پمپ, پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی رایان

پمپ طبقاتی رایان

امروزه با گسترش صنایع، استفاده از پمپ هایی همچون پمپ های طبقاتی که توان بسیار بالایی در پمپاژ سیالات دارند، بیش از پیش رواج یافته است. بنابراین با توجه به افزایش مصارف استفاده از آن ها، شناخت برند های مختلف آن برای داشتن خریدی موفق لازم و ضروری است. یکی از این برند ها، پمپ طبقاتی رایان بوده که قصد داریم در این مقاله به تشریح بیشتر ویژگی های تمامی محصولات آن بر اساس کاتالوگ رایان پمپ بپردازیم.

البته لازم به ذکر است که علاوه بر این برند، برند های ایرانی دیگری نیز وجود دارند که از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند. این محصولات به دلیل همین کیفیت بالا، امروزه رقابت تنگاتنگی با نمونه های خارجی پمپ های طبقاتی دارند. علی الخصوص که قیمت آن ها نیز در مقایسه با برند های خارجی بسیار کمتر و بوده و در عین حال ارائه دهنده خدمات پس از فروش بهتری هم هستند.

برند رایان (RAYAN)

برند رایان مربوط به شرکتی ایرانی بوده که فعالیت خود را از سال 1362 در زمینه ساخت انواع پمپ های پر قدرت شروع نموده است. هدف این شرکت جلب رضایت حداکثری مشتریان نسبت به محصولات خود می باشد که برای رسیدن به این مهم نیز سعی کرده است با طراحی به خصوص محصولات خود، کیفیت آن ها را تا حد زیادی افزایش دهد. از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ طبقاتی آن می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن ها با توجه به کاتالوگ رایان پمپ ارائه شده است.

برند رایان

ویژگی های پمپ طبقاتی رایان

با توجه به کاتالوگ رایان پمپ ، محصولات پمپ طبقاتی رایان در دو دسته کلی WKL (نوع افقی) و WKLV (نوع عمودی) تولید و عرضه می شوند. این دو مدل از معروف ترین مدل های پمپ های طبقاتی هستند که با توجه به مشخصات فنی که دارند، می توانند بسیاری از نیاز ها را در صنایع مختلف پوشش دهند. چراکه به نسبت سایر انواع پمپ ها از هد و دبی بالا تری برخوردار هستند. برای آشنایی بیشتر با این مشخصات، در جدول زیر به صورت خلاصه مهم ترین اطلاعات هر مدل به صورت جداگانه آورده شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) نوع
WKL 427 440 افقی
WKLV 427 440 عمودی

مزایای پمپ طبقاتی رایان

همانطور که در قسمت بالا ذکر شد، می توان دریافت که مشخصات فنی فوق الذکر، مهم ترین مزیت این محصولات به شمار می رود. علاوه بر این امکان ساخت و عرضه این پمپ ها به دو صورت عمودی و افقی، باعث شده است که در هر گونه فضایی بتوان از یکی از این دو مدل استفاده نمود. با توجه به فضای قابل استفاده در محل نصب، از انواع افقی در مکان هایی با سطح مقطع کوچک و از انواع عمودی در مکان هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. اما فارغ از نوع این پمپ ها متریال مورد استفاده در هر دو مدل، شامل استنلس استیل، برنز یا چدن می شود.

رایان پمپ

ساختمان پمپ های طبقاتی رایان نیز به گونه ایست که عملکرد این پمپ ها را به صورت هیدرولیکی نموده است. همچنین بوش های موجود در آن ها قابل تعویض و از جنس چدن بوده، نحوه آب بندی شان هم به دو روش استفاده از نوار گرانیت یا سیل مکانیکی امکان پذیر است. البته نوع دوم در صورت درخواست، به صورت سفارشی ساخته می شود. نحوه اتصال این محصولات با الکتروموتورشان نیز به صورت کوپله بوده که علاوه بر کاهش سر و صدا و ارتعاش آن ها حین کار، نیاز پمپ ها به گریس کاری و بازدید های دوره ای را هم تا حد زیادی کاهش می دهد.

کاربرد های پمپ طبقاتی رایان

به صورت کلی دریافتیم که پمپ های طبقاتی دارای فشار و آبدهی بالایی هستند که باعث شده است استفاده از آن ها برای صنایع مختلفی علی الخصوص کار های سنگین مناسب باشد. در رابطه با انواع پمپ طبقاتی رایان ، این صنایع شامل فهرست زیر می شوند. البته علاه بر موارد ذکر شده در پایین شما می توانید با شهر پمپ تماس گرفته تا به صورت انفرادی، نیاز خود را مطرح نموده و از مشاوره رایگان ما برای انتخاب مرتبط ترین محصول به سیستم مورد نظر خود اطلاع یابید.

  • انواع بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی
  • سیستم های گرمایشی و سرمایشی
  • مصارف کشاورزی به منظور انجام انواع آبیاری ها اعم از آبیاری تحت فشار
  • انتقال هر نوع سیال فاقد مواد ساینده یا مضر برای متریال چدن
  • پمپاژ انواع پسماند

کاتالوگ رایان پمپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *