پمپ, پمپ سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور سائر

برند سائر

به طور کلی پمپ هایی خاص صرفا به منظور سیرکوله کردن آب در یک مدار طراحی شده اند. به این پمپ ها، پمپ های سیرکولاتور گفته می شود که در دو دسته پمپ سیرکوله خطی و زمینی تقسیم بندی می شوند. پمپ سیرکولاتور آب گرم مصرفی جزو پمپ هایی است که برند های داخلی زیادی آن را تولید می کنند. نمونه ای از آن ها تهران تولید، توان تک و ارس اشاره کرد. از نمونه های با کیفیت خارجی نیز ابارا، KSB، لوارا، لئو و بسیاری دیگر وجود دارند. شهر پمپ به عنوان مرکز فروش پمپ سیرکولاتور پکیج قیمت های مناسبی را به مشتریان محترم ارائه می دهد. شما می توانید به منظور اطلاع از مشخصات انواع این پمپ سیرکولاتور خطی قیمت آن ها با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

برند سائر متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع الکتروپمپ در کاربری خانگی، صنعتی و کشاورزی از سال 1951 است. امروزه به کشورهای دیگر نیز صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه پوشش انواع کاربرد ها و نیز تحویل به موقع می باشد. همچنین رنگ سبز آن نشانه پیشرفت و توجه به کشاورزی است. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ سیرکولاتور سائر می باشد که در ادامه کاتالوگ آن نیز ارائه شده است.

برند سائر

ویژگی های پمپ سیرکولاتور سائر

برند سائر تنها دارای نوع خطی از پمپ سیرکولاتور آب گرم مصرفی می باشد. اما تنوع مدل این پمپ های خطی بسیار بالاست. شاخصه های این تنوع مدل در ادامه آورده شده است. همچنین جدول پایین مشخصات فنی این پمپ ها را به صورت خلاصه نشان می دهد.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس پروانه
6L 80 700 چدن، استیل و برنز
L 90 580 چدن، استیل و برنز

 

لازم به ذکر است که جنس بدنه این پمپ ها بر خلاف پروانه آن ها تنها با یک متریال عرضه می شود. معمولا بدنه این پمپ ها از جنس چدن ساخته می شود. شما می توانید به منظور دریافت مشاوره برای انتخاب صحیح این پمپ سیرکولاتور خطی قیمت آن ها و سایر مشخصاتشان با شهر پمپ در ارتباط باشید.

مزایای پمپ سیرکولاتور سائر

مهم ترین مزیت این پمپ ها در تنوع مدل بسیار بالای آن ها می باشد. این تنوع مدیون استفاده از متریال های مختلف در ساخت و یا اندازه دهانه ورودی و خروجی آن ها است. علاوه بر این میزان توان مصرفی پمپ های سیرکولاتور سائر نیز متفاوت از هم هستند. این مدل های مختلف همچنین می توانند هر دو نوع برق تک فاز و سه فاز را ساپورت نمایند.

از دیگر ویژگی های مثبت محصولات سائر، نحوه نصب آن ها می باشد. زیرا علاوه بر نصب ساده پمپ های سیرکوله، می توان آن ها را به صورت سری در مدار قرار داد. راندمان و کیفیت بالای این پمپ ها از دیگر علل آمار بالای فروش پمپ سیرکولاتور پکیج به حساب می آیند. اما با این وجود پمپ سیرکولاتور پکیج قیمت بسیار مناسبی در این برند را داراست.

فروش پمپ سیرکولاتور پکیج قیمت

کاربردهای پمپ سیرکولاتور سائر

می دانیم که کاربرد اصلی آن ها برای به گردش در آوردن آب گرم یا سرد در مداری خاص می باشد. نمونه هایی از مواردی که نیاز مند این منظور است، به شرح زیر می باشد.

  • سیستم های سرمایشی و گرمایشی
  • لوله کشی آب سرد و گرم
  • موارد عمرانی
  • مصارف صنعتی
  • صنایع بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *