پمپ, پمپ دنده ای

پمپ دنده ای کوپار

پمپ دنده ای کوپار

برند کوپار (KUPAR)

پیشتر با تفاوت های پمپ های دنده ای با لوب پمپ و نیز تفاوت پمپ دنده ای و پیستونی مفصلا صحبت کردیم. همچنین در رابطه با انواع پمپ دنده ای شامل داخلی و خارجی نیز توضیحاتی ارائه شده است. از تولید کنندگان پر قدرت این نوع gear pump ، شرکت های تولیدکننده پمپ دنده ای ترک و ایرانی می توان نام برد. پمپ دنده ای پترولند، ایران تولید، پترو و کوپار نمونه هایی از این برندهاست. در این مقاله به توضیح مزایای پمپ دنده ای کوپار و نیز نحوه طراحی پمپ دنده ای ترک خواهیم پرداخت.   

برند کوپار متعلق به شرکتی ترکیه ای می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع الکتروپمپ در کاربری های مختلف از سال 1948 شروع کرده است. امروزه به کشورهای دیگر صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه رضایت مشتری، دانش فنی، حفظ کیفیت و تحویل به موقع می باشد. از جمله  معروف ترین پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ دنده ای آن می باشد که در ادامه کاتالوگ پمپ کوپار نیز ارائه شده است.

برند کوپار

ویژگی های پمپ دنده ای کوپار

یکی از دلایل محبوبیت برند کوپار، طراحی پمپ دنده ای آن ها می باشد. چرا که محصولات آن شامل انواع داخلی و خارجی می شود. بنابراین انتخاب و خرید آن به صرفه تر است. زیرا امکان رفع تمامی نیاز های مختلف کاربران را خواهد داشت. جهت مشاهده مشخصات هر یک کادر زیر را مشاهده نموده یا به بخش محصولات سایت مراجعه فرمایید. 

در صورت کافی نبودن اطلاعات فنی به منظور انتخاب صحیح نوع پمپ دنده ای، شما می توانید با کارشناسان ما در شهر پمپ به شماره 44965607-021 تماس بگیرید. همچنین جهت استعلام قیمت gear pump کوپار نیز پاسخگوی شما عزیزان می باشیم.

مزایای پمپ دنده ای کوپار

از مهم ترین مزایای پمپ دنده ای برند کوپار، همان تنوع مدل در سایز و نوع (داخلی و خارجی) محسوب می شود. طراحی پمپ دنده ای با وجود سرعت بالا، از دقت بسیار زیادی نیز برخوردار است. به همین خاطر کیفیت و طول عمر این محصولات نیز در سطح بالایی قرار دارد. دلیل آن رعایت استانداردهای مربوطه نظیر محیط زیست و ایمنی کار می باشد. همچنین این طراحی، قابلیت کارکرد به صورت خشک را برای مدتی کوتاه در این پمپ ها فراهم کرده است. تعمیر و نگهداری و همینطور قیمت این پمپ ها در قیاس با سایر برندها بسیار مقرون به صرفه به حساب می آید.

علاوه بر ویژگی های بالا، از سایر مزایای پمپ دنده ای ترک کوپار، خودمکش بودن آن هاست. به همین خاطر رنج وسیعی از هد، دبی، ویسکوزیته سیالات و دما را پوشش می دهد. به منظور آب بند کردن آن ها نیز می توان از مکانیکال سیل های سفارشی استفاده نمود. استفاده از دو جنس چدن و استیل در ساخت این محصولات امکان پذیر می باشد. سرو صدای پایین و داشتن جریانی یکنواخت، نرم و بدون پالس از ویژگی های مثبت دیگر این پمپ هاست.

کاربردهای پمپ دنده ای کوپار

به صورت کلی از پمپ دنده ای ترک نوع داخلی  برای سیالات با ویسکوزیته بالا و نوع خارجی برای ویسکوزیته پایین استفاده می گردد. این سیالات شامل موارد زیر می شوند.

  • انواع روغن صنعتی و هیدرولیک
  • مازوت ها، نفت و قیر در پالایشگاه ها، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • انواع رنگ
  • پلی اورتان ها و گلوکز ها
  • مواد شوینده نظیر صابون
  • مواد غذایی همچون عسل، مربا، روغن های خوراکی و گیاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *