پمپ, پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی آبروان

قیمت-پمپ-آبروان

به صورت کلی پمپ های طبقاتی، پمپ هایی قوی متشکل از چندین پروانه هستند. به همین خاطر دارای هد و دبی بسیار بالایی در مقایسه با سایر پمپ ها می باشند. یکی از برند های با کیفیت ایرانی که جزو تولیدکنندگان این محصولات هم بوده، پمپ طبقاتی آبروان نام دارد. همانطور که گفته شد، به دلیل توان بالای این پمپ ها، قیمت پمپ آبروان از نوع طبقاتی نیز بسیار بالا می باشد.

البته جدا از این برند، برند های خارجی و داخلی بی شماری وجود دارند که پمپ های طبقاتی را جزو تولیدات دائمی خود به بازار فروش عرضه می کنند. شما می توانید مجموعه کامل این محصولات را به همراه مشخصات فنی و کاتالوگ هر مدل در فروشگاه اینترنتی شهر پمپ بیابید. همچنین جهت استعلام قیمت و بهره مندی از مشاوره های رایگان ما با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

معرفی برند آبروان (ABRAVAN)

برند آبروان مربوط به شرکتی ایرانی بوده که فعالیت خود را از سال 1377 در زمینه تولید انواع پمپ برای مصارف کشاورزی و صنعتی شروع نموده است. هدف این برند از تولید پمپ های خود، ساخت پمپ هایی با کیفیت جهت جلب رضایت مشتریان محترم می باشد. برای رسیدن به این مهم، محصولات شرکت آبروان با بهره‌ گیری از نیروی کار متخصص و واحد فنی مجهز طراحی و ساخته می شوند. به همین خاطر نیز امروزه تولیدات آن، علاوه بر بازارهای داخلی به چندین بازار خارجی هم صادر می شود. از جمله پمپ های تولیدی برند آبروان، پمپ طبقاتی آن بوده که در ادامه اطلاعات بیشتری در این ارتباط ارائه شده است.

برند آبروان

ویژگی های پمپ طبقاتی آبروان

به صورت کلی پمپ های طبقاتی در دو دسته عمودی و افقی تولید و طبقه بندی می شوند. اما محصولات پمپ طبقاتی آبروان تنها در نوع افقی عرضه می گردند. با این حال به دلیل تنوع بالایی که دارند، قادر به پوشش غالب نیاز های امروز بازار داخل می باشند. جدول زیر که شامل مشخصات فنی تمامی مدل های پمپ های طبقاتی این برند است، گواهی بر این مدعاست. چراکه میزان بازه هد و دبی آن ها کاملا متفاوت و پوشاننده طیف وسیعی می باشد. البته لازم به ذکر است که همین پارامتر ها و کاربرد های این پمپ ها، اصلی ترین علت تفاوت قیمت پمپ آبروان در مدل های مختلف آن ها نیز به شمار می رود.

نام سری بازه هد (متر) بازه دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه
WKL 32 55 تا 277 3 تا 10 چدن
WKL 40 116 تا 285 12 تا 23 چدن
WKL 65 46 تا 244 24 تا 68 چدن
WKL 80 176 تا 240 80 تا 140 چدن
WKL 100 139 تا 197 80 تا 160 چدن
WKL 125 50 تا 255 150 تا 250 چدن
WKL 150 165 تا 290 200 تا 365 چدن
WKL 150/1a 32 تا 44 205 تا 360 چدن
WKL 150/2a 56 تا 76 200 تا 360 چدن
MC 200 تا 460 تا 620

مزایای پمپ طبقاتی آبروان

مهم ترین مزیت این محصولات در داشتن کیفیت بالا خلاصه می شود. علت این کیفیت بالا نیز رعایت تمامی استاندارد های مربوطه از جمله استانداردهای DIN 24255، استاندارد مدیریت کیفی، استاندارد CE اروپا، استاندارد ملی، تاییدیه از معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و تاییدیه از سازمان آب می باشد. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت از دیگر مزایای مربوط به کیفیت محصولات آبروان به شمار می رود.

همچنین تنوع مدل بالا به لحاظ هد، دبی و اندازه دهانه ورودی و خروجی از دیگر خصوصیات مثبت این محصولات است. طراحی انواع پمپ های طبقاتی برند آبروان، به گونه ای است که جریان یکنواخت و پیوسته ای را تولید نموده و در عین حال ابعاد کوچک و سر و صدای کمی را حین کارکرد دارند. نکته دیگر، وجود رینگ آب‌بندی قابل تعویض در محفظه مکش و محفظه‌های طبقات این پمپ هاست. در نهایت قیمت پمپ آبروان بوده که با وجود تمامی ویژگی های مثبت بالا، همچنان جزو قیمت های مناسب محسوب می شود.

کاربرد های پمپ طبقانی آبروان

معمولا از پمپ های طبقاتی برای سیستم هایی که نیاز به هد یا فشار بالا دارند، بهره گرفته می شود. البته سیال آن ها باید آب تمیز باشد. بنابراین می توان در موارد بی شماری از این محصولات استفاده نمود. در ادامه به مهم ترین کاربرد های پمپ های طبقاتی آبروان به صورت فهرست وار اشاره شده است:

  • تأمین فشار آب شهرها
  • تصفیه آب
  • پمپاژ فاضلاب صنعتی
  • فواره ها و آب نما ها
  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی
  • دیگ بخار و بویلر ها
  • موارد کشاورزی شامل آبیاری بارانی و قطره‌ای
  • برج های مسکونی جهت تقویت فشار، آبرسانی، سیرکوله کردن آب و سیستم های تهویه مطبوع
  • صنایع مرتبط با سیستم های ترمودینامیکی
  • صنایع تولید اسید و باز و انتقال آن ها
  • پمپاژ آب شور
  • تاسیسات صنعتی
  • و سایر مصارف صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *