پمپ, پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی پنتاکس

قیمت پمپ آب خانگی پنتاکس

معرفی برند پنتاکس

برند پنتاکس متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ و الکتروموتور در کاربری خانگی، صنعتی و کشاورزی از سال 1990 و با ترکیب دو شرکت Elettromac و Zetabase شروع کرده است. تولیدات این برند امروزه به بیش از صد کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه مشتری مداری و جلب رضایت آن ها می باشد. از دیگر ویژگی های این کمپانی که باعث محبوبیت آن شده است، کیفیت بالا و قیمت پایین محصولات و نیز طراحی آن ها بر اساس نیاز های موجود در بازار به کمک به روز ترین تکنولوژی می باشد.

علت کیفیت بالای پمپ های پنتاکس هم انجام چندین مرتبه آزمایش و تست های متفاوت شیمیایی، زمانی و محیطی است. یکی از محصولات این شرکت پمپ آب خانگی است که دارای انواع و مدل های مختلفی می باشد. در ادامه راجع به انواع پمپ های خانگی ، نحوه ی خرید پمپ آب پنتاکس و چگونگی اطلاع از قیمت پمپ آب خانگی پنتاکس توصیحاتی ارائه خواهد شد.

برند پنتاکس

پمپ آب پنتاکس

امروزه با افزایش جمعیت شهری و تراکم آپارتمان ها و از طرفی دیگر سیستم قدیمی آب شهری مشکل کمبود فشار آب در آپارتمان ها و منازل را وجود آورده است. به همین علت حتماً جایی برای پمپ آب خانگی در طراحی ساختمان ها تعبیه شده است. پمپ آب خانگی در انواع مختلفی با کاربرد های متفاوت ساخته شده است. پمپ های پنتاکس نیز در مدل هایی مانند پمپ آب جتی پنتاکس یک اسب ، پمپ آب پنتاکس نیم اسب ، پمپ آب پنتاکس یک اسب بشقابی و … تولید شده است.

با در نظر گرفتن تعداد طبقات ساختمان، متراژ واحد ها می توانید پمپ آب خانگی مد نظر خود را انتخاب نمایید. به عنوان مثال پمپ آب پنتاکس نیم اسب برای ساختمان های کوچک و متوسط به کار می رود. در میان پمپ های آب خانگی دو نوع پمپ بشقابی و پمپ جتی استفاده زیادی دارند. زمانی که دبی بیشتر مد نظر باشد از نوع بشقابی و اگر فشار و هد بیشتر لازم باشد از پمپ جتی استفاده می گردد. پمپ آب جتی پنتاکس یک اسب یک نوع از پمپ های جتی است که کاربرد های زیادی در مصارف خانگی و کشاورزی دارد. معمولا این پمپ ها در مواردی استفاده می شود که آب از سطوح پایین تر از حد معمول جهت پمپاژ، مکش گردد. پمپ آب پنتاکس یک اسب بشقابی نیز نگه داری آسان و کارکردی کم صدا دارد و در صنعت و کشاورزی کاربرد های فراوانی دارد.

ویژگی و مزایای پمپ آب پنتاکس

قیمت پمپ آب خانگی پنتاکس با توجه به کارایی آن ها بسیار مناسب است. بازدهی و کارکرد عالی آن ها به علت استفاده از جدید ترین تکنولوژی در ساخت آن ها می باشد که به صورت هیدرولیکی طراحی شده اند. برای خرید پمپ آب پنتاکس و اطلاع از قیمت ها می توانید با ما در شهر پمپ تماس بگیرید. یا به سایت مراجعه کرده و از کاتالوگ های موجود دیدن نمایید. ضمنا ارسال تمام محصولات شهر پمپ رایگان می باشد.

کاربرد های پمپ آب خانگی پنتاکس

چند نمونه از کاربرد های پمپ آب پنتاکس به اختصار شامل موارد زیر می باشد،

صنایع کشاورزی

سیستم های آبرسانی و آتش نشانی

پمپاژ آب استخر

تصفیه ی آب

ساختمان های مسکونی

خرید پمپ آب پنتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *