پمپ, لوب پمپ

لوب پمپ اینوکسپا

لوب پمپ اینوکسپا

لوب پمپ اینوکسپا یکی از برند های پر استفاده در این دسته از پمپ ها محسوب می شود. به صورت کلی لوب پمپ که با نام پمپ های پره ای نیز شناخته می شود، پمپ هایی متشکل از چندین چرخ دنده می باشند. این پمپ ها با توجه به ساختار خاصی که دارند و عملکردی بر اساس چرخش چرخ دنده ها، برای مواردی خاص طراحی و ساخته شده اند. به همین خاطر تنها برند های معدودی اقدام به تولید این پمپ ها نموده اند که یکی از معروف ترین آن ها لوب پمپ اینوکسپا است. در ادامه به معرفی کامل این برند و ذکر ویژگی ها و کاربرد های آن پرداخته شده است. 

برند اینوکسپا (INOXPA)

برند اینوکسپا مربوط به شرکتی اسپانیایی بوده و فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ هایی با کاربری های خاص از سال 1972 در فرانسه شروع نموده است. اما با گسترش این برند امروزه محصولات آن به کشورهای مختلف دارای نمایندگی این برند صادر می شود. نکته قابل توجه در رابطه با تولیدات برند اینوکسپا، استفاده از نوآوری در مواد اولیه و تولیدی آن ها هنگام ساخت می باشد. از جمله ی پمپ های این شرکت، لوب پمپ استیل بوده که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن ها نیز ارائه شده است.

برند اینوکسپا

ویژگی های لوب پمپ اینوکسپا

به صورت کلی برای اینکه محصولات لوب پمپ اینوکسپا طیف وسیعی از هد و دبی را پوشش دهند، در چندین مدل مختلف طراحی و ساخته شده اند. در جدول پایین این چند مدل به همراه مهم ترین مشخصات فنی شان آورده شده اند. توجه به این اطلاعات می تواند شما را در داشتن خریدی مناسب تر یاری نماید. البته لازم به ذکر است که در صورت عدم داشتن تخصص در این زمینه، شما می توانید برای این منظور از مشاوره های رایگان ما تنها با یک تماس تلفنی مطلع شوید.

نام سری بازه فشار (بار) بازه دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه
TLS 12 45 استنلس استیل
SLRT 7 63 استنلس استیل
SLR-A 6 8.7 مواد ضد سایش
SLR 16 160 استنلس استیل
HLR 16 115 استنلس استیل

مزایای لوب پمپ اینوکسپا

همانطور که در بالا نیز ذکر شد، مهم ترین مزیت این پمپ ها، تنوع گسترده آن ها به لحاظ میزان هد و دبی است که دارند. علاوه بر این، اندازه آن ها و نحوه اتصالشان (در سه نوع فلنجی، رزوه ای و کلمپی) نیز از دیگر مواردی است که در هر مدل از انواع لوب پمپ اینوکسپا می تواند متغیر باشد. این پمپ ها همچنین امکان کار با موتور هایی را دارند که می توانند با هر دو برق تک فاز و سه فاز کار نمایند.

پمپ لوب اینوکسپا

از دیگر ویژگی هایی که می توان به عنوان مزایای این محصولات به آن ها اشاره کرد، جنس آن ها می باشد. متریال مورد استفاده در ساخت مدل های مختلف انواع لوب پمپ استیل بوده و به همین دلیل هم دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی و حرارت هستند و هم برای استفاده در صنایع دارویی و غذایی کاملا بهداشتی می باشند.

این پمپ ها دارای کیفیت و راندمان بالایی بوده و به همین خاطر طول عمر قابل توجهی نیز دارند. بنابراین به ندرت نیاز به تعمیرات پیدا می کنند. هرچند که تعمیر و نگهداری این محصولات با توجه به نحوه ساخت آن ها بسیار ساده می باشد. از دیگر مزایای لوب پمپ اینوکسپا ، سر و صدا و لرزش بسیار پایین شان حین کار و نیز تولید جریانی کاملا یکنواخت و در دو جهت می باشد. اما لازم به ذکر است که با وجود این ویژگی های مثبت، قیمت محصولات اینوکسپا کماکان مقرون به صرفه محسوب می شود. چراکه از بازدهی بسیار بالایی برخوردار هستند.

لوب پمپ استیل

کاربرد های لوب پمپ اینوکسپا

این پمپ ها مخصوص پمپاژ سیالاتی خاص اما با ویسکوزیته های مختلف و حتی همراه با ذرات معلق جامد در آن ها می باشند. به همین خاطر غالب موارد استفاده از آن ها در مصارف صنعتی ای شامل موارد ذکر شده پایین می باشد. اینکه این پمپ ها مناسب صنایع مورد نظر شما هست یا خیر، پرسشی است که می توانید با کارشناسان شهر پمپ در رابطه با آن ها مشورت نمایید.

  • صنایع غذایی جهت پمپاژ موادی همچون سس، کره، پنیر، شکلات، شیر، خامه، مربا و غیره …
  • صنایع دارویی و بهداشتی جهت انتقال انواع دارو ها، پماد ها و خمیر دندان
  • صنایع ساخت رنگ و رزین
  • صنایع شیمیایی
  • پمپاژ انواع حلال ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *