پمپ, پمپ آب خانگی

پمپ آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس اصلی

یکی از برند های با کیفیت و شناخته شده انواع پمپ ها علی الخصوص پمپ های آب، پمپ آب پنتاکس اصلی می باشد. واردات این برند در سال های اخیر بسیار محدود شده است. به همین خاطر امروزه انواع چینی و ایرانی آن نیز در بازار عرضه می شود. بر همین اساس یکی از مسائل امروز این برند، تشخیص پمپ پنتاکس اصل از انواع چینی و بعضا تقلبی آن می باشد. بدیهی است که به فراخور کشور سازنده، قیمت پمپ پنتاکس اصل هم می تواند تغییر کند.

برند پنتاکس شامل تمامی مدل های پمپ ها می باشد. اما پمپ های آب آن به دلیل استفاده و کاربرد های گسترده تر رایج تر از دیگر انواع آن شده است. علی الخصوص به دلیل تنوع بالایی که دارند. بنابراین ضروری است که در هنگام خرید این محصولات از اصالت آن ها مطمئن بود. فروشگاه اینترنتی شهر پمپ به عنوان نمایندگی رسمی این برند، تضمینی برای اصل بودن این محصولات ارائه می دهد. از جمله آن گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش در صورت خرابی این پمپ ها می باشد.

برند پنتاکس (PENTAX)

برند پنتاکس مربوط به شرکتی ایتالیایی بوده که فعالیت خود را از سال 1990 و با ترکیب دو شرکت Elettromac و Zetabase در زمینه تولید پمپ شروع نموده است. هدف اصلی این برند، حفظ کیفیت به کمک انجام چندین آزمایش مختلف شیمیایی، زمانی و محیطی با به روزترین تکنولوژی روز به منظور جلب رضایت مشتری می باشد. همین امر باعث تولید محصولاتی مطابق با نیاز های بازار شده است. بر این اساس پمپ های پنتاکس امروزه به بیش از صد کشور در جهان صادر می شوند. از جمله محصولات این برند، پمپ آب آن بوده که در ادامه به تشریح بیشتر در این ارتباط پرداخته شده است.

برند پنتاکس

ویژگی های پمپ آب پنتاکس

همانطور که در بالا نیز ذکر شد، جهت پوشش تمامی نیاز های جوامع امروز، محصولات پمپ آب پنتاکس اصلی از تنوع بالایی برخوردار می باشند. از جمله آن ها می توان به انواع جتی، خودمکش یا بشقابی با توان های متفاوت اشاره نمود. در ادامه به ذکر تاثیر گذار ترین مشخصات فنی این محصولات برای انتخاب و خرید صحیح آن ها پرداخته شده است. این موارد علاوه بر تفکیک کردن مدل ها روی قیمت پمپ پنتاکس اصل نیز اثر می گذارد.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه جنس پروانه
خودمکش MB 48 12 چدن نوریل یا برنج
PM 79 3 چدن یا برنز برنج
خودمکش CP 61 3 چدن یا برنج برنج
خودمکش MD 53 3 چدن یا برنج برنج
CR 20 17 چدن نوریل یا برنج
جتی خودمکش JMC 44 3 چدن نوریل یا برنج
جتی خودمکش CAM 47 5 چدن نوریل یا برنج
CB 98 36 چدن نوریل یا برنج
بشقابی CM 56 22 چدن نوریل یا برنج
خودمکش AP 49 4 چدن نوریل یا برنج
خودمکش CAB 62 8 چدن نوریل یا برنج

مزایای پمپ آب پنتاکس اصلی

مهم ترین مزیت این محصولات در قیمت پمپ پنتاکس اصل خلاصه می شود. چراکه این قیمت به تناسب کارایی، نوع طراحی و ویژگی هایی که این برند دارد، بسیار مناسب محسوب می شود. بحث قیمت از آنجایی بیشتر اهمیت می یابد که یکی از راه های تشخیص اصل بودن پمپ های پنتاکس نیز به شمار می رود. علت، قیمت پایین پمپ های پنتاکس ساخت چین نسبت به مدل های اصل می باشد. از دیگر مزایای آن ها، می توان به بازدهی، دوام و طول عمر بالا در کنار کارکرد بسیار عالی این پمپ ها اشاره کرد. اصلی ترین دلیل این ویژگی ها استفاده از جدید ترین تکنولوژی در ساخت و طراحی آن ها به صورت هیدرولیکی می باشد.

انواع پمپ آب خانگی پنتاکس

همچنین سری جدید طراحی پمپ های آب پنتاکس، در ابعاد بسیار کوچک انجام شده است. این ویژگی منجر به استفاده آسان آن ها حتی در فضا های کوچک گشته است. البته در کنار این موضوع، مصرف انرژی آن ها را نیز کاهش داده است. چراکه اندازه کوچکتر، نیاز به موتور کوچکتری هم دارد که در نتیجه آن تلفات گرمایی این محصولات نیز کمتر از پمپ هایی با ابعاد بزرگتر شده است. از دیگر نکات مثبت طراحی به روز پمپ های پنتاکس، کاهش سر و صدا حین کار می باشد. این ویژگی برای استفاده از آن ها در ساختمان های مسکونی، بسیار حائز اهمیت است.

کاربرد های پمپ آب پنتاکس

به صورت کلی پمپ های آب برای موارد آبرسانی و آبیاری، در واقع موارد تامین آب، مورد استفاده قرار می گیرند. انواع پمپ آب پنتاکس اصلی نیز برای همین منظور کاربرد دارند. در نتیجه می توان گفت مصارف استفاده از آن ها بسیار گسترده است. با این حال فهرست زیر جزو مهم ترین آن ها به شمار می روند.

  • مصارف کشاورزی
  • انواع سیستم های آبرسانی و آتش نشانی و بوسترپمپ های آن ها
  • صنعت تصفیه آب نظیر دستگاه های RO
  • پمپاژ آب استخر ها
  • ساختمان های مسکونی برای سیرکوله کردن آب گرم داخل لوله ها، تقویت فشار آب خانگی و آبرسانی به تمام ارتفاعات

قیمت پمپ پنتاکس اصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *