پمپ, پمپ شناور

پمپ شناور استریم

پمپ شناور استریم

پمپ های شناور از جمله پمپ های مستغرق به شمار می روند که با داشتن چندین پروانه به جای یکی، قابلیت پمپاژ آب را تا ارتفاع یا آبدهی بالا دارا می باشند. با توجه به این ویژگی معمولا تمامی برند های تولید کننده پمپ، قادر به تولید این دسته خاص از پمپ ها نیستند. اما یکی از با کیفیت ترین برند های امروز پمپ شناور، پمپ شناور استریم می باشد.

در این مقاله پس از توضیح مختصری در رابطه با برند استریم قصد داریم به صورت تخصصی به ذکر ویژگی ها، مزایا و کاربرد های این نوع از پمپ ها در برند استریم بپردازیم. همچنین از آنجاییکه شهر پمپ، نمایندگی این برند محسوب می شود، می توان به عنوان مرجعی مناسب به منظور استعلام قیمت پمپ شناور چینی استریم به آن مراجعه نمود.

معرفی برند استریم (STREAM)

برند استریم مربوط به شرکتی چینی بوده که از سال 1997 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ و لوازم جانبی آن شروع نموده است. محصولات تولیدی این برند، با توجه به تکنولوژی روز دنیا و استفاده از خلاقیت طراحان در پروسه ساخت آن ها، تولید می شوند. با توجه به این ویژگی ها و رعایت بالاترین استاندارد ها، این برند توانسته است تا محصولات خود را در بازار های جهانی نیز عرضه کند. از جمله این محصولات، پمپ شناور استریم می باشد که در ادامه اطلاعات بیشتری از آن ها نیز ارائه شده است.

برند استریم

ویژگی های پمپ شناور استریم

به صورت کلی برند استریم از معدود برند هایی می باشد که محصولات آن شامل تمامی مدل های موجود پمپ بوده و هر یک از این دسته ها نیز خود متشکل از چندین سری مختلف می شوند. جهت داشتن انتخابی صحیح بین محصولات پمپ شناور استریم ، تنها کافی است دانش لازم برای شناخت تفاوت های مدل های مختلف آن را داشته باشیم. جدول زیر نیز خلاصه ای از مشخصات فنی تمامی مدل های پمپ های شناور این برند بوده که می تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت)
2SP تا 84 تا 2.4
2.5SP تا 84 تا 2.4
3SP تا 199 تا 3.6
3.5SP تا 354 تا 4.8
4SP تا 453 تا 21
5SP تا 321 تا 42

مزایای پمپ شناور استریم

هرچند که برند استریم، برندی چینی بوده، اما جزو با کیفیت ترین تولید کنندگان تجهیزات صنعتی در سطح جهان به حساب می آید و با این وجود، لیست قیمت پمپ شناور چینی استریم کماکان بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود. این موضوع را می توان به عنوان اصلی ترین مزیت پمپ شناور استریم به شمار آورد.

قیمت پمپ شناور چینی استریم

از دیگر مزایای این محصولات همانطور که در بالا نیز ذکر شد، تنوع مدلی آن هاست که هم از نظر اندازه و هم از نظر متریال مورد استفاده در ساخت آن ها می باشد. این متریال شامل استیل و برنج بوده که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. بنابراین هنگام خرید آن ها باید به جنس پمپ، متناسب با نیاز خود توجه شود.

از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به این مورد اشاره کرد که در صورت استفاده صحیح از آن ها و انجام سرویس های دوره ای مرتب، می توان تا حد زیادی استهلاک این پمپ ها را حین کار کاهش داده و به تبع آن بر طول عمر مفیدشان افزود. بنابراین تا مدت زمان طولانی احتمال خرابی و نیاز به تعمیر آن ها به تاخیر می افتد. در صورت نیاز به تعمیر نیز به دلیل گارانتی و خدمات پس از فروش عالی این برند، هزینه چندانی در پی نخواهد داشت.

توانایی کار این پمپ ها با هر دو برق تک فاز و سه فاز از دیگر نکات مثبت آن ها به شمار می رود. نصب و نگهداری ساده مدل های مختلف پمپ شناور استریم ، مزیت دیگر این محصولات محسوب می شود. همچنین این پمپ ها تولید کننده جریانی هموار و یکنواخت برای پمپاژ آب بوده و قابلیت تولید و عرضه در مدل های چند طبقه را نیز دارا می باشند. 

کاتالوگ-پمپ-شناور

کاربرد های پمپ شناور استریم

به صورت کلی پمپ های شناور به دلیل ویژگی هایی که دارند و امکان پوشش طیف بسیار گسترده ای از هد و دبی، برای غالب صنایع مناسب می باشند. با این حال در ادامه مصارف استفاده این پمپ ها در برند استریم به صورت فهرست وار آورده شده است. اما در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان در این زمینه که آیا این پمپ ها مناسب سیستم مورد نظر شما هستند یا خیر، شما می توانید با کارشناسان فروش ما در شهر پمپ تماس حاصل فرمایید.

  • سیستم های آب رسانی خانگی و صنعتی
  • آبیاری زمین های کشاورزی
  • سیستم های اطفاء حریق
  • صنعت تصفیه آب و فاضلاب
  • نیروگاه ها
  • جهت کنترل سیل و سیلاب
  • انواع فواره
  • تخلیه آب از چاه، آبگیر و استخر
  • ایستگاه های تقویت کننده فشار آب
  • سیستم های شست و شوی صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *