بوستر پمپ, پمپ

بوستر پمپ پنتاکس

بوستر پمپ پنتاکس

برند پنتاکس (PENTAX)

پیشتر در رابطه به نوع خاصی از پمپ ها به نام بوستر و اینکه کار بوستر پمپ چیست ، صحبت کرده ایم. در این زمینه به انواع بوسترپمپ ها و ویژگی هایی نظیر وظیفه بوستر پمپ دور متغیر و دور ثابت و تفاوت هایشان نیز پرداخته شده است. هرچند شهر پمپ، خود سازنده انواع بوسترپمپ های سفارشی می باشد، اما در زمینه فروش بوستر پمپ آبرسانی نیز فعالیت می کند. در این مقاله به معرفی یکی از برندهای بوستر پمپ و قیمت بوستر پمپ پنتاکس پرداخته شده است.

برند پنتاکس متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ و الکتروموتور در کاربری خانگی، صنعتی و کشاورزی از سال 1990 و با ترکیب دو شرکت Elettromac و ZetabaV/Le شروع کرده است. امروزه به بیش از صد کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه مشتری مداری، جلب رضایت او و کیفیت بالا به کمک به روز ترین تکنولوژی می باشد. علت کیفیت بالای پمپ های پنتاکس هم انجام چندین مرتبه آزمایش و تست های متفاوت شیمیایی، زمانی و محیطی است. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، بوسترپمپ پنتاکس می باشد که در ادامه، کاتالوگ پمپ پنتاکس نیز ارائه شده است.

برند پنتاکس

ویژگی های بوستر پمپ پنتاکس

انواع بوستر پمپ های این برند ایتالیایی به صورت موازی و به منظور افزایش هد و دبی پمپ های تکی طراحی و ساخته می شوند. در ادامه به معرفی و توضیح مشخصات نمونه های آماده این برند اشاره شده است. جهت مشاهده مشخصات بیشتر هر یک روی محصولات کلیلک کنید. 

مدل های بالا متشکل از انواع پمپ های سانتریفیوژ و پمپ های طبقاتی می شوند. به همین خاطر مشخصات و کاربرد های هر یک منحصر به فرد بوده و به راحتی نیاز های متعدد بازار را پوشش می دهد. شما می توانید جهت استعلام قیمت بوستر پمپ پنتاکس (هر یک از مدل های بالا) با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای بوسترپمپ پنتاکس

از مهم ترین مزایای این بوسترپمپ ها، طراحی هیدرولیکی آن ها و بازدهی بالایشان می باشد. سرو صدای بسیار پایین و ابعاد کوچک جهت استفاده در فضاهای با ابعاد کم از دیگر ویژگی های بوسترپمپ های پنتاکس محسوب می شود. همچنین فروش بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی این برند، در جنس های چدن و استنلس استیل به همراه شاسی فولادی صورت می گیرد. امکان ساخت آن ها نیز به دو صورت افقی و عمودی و با استارت موتور تک ضرب و دو ضرب وجود دارد.

از دیگر مزایای این محصولات، مصرف پایین برق و گرماست که هزینه های نگهداری آن ها را کاهش می دهد. ابعاد کوچک این بوستر ها و همین طور قابلیت جداسازی اجزای آن ها، حمل و نقل این تجهیزات را بسیار ساده تر می کند. نکته مهم دیگر در رابطه با پمپ های پنتاکس، ساخت بوسترپمپ ها به صورت خودکار برای فشار های بالا و نیز با سیل مکانیکی فابریک امکان پذیر است.

کاربردهای بوستر پمپ پنتاکس

اینکه کار بوستر پمپ چیست ، در واقع وظیفه بوستر پمپ دور متغیر و دور ثابت ، افزایش فشار پمپ ها به وسیله اتصال چندین پمپ به هم می باشد. در ادامه به مهم ترین این کاربرد ها اشاره شده است:

  • در سیستم های آبرسانی ساختمان های بلند مرتبه
  • در سیستم های اطفای حریق و آتش نشانی
  • موارد کشاورزی و آبیاری زمین ها
  • کاربری های صنعتی مانند کارخانه جات
  • انواع کاربری های اداری و تفریحی
  • سیستم های شست و شو
  • در آب نما ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *