پمپ, پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی سایر

برند سائر (SAER)

یکی از پمپ های پر کاربرد برای انتقال آب تمیز، پمپ آب طبقاتی می باشد. این مدل، شامل دو نوع پمپ عمودی طبقاتی و پمپ طبقاتی افقی می شود. که پیشتر به صورت مفصل در رابطه با تفاوت پمپ طبقاتی عمودی و افقی صحبت کرده ایم. تولیدکنندگان بسیاری برای این پمپ های طبقاتی در بازار فروش امروز پمپ ها وجود دارند. از جمله آن ها می توان به پمپ طبقاتی لئو، پمپ طبقاتی سایر و بسیاری برندهای دیگر اشاره کرد.  

برند سائر متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع الکتروپمپ در کاربری های مختلف از سال 1951 است. امروزه به کشورهای دیگر صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه پوشش انواع کاربرد ها، کیفیت بالا و قیمت پایین  محصولات آن و نیز تحویل به موقع می باشد. همچنین رنگ سبز آن نشانه پیشرفت و توجه به کشاورزی است. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ طبقاتی سایر می باشد که در ادامه کاتالوگ پمپ سائر نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت پمپ طبقاتی سائر و دریافت مشاوره رایگان بهره مند شوید.

ویژگی های پمپ طبقاتی سائر

برند سایر، دارای هر دو نوع پمپ های عمودی طبقاتی و انواع افقی آن می باشد. لازم به ذکر است که پمپ آب طقاتی علاوه بر عمودی و افقی بودن دارای جنس های متنوع هم هستند. البته که معروف ترین آن ها پمپ طبقاتی استیل می باشد. اما متریال های دیگری نیز جهت ساخت آن ها استفاده می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) نوع
TMV 403 310 عمودی
TM-TMB 642 850 افقی
CWM 331 110 عمودی
OP 162 40 افقی
MK 394 110 عمودی

 

همانطور که از جدول بالا نیز مشهود است، پمپ عمودی طبقاتی و پمپ افقی طبقاتی، هر دو مدل هد و دبی بالایی را پوشش می دهند. بنابراین بالا بودن قیمت آن ها نسبت به پمپ های ضعیف تر منطقی به نظر می آید. به همین خاطر از دید برخی مشتریان تعمیر پمپ طبقاتی در بعضی مواقع بسیار مقرون به صرفه می باشد. در نتیجه شهر پمپ خدمات تعمیر پمپ طبقاتی را نیز برای رضایت شما مشتریان محترم انجام می دهد. برای آشنایی بیشتر به بخش تعمیرات مراجعه فرمایید.

مزایای پمپ طبقاتی سایر

دو تا از مهم ترین مزایای پمپ آب طبقاتی سایر، تامین فشارهای بالا و تنوع مدل در آن هاست. این قابلیت تولید فشار تا مقادیر بالا، امکان استفاده آن ها را در بوستر پمپ ها فراهم می کند. همچنین تنوع مدل آن ها شامل انواع پمپ عمودی طبقاتی و افقی، متریال های مختلف و تنوع در سایز و توان این پمپ هاست. انواع عمودی آن ها مناسب برای مکان هایی با محدودیت فضا و مدل های افقی برای مواردی با محدودیت ارتفاع هستند. همچنین پمپ طبقاتی استیل و چدنی امکان انتخاب بین آن ها متناسب با نیاز مشتری را فراهم می کند.از دیگر ویژگی های مثبت این پمپ های سایر هزینه کم آن ها می باشد. یکی از دلایل کم هزینه بودن پمپ آب طبقاتی سائر ، امکان ذخیره سازی انرژی در آن هاست. 

کاربردهای پمپ طبقاتی سایر

همان طور که در بالا ذکر شد، پمپ طبقاتی سائر برای پمپاژ آب تمیز استفاده می شود. موارد زیر از جمله اصلی ترین کاربردهای آن هاست..

  • در بویلرها
  • سیستم های شست و شو
  • موارد کشاورزی و صنعتی
  • سیستم های آب شیرین کن
  • جهت ساخت بوسترپمپ ها
  • سیستم های تهویه مطبوع
  • در آب نما ها و فواره ها

پمپ عمودی طبقاتی و افقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *