پمپ, پمپ شناور

پمپ شناور پنتاکس

پمپ شناور پنتاکس

در این مقاله قصد داریم به بررسی محصولات پمپ شناور پنتاکس بپردازیم. چراکه پمپ های شناور، به دلیل تعداد پروانه های بالا، دارای قدرت پمپاژ بالایی نیز هستند و همین امر باعث شده است در صنایعی همچون کشاورزی و برخی کارخانجات، کاربرد های فراوانی داشته باشند. بر این اساس داشتن اطلاعات کافی در رابطه با خود پمپ و همچنین برند های تولید کننده آن، امری ضروری می باشد.

علی الخصوص که امروزه علاوه بر برند های خارجی موجود در بازار، تولید کنندگان ایرانی بسیاری نیز اقدام به ساخت پمپ های شناور نموده اند که شاید برخی از آن ها به دلیل نوظهور بودن، ناشناخته باشند. به همین خاطر به منظور آشنایی با تمامی برند های موجود از این محصولات شما می توانید با شهر پمپ تماس حاصل فرمایید. چراکه این مرکز، نمایندگی تمامی برند های حال حاضر پمپ های شناور در ایران محسوب می شود.

معرفی برند پنتاکس (Pentax)

برند پنتاکس که تلفیقی از دو شرکت Elettromac و Zetabase می باشد، مربوط به کشور ایتالیا بوده و فعالیت خود را از سال 1990 در زمینه تولید انواع پمپ در مصارف مختلف شروع نموده است. از آنجاییکه محصولات پنتاکس همگی در راستای رفع نیاز های بازار به کمک استفاده از تکنولوژی روز و جلب رضایت مشتری با بالا بردن کیفیت ساخت آن ها می باشد، امروزه به بیش از صد کشور دنیا صادر می شود. یکی از محصولات این برند، پمپ شناور پنتاکس بوده که در ادامه با توجه به کاتالوگ، اطلاعات بیشتری از آن نیز ارائه شده است.

برند پنتاکس

ویژگی های پمپ شناور پنتاکس

برند پنتاکس از معدود برند هایی است که دارای تنوع مدلی بالا در پمپ های شناور خود می باشد. بر همین اساس نیز می توان نیاز های زیادی را با خرید محصولات پمپ شناور پنتاکس برطرف نمود. در ادامه تمامی این مدل ها به صورت خلاصه به همراه مهم ترین مشخصات فنی هر یک در جدولی آورده شده است. شما می توانید به منظور داشتن انتخابی صحیح از بین این مدل ها با توجه به نیاز خود با کارشناسان واحد فروش ما در شهر پمپ تماس حاصل فرمایید تا از این طریق از مشاوره های رایگان ما نیز بهره مند گردید. 

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) حداکثر دما (درجه سانتی گراد)
3S 130 2.7 40
4S 400 28 35
4PS 102 45 40
5PES 82 8 35
4L 505 29 30
6L 599 65 30
6LMG 375 101 30
6LMS 343 108 30
6LRS 620 58 30
8LMG 454 230 30
8LMS 510 230 30
8LRS 786 94 30
10LMG 373 360 30
10LMS 386 418 30
12LMS 280 540 30
نیمه مستغرق VP 400 1600 180

مزایای پمپ شناور پنتاکس

می دانیم که تمامی محصولات برند پنتاکس، فارغ از نوع پمپ های آن، همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. علت این کیفیت بالا، انجام چندین مرتبه آزمایش و انواع تست های کنترل کیفی روی این پمپ ها جهت اطمینان از میزان دقیق مشخصات فنی آن ها می باشد. به همین خاطر است که برخی از پمپ های شناور پنتاکس، دارای ظرفیت های بالا شامل میزان هد و دبی می باشند و کماکان صحیح ترین عملکرد و مقرون به صرفه ترین هزینه و مصرف را در صنایع مختلف از خود ارائه می دهند.

پمپ های شناور پنتاکس

از دیگر مزایای این محصولات که مربوط به همان سطح بالای کیفیت آن هاست، کارآمدی بالای آن ها و به تبع این دو، عدم نیاز به نگهداری مداوم به دلیل افزایش عمر مفید این محصولات می باشد. همین طور جنس بدنه این پمپ ها استیل و پروانه ی آن ها از استیل یا نوریل ساخته می شود که نهایتا منجر به مقاومت بالای این محصولات در برابر خورندگی سیالات مختلف می شود. سر و صدای کم آن ها حین کارکرد نیز از دیگر ویژگی های مثبت پمپ شناور پنتاکس محسوب می شود.

کاربرد پمپ شناور پنتاکس

هرچند که به صورت معمول از پمپ های شناور برای تخلیه چاه ها، مخصوصا چاه های عمیق استفاده می شود، اما صنایع بسیار زیاد دیگری نیز هستند که برای انتقال آب در آن ها باید از پمپ های شناور بهره گرفت. در ادامه تنها به برخی از مهم ترین این صنایع برای استفاده از انواع پمپ شناور پنتاکس اشاره شده است.

  • انواع چاه آب
  • تخلیه استخر ها و آبگیر ها
  • صنایع کشاورزی برای آبیاری
  • مصارف عمرانی
  • صنعت ساختمان
  • فواره های بزرگ مقیاس
  • ایستگاه های تقویت فشار
  • سیستم های شست و شوی صنعتی و آتش نشانی
  • تامین آب اضطراری

قیمت پمپ آب شناور پنتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *