پمپ, پمپ پریستالتیک

پمپ پریستالتیک سکو

برند سکو (SEKO)

پمپ سکو شامل مدل هایی نظیر دوزینگ پمپ سکو و پمپ پریستالتیک می باشد. پمپ های پریستالتیک آن نیز متشکل از انواع پمپ پریستالتیک صنعتی و آزمایشگاهی است. بدیهی است که هر یک از این انواع پمپ پریستالتیک قیمت های متفاوتی نیز دارند. جهت خرید پمپ پریستالتیک سکو و اطلاع از قیمت آن ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

برند سکو متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ در کاربری های مختلف از سال 1994 شروع کرده است. محصولات پمپ سکو امروزه به بسیاری از کشورها صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه کیفیت، نیاز بازار و تقاضای مشتری است. از جمله ی محصولات این شرکت، پمپ پریستالتیک سکو می باشد که در ادامه، کاتالوگ پمپ سکو نیز ارائه شده است.

برند سکو

ویژگی های پمپ پریستالتیک سکو

همانطور که در بالا ذکر شد، پمپ پریستالتیک صنعتی و آزمایشگاهی دو نوع کاملا مجزا هستند. مشخصات فنی هریک نیز با دیگری متفاوت است. در جدول زیر به صورت خلاصه وار، موارد مهم تمامی مدل های پریستالتیک سکو ذکر شده است.

نام سری حداکثر فشار (بار) حداکثر دبی (لیتر بر ساعت) جنس بدنه ، هد
Dynamik 3 10 فایبرگلاس ضد اسید، پلی پروپیلن
Kronos 3 25 فایبرگلاس ضد اسید، پلی پروپیلن
PE 3 14 فایبرگلاس ضد اسید
PA 0.1 9 فایبرگلاس ضد اسید
PR 3 7 فایبرگلاس ضد اسید
PRT 0.1 9 فایبرگلاس ضد اسید
PM 3 10 فایبرگلاس ضد اسید
Ware 3 9 فایبرگلاس ضد اسید، پلی پروپیلن

 

جهت دریافت مشاوره رایگان برای انتخاب پمپ پریستالتیک قیمت آن ها و متناسب با رفع نیاز شما، با شهر پمپ در ارتباط باشید.

مزایای پمپ پریستالتیک سکو

به طور کلی ماهیت این مدل پمپ ها در همه برندها یکسان است. همان موارد نیز ویژگی های مثبت آن ها محسوب می شود. از جمله مزایای خرید پمپ پریستالتیک سکو ، داشتن تنوع مدل برای رفع هرگونه نیازی است. این تعدد مدل شامل انواع هوشمند پمپ پریستالتیک صنعتی و آزمایشگاهی نیز می شود که قابلیت برنامه دادن دارد. همچنین این مدل از پمپ سکو قابلیت پمپاژ سیالات با میزان دقت بسیار بالا را داراست. علاوه بر این ها ساختمان این پمپ به گونه ایست که سیالات را بدون برخورد با قطعات پمپ، پمپاژ می کند. بنابراین برای سیالات خاص و خورنده بسیار مناسب است. هرچند که متریال به کار رفته در آن ها دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی است.

کاربردهای پمپ پریستالتیک سکو

این پمپ ها در هر صنایعی که نیاز به پمپاژ سیالاتی حساس با میزان مشخص را دارد، استفاده می شود. موارد زیر از جمله مهم ترین آن ها محسوب می شود.

  • موارد آزمایشگاهی
  • صنایع دارویی
  • صنایع غذایی
  • صنایع تولید رنگ
  • صنایع آب و فاضلاب مانند پمپاژ کلر در آب و فاضلاب
  • صنایع شیمیایی برای پمپاژ انواع مواد شیمیایی
  • موارد کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *