پمپ, پمپ کف کش

پمپ کف کش پنتاکس

پمپ کف کش پنتاکس

پمپ های کف کش در واقع نوعی پمپ سانتریفیوژ مستغرق در آب محسوب می شوند. طرز کار آن ها نیز به این صورت است که به کمک یک الکتروموتور، انرژی لازم جهت انتقال سیالات از یک نقطه به نقطه دیگر را فراهم می کند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با یکی از قدیمی ترین برند های پمپ کف کش، پمپ کف کش پنتاکس اطلاعاتی را ارائه دهیم. آشنا بودن با این اطلاعت برای داشتن انتخابی درست جهت خرید این پمپ های کفکش پنتاکس لازم و ضروری است.

البته با توجه به شرایط بازار فروش امروز ایران می توان از برند های بی شمار دیگری که تولید کنندگان این دسته از محصولات هستند نیز بهره گرفت. اینکه از کدام برند و کدام مدل از برند انتخابی خرید نمود، بستگی به مشخصات فنی خود پمپ و نیاز مشتری دارد. به همین منظور کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی شهر پمپ با داشتن سال ها تجربه در این صنعت، می توانند راهنمایی مناسب در این زمینه باشند. تنها کافی است با شهر پمپ در ارتباط بوده و از مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید.

برند پنتاکس (Pentax)

برند پنتاکس مربوط به شرکتی ایتالیایی بوده که فعالیت خود را از سال 1990 در زمینه تولید انواع پمپ و الکتروموتور در کاربری های مختلف شروع نموده است. هدف اصلی این برند در تولید محصولات خود، رعایت کیفیت بالای ساخت در کنار پایین آوردن حداکثری قیمت آن ها می باشد تا از این طریق رضایت مشتری را جلب نماید. بر این اساس امروزه محصولات این شرکت به بیش از صد کشور در جهان صادر می گردد. از جمله پمپ های تولیدی برند پنتاکس، پمپ کف کش بوده که در ادامه اطلاعات بیشتری از آن بر اساس کاتالوگ کفکش پنتاکس ارائه شده است.

برند پنتاکس

ویژگی های پمپ کف کش پنتاکس

محصولات پمپ کف کش پنتاکس در مقایسه با برند های رقیب خود، تنوع مدلی کمتری دارند. اما همین تعداد مدل کم طیفی از هد و دبی را پوشش می دهند. به همین علت توانایی پاسخ دهی به غالب نیاز های بازار را دارند. شرکت پمپ کف کش ایتالیا یی پنتاکس در زمینه ی راهنمای خرید پمپ کف کش و انتخاب مدل درست آن ها، کاتالوگ هایی ارائه کرده است. این کاتالوگ ها شامل مشخصات فنی انواع محصولات اعم از هد و دبی می باشد. شما می توانید برای گرفتن راهنمای خرید پمپ کف کش پنتاکس یا هر پمپ دیگری با ما در شهر پمپ تماس بگیرید. یا به سایت ما مراجعه کرده و از کاتالوگ های موجود دیدن نمایید.

مزایای پمپ کفکش پنتاکس

همچنین طراحی آن ها بر اساس نیاز های موجود در بازار به کمک به روز ترین تکنولوژی می باشد. علت کیفیت بالای پمپ های پنتاکس هم مشخصات فنی پمپ ها و انجام چندین مرتبه آزمایش و تست های کنترل کیفی می باشد.

از جمله مزایای پمپ کف کش پنتاکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سروصدای کم

کیفیت و عمر بالا

دارای طراحی و اندازه کوچک و تناسب هد با اندازه دستگاه

 

کاربرد های پمپ کف کش پنتاکس

نمونه هایی از کاربرد های این مدل پمپ را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • پمپاژ سیالات حاوی ذرات جامد معلق
  • تخلیه فاضلاب
  • انتقال آب
  • فواره ها و آبنما ها
  • استخر های پرورش ماهی
  • تخلیه ی آب باران
  • مصارف خانگی
  • سیستم های آبیاری کوچک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *