پمپ, پمپ سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور KSB

پمپ سیرکولاتور KSB

برند KSB (کا اس ب)

پیشتر در رابطه با اینکه پمپ سیرکولاتور خطی چیست و تفاوت های انواع خطی و زمینی با هم صحبت شده است. همچنین برند های مختلفی از جمله ابارا، لئو، لوارا و نمونه های ایرانی پمپ سیرکوله ارس، بلند کاست و غیره را معرفی کردیم. در این مقاله به تشریح برند معروف دیگری، پمپ سیرکولاتور KSB خواهیم پرداخت. با توجه به کاتالوگ پمپ سیرکولاتور زمینی و خطی این برند، پمپ های آن در انواع پمپ سیرکولاتور استیل و چدن عرضه می گردد. جهت آشنایی بیشتر با مشخصات آن ها نظیر صدای پمپ سیرکولاتور با ما همراه باشید.  

برند KSB متعلق به شرکتی آلمانی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ از سال 1871 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه دانش فنی قوی و استفاده از راه حل های نوآورانه و متناسب با نیاز مشتری می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ سیرکولاتور آن است که در ادامه، کاتالوگ پمپ سیرکولاتور زمینی و خطی ارائه شده است.

ویژگی های پمپ سیرکولاتور KSB

در کادر زیر تمامی محصولات این برند در دسته پمپ های سیرکوله، آورده شده است. همانطور که ملاحظه می کنید، تنوع و تعدد مدل این پمپ ها بسیار زیاد می باشد. بنابراین قادر به پوشش غالب نیاز های بازار به حساب می آید. شما می توانید جهت مشاهده اطلاعات کامل هر محصول، روی پمپ مد نظر خود کلیک کنید. برای مطالع نحوه نصب پمپ سیرکوله نیز اینجا کلیک کنید.

جهت استعلام قیمت هر یک از پمپ های بالا با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین از طریق ارتباط با کارشناسان با تجربه ما از امکانات مشاوره رایگان آن ها نیز بهره مند می شوید. لازم به ذکر است تمامی اطلاعات بالا بر اساس کاتالوگ پمپ سیرکولاتور زمینی و خطی برند کا اس ب نوشته شده است.

مزایای پمپ سیرکولاتور KSB

مهم ترین مزیت این محصولات، تنوع مدل بالای آن هاست. یکی از دلایل این تنوع مدل، همانطور که در بالا ذکر شد، استفاده از متریال های مختلف می باشد. از جمله آن ها می توان به پمپ سیرکولاتور استیل و چدن اشاره کرد. همچنین پروانه این پمپ ها هم از چدن، استیل یا برنج ساخته شده است. نحوه اتصال آن ها نیز به دو صورت رزوه ای و فلنجی امکان پذیر است.

صدای پمپ سیرکولاتور کا اس ب و میزان لرزش و ساییدگی آن ها حین کار بسیار پایین بوده و مصرف انرژی آن ها مقرون به صرفه می باشد. این مصرف انرژی نیز با هر دو برق تک فاز و سه فاز انجام می گیرد. از دیگر مزایای پمپ های KSB طول عمر، کیفیت و راندمان بالایشان می باشد. همچنین مدل های سیرکولاتور آن، در دور های مختلف ارائه می شود.

پمپ سیرکولاتور استیل  

کاربرد پمپ سیرکولاتور KSB

به طور کلی با توجه به اینکه پمپ سیرکولاتور خطی چیست و عملکرد نوع زمینی که بسیار مشابه خطی است. وظیفه این پمپ ها به گردش در آوردن و سیرکوله کردن آب گرم و سرد می باشد. با توجه به این موضوع، مصارف استفاده از این پمپ ها به شرح زیر می باشد.

  • سیستم های سرمایشی و گرمایشی
  • سیستم های حرارت مرکزی
  • موتور خانه ها
  • سیستم های تهویه مطبوع
  • تهویه هوا
  • در ساختمان شوفاژ ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *