پمپ, پمپ سانتریفیوژ

پمپ سانتریفیوژ سائر

پمپ سانتریفیوژ سائر

برند سائر

اینکه اساس کار پمپ سانتریفیوژ چیست را در مقالات پیشین به صورت کامل توضیح داده ایم. همچنین به معرفی انواع برند های آن پرداخته ایم. در این مقاله به برندی خاص برای پمپ سانتریفیوژ استنلس استیل به نام پمپ سانتریفیوژ سائر خواهیم پرداخت. این برند جزو ساده ترین های نصب پمپ سانتریفیوژ محسوب می شود. با ما همراه باشید تا با موارد استفاده پمپ سانتریفیوژ این برند و مزایای آن ها بیشتر آشنا شویم.  

برند سائر متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع الکتروپمپ در کاربری خانگی، صنعتی و کشاورزی از سال 1951 است. امروزه به کشورهای دیگر صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه پوشش انواع کاربرد ها، کیفیت بالا و نیز تحویل به موقع می باشد. همچنین رنگ سبز آن نشانه پیشرفت و توجه به کشاورزی است. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ سانتریفیوژ استنلس استیل می باشد که در ادامه کاتالوگ آن نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت آن ها هم مطلع شوید.

برند سائر

ویژگی های پمپ سانتریفیوژ سائر

این دسته از پمپ های سائر شامل انواع استخری و خود مکش نیز می شود. به همین خاطر از تنوع قابل قبولی جهت پوشش غالب نیاز های بازار برخوردار است. شما می توانید در کادر زیر انواع این محصولات را مشاهده نمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر از هر یک، روی تصویر محصول کلیک فرمایید.

هر چند این محصولات به لحاظ ظاهری متفاوت از هم به نظر می آیند، اما اساس کار پمپ سانتریفیوژ در تمامی مدل های بالا یکسان می باشد. با این حال قیمت هایشان نیز متفاوت از هم بوده و شما می توانید به منظور اطالاع از آن با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ سانتریفیوژ سائر

تعدد مدل در این دسته از پمپ های سائر از مهم ترین ویژگی های مثبت این برند به حساب می آید. این تنوع در میزان هد، دبی، سایز و متریال های به کار برده شده در آن هاست. پوسته این پمپ ها از چدن یا استیل ساخته می شود. همچنین پروانه آن ها در جنس های استیل، چدن، باکالیت، پلاستیک و برنج موجود است.

از دیگر مزایای این محصولات امکان کار با هر دو برق تک فاز و سه فاز می باشد. این موضوع، موارد استفاده پمپ سانتریفیوژ را تا حد زیادی افزایش داده است. علاوه بر این نحوه نصب پمپ سانتریفیوژ سایر نیز بسیار راحت می باشد. طول عمر و راندمان این پمپ ها بسیار بالا بوده و از مکانیکال سیل برای آب بندی آن ها استفاده شده است.   

موارد استفاده پمپ سانتریفیوژ

کاربردهای پمپ سانتریفیوژ سائر

موارد استفاده پمپ سانتریفیوژ ، غالب صنایع را در بر می گیرد. از جمله آن ها می توان به موارد زیر به عنوان مهم ترین مصارف استفاده این پمپ ها اشاره کرد:

  • آبیاری زمین های کشاورزی
  • آبرسانی و تامین آب در ساختمان ها
  • صنایع سیمان و فولاد
  • پالایشگاه ها
  • صنایع پتروشیمی
  • ذوب آهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *