به منظور استعلام قیمت پمپ دنده ای ایران تولید شما می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

برند ایران تولید (IRAN TOLID)

برند ایران تولید ساخت داخل و مربوط به شرکتی ایرانی می باشد که فعالیت خود را در ساخت و عرضه انواع پمپ از سال 1370 شروع نموده است. اما نکته مهم در رابطه با تمامی تولیدات این برند استفاده از دانش فنی قوی در طراحی و استفاده از تجهیزات پیشرفته در ساخت محصولات ایران تولید می باشد. یکی از پمپ های محبوب این شرکت، پمپ دنده ای آن است که در ادامه نیز اطلاعاتی از آن ها بر اساس کاتالوگ پمپ دنده ای ایران تولید ارائه شده است.

برند ایران تولید

ویژگی های پمپ دنده ای ایران تولید

محصولات پمپ دنده ای ایران تولید نظیر سایر برند های تولید کننده این نوع پمپ، شامل هر دو نوع پمپ دنده ای داخلی و خارجی می باشد. این برند همچنین به منظور پوشش تمامی نیاز های موجود در صنایع ایران اقدام به تولید مدل های مختلفی نموده است. برای آشنایی بیشتر با این مدل ها و امکان مقایسه آن ها با هم در جدول زیر، خلاصه ای از مشخصات فنی هر یک از آن ها آورده شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) حداکثر دما (سانتی گراد)
GF 50 120 80
HF 50 8 80
HFP 50 8 80
WHF 50 8 80
WGF 60 102 80
VGF 80 153 80
VG 80 11 80
SGP 10 12 80

بدیهی است که قیمت پمپ دنده ای ایران تولید به فراخور این مشخصات، در هر مدل متفاوت می باشد. همچنین برای مشاهده سایر اطلاعات تکمیلی این محصولات نیز کافی است به کاتالوگ پمپ دنده ای ایران تولید مراجعه کرده و یا با کارشناسان شهر پمپ به عنوان عرضه کننده این محصولات تماس حاصل فرمایید.

قیمت پمپ دنده ای ایران تولید

مزایای پمپ دنده ای ایران تولید

مهم ترین مزیت این پمپ ها در تنوع مدلی آن هاست. این تنوع شامل سایز، هد، دبی و جنس به کار رفته در آن ها می باشد. به صورت کلی متریال مورد استفاده در ساخت این محصولات شامل چدن، استیل، برنز و تفلون می شود تا هر مشتری با توجه به سیال خود، نوع مناسب با نیازش را انتخاب نماید. همچنین از نظر هد و دبی نیز این پمپ ها گستره وسیعی از سرعت و فشار را پوشش می دهند.

از مزایای دیگر آن ها حساسیت بسیار کم شان در برابر گرد و غبار می باشد. علاوه بر این میزان ایمنی این پمپ ها حین کارکرد نیز بسیار بالا بوده و جزو یکی از کم خطر ترین پمپ ها محسوب می شوند. این موضوع به دلیل داشتن لوازمی ایمنی مانند سوپاپ های اطمینان در ساختار آن ها می باشد که غالبا در فشار های کاری ای بیش از ظرفیت پمپ، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

داشتن سر و صدای بسیار پایین که به دلیل نوع طراحی آن ها و نیز کارکرد آرام شان می باشد، از دیگر ویژگی های مثبت این پمپ ها محسوب می شود. همچنین لازم به ذکر است که می توان به پایین بودن قیمت پمپ دنده ای ایران تولید نیز به عنوان یک نکته مثبت دیگر در رابطه با آن ها، آن هم با وجود داشتن تمامی ویژگی های بالا اشاره نمود. چراکه این پمپ ها با وجود کیفیت بالایی که دارند، در مقایسه با برند های خارجی مشابه خود همچنان دارای قیمت مناسبی می باشند.

کاتالوگ پمپ دنده ای ایران تولید

کاربرد های پمپ دنده ای ایران تولید

به صورت کلی ساختار پمپ های دنده ای به گونه ایست که قابلیت پمپاژ سیالاتی خاص و با ویسکوزیته های بالا را داشته باشند. البته این سیالات باید فاقد ذرات معلق جامد در خود باشند. در ادامه به ذکر رایج ترین کاربرد های پمپ های دنده ای این برند به صورت خلاصه پرداخته شده است:

  • صنایع شیمیایی
  • انواع سیستم هیدرولیک
  • موارد روغن کاری
  • سیستم های خنک کننده ماشین آلات
  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • صنایع غذایی به منظور پمپاژ موادی همچون عسل، روغن و انواع خمیر
  • و غیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *