پمپ, پمپ آب خانگی

پمپ آب الکتروژن

پمپ آب الکتروژن

در مقالات پیشین به صورت مفصل در رابطه با پمپ های آب خانگی صحبت شده است. این پمپ ها برای مصارف خانگی طراحی شده اند. به همین خاطر میزان هد و دبی آن ها کمتر از پمپ های صنعتی می باشد. به دلیل کاربرد گسترده پمپ های آب خانگی، امروزه برند های بسیاری اقدام به تولید این پمپ ها نموده اند. یکی از نمونه های داخلی آن ها پمپ آب الکتروژن می باشد.

این محصولات نظیر هر پمپ دیگری دارای مدل های مختلف بوده، اما نکته قابل توجه در رابطه با آن ها این است که هر مدل، شکل ظاهری منحصر به فرد خود را داراست. بنابراین انواع مختلف این پمپ ها را می توان به راحتی از هم تمییز داد. شهر پمپ به عنوان نمایندگی پمپ آب الکتروژن در تهران و شهرستان ها، مرجعی مناسب برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره به منظور خرید این پمپ ها می باشد.

برند الکتروژن (ELECTROJEN)

برند الکتروژن مربوط به شرکتی ایرانی بوده که فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ و الکتروموتور از سال 1367 شروع نموده است و با گسترش خط تولید خود در سال های اخیر، محصولاتش را به برخی از کشور های دیگر نیز صادر می نماید. مبنای تولید این برند، جلب رضایت مشتری از طریق حفظ کیفیت آن ها می باشد.

این میزان کیفیت نیز به دلیل کنترل کیفی سه مرحله ای تمامی محصولات الکتروژن، شامل بررسی کیفیت مواد اولیه ساخت، نظارت بر خطوط تولید و کنترل کیفیت محصول نهایی می باشد. از جمله ی پمپ های پر استفاده تر این شرکت، پمپ آب الکتروژن بوده که در ادامه، سعی شده اطلاعات بیشتری از آن ها نیز ارائه شود.

برند الکتروژن

ویژگی های پمپ آب الکتروژن

به صورت کلی محصولات پمپ آب خانگی الکتروژن به گونه ای طراحی شده است که تا حد ممکن، نیاز های بازار فروش ایران را تامین نماید. بنابراین مدل های آن از پمپ های سبک نیم اسب تا پمپ هایی قوی تر و با دو پروانه را در بر می گیرد. در ادامه مشخصات فنی تمامی مدل های پمپ های آب این برند در جدولی خلاصه وار آورده شده است. 

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه
CM100 36 5.4 چدن
KPM50 35 2.1 چدن
KPM100 50 3 چدن
CAM100 45 2.6 چدن
CM210 41 5.4 چدن
CB210 58 6 چدن

مزایای پمپ آب الکتروژن

مهم ترین مزیت پمپ های الکتروژن، گارانتی 18 ماهه آن ها و خدمات پس از فروش عالی شان می باشد که توسط شهر پمپ، نمایندگی پمپ آب الکتروژن در تهران و سایر شهرستان ها هم ارائه می گردد. این مزایا مدیون کیفیت بالای محصولات الکتروژن می باشد که باعث شده است راندمان، مقاومت و طول عمر مفید آن ها تا حد زیادی افزایش یابد.

علت آن نیز همانطور که در بالا ذکر شد، استفاده از مواد اولیه و متریال مرغوب و کیفیت بالای ساخت قطعات این پمپ ها می باشد. بر این اساس سیم پیچ این پمپ ها از دو جنس مس و آلومینیوم، بدنه از چدن، شافت از جنس فولاد و پروانه آن ها نیز از جنس استیل ساخته می شود.

نمایندگی پمپ آب الکتروژن در تهران

بر اساس جدول بالا از دیگر مزایای این محصولات، تنوع مدلی بالای آن هاست که شامل تنوع در اندازه، هد و دبی می شود. همچنین از دیگر ویژگی های مثبت این محصولات می توان به مصرف پایین انرژی، سر و صدای کم و لرزش پایین آن ها حین کار اشاره نمود. لازم به ذکر است که این محصولات با وجود تمامی مزایای فوق الذکر، کماکان از قیمت مناسب تری در مقایسه با نمونه های خارجی خود برخوردار هستند.

کاربرد های پمپ آب الکتروژن

به صورت کلی پمپ های آب، مخصوص پمپاژ آب در سیستم های آبرسانی علی الخصوص در ساختمان های مسکونی طراحی و ساخته شده اند. مدل های مختلف پمپ آب الکتروژن نیز این امکان را فراهم نموده است که از آن ها در واحد هایی گوناگون از یک طبقه تا تعداد طبقات بیشتر استفاده نمود.

پمپ آب خانگی الکتروژن

اینکه کدام مدل مناسب چه ساختمانی است به تعداد طبقات و تعداد واحد های موجود در هر طبقه بستگی دارد. شهر پمپ به عنوان نمایندگی پمپ آب الکتروژن در تهران می تواند در این زمینه کمک های شایانی به مشتریان نماید. کافی است با ما تماس حاصل فرمایید. در ادامه به کاربرد های کامل این محصولات اعم از مصارف خانگی و سایر موارد استفاده از آن ها اشاره شده است.

  • سیستم های آبرسانی آپارتمان ها
  • موارد آبیاری زمین های کوچک کشاورزی
  • مصارف صنعتی
  • مکش آب از چاه یا استخر هایی با عمق نهایتا 8 متر
  • آب نما ها و استخر ها
  • بوستر پمپ ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *