پمپ, پمپ کف کش

پمپ کف کش کالمو

پمپ کف کش کالمو

برند کالمو

یکی از برند های پر استفاده پمپ کف کش، پمپ کف کش کالمو می باشد. اگر به دنبال انواع پمپ کف کش ارزان هستید، این برند می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. طراحی پمپ کف کش برقی کالمو به گونه ایست که قیمت پمپ کف کش کوچک آن ها را به شدن کاهش داده است. در ادامه با علل پایین بودن قیمت آن ها و نیز مشخصات فنی هر یک بیشتر آشنا خواهید شد.    

برند کالمو متعلق به شرکتی چینی و تحت لیسانس ایتالیا می باشد. فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها و الکترو موتور ها در زمینه های متفاوت از سال 1999 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه مشتری مداری و جلب رضایت او، رعایت کیفیت و دقت بالا برای محصولات آن است. همچنین محصولات این برند دارای خدمات پس از فروش به مدت 10 سال و گارانتی تعویض یک ساله نیز می باشند. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ کف کش می باشد که در ادامه، کاتالوگ آن نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت پمپ کف کش کوچک و بزرگ کالمو مطلع شوید.

برند کالمو

ویژگی های پمپ کف کش کالمو

به صورت کلی تنوع مدل در پمپ های کف کش کالمو بسیار زیاد است. طراحی پمپ کف کش در هر مدل نیز به گونه ایست که ویژگی های خاص خود را داراست. در ادامه جدولی از هد و دبی هر یک ارائه شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه و پروانه
SPA 30 12 آلومینیوم
S100 P 6 3.6 پلاستیک
4700 8 17.80 پلاستیک
QDX 38 250 چدن، نوریل یا برنج

 

با توجه به اطلاعات بالا مشاهده می کنیم که مدل های این برند، طیف وسیعی از هد و دبی را پوشش می دهد. همچنین در انواع پمپ کف کش برقی کالمو، از متریال های مختلفی در طراحی پمپ کف کش استفاده گردیده است. برای آشنایی با ویژگی های هر یک روی محصول مورد نظر خود در قسمت زیر کلیک کنید.

مزایای پمپ کف کش کالمو

به لحاظ تنوع مدل علاوه بر استفاده از متریال های مختلف، این محصولات در ابعاد و اندازه نیز با هم متفاوت می باشند. برخی از آن ها بسیار سبک بوده، در نتیجه دارای حمل و نقل آسان هستند. متریال های مورد استفاده آن ها نیز برای پوسته، چدن، استیل، پلاستیک و آلومینیوم و پروانه آن ها از نوریل، برنج، استیل و پلاستیک ساخته می شود.همچنین سیم پیچ آن ها به صورت کامل از مس خالص می باشد. قیمت پمپ کف کش کوچک و بزرگ کالمو با وجود کیفیت و راندمان بالا، کماکان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

علاوه بر این ها مدل خاصی از پمپ کف کش برقی آن ها موجود است که امکان کار با باطری را داشته بنابراین می توان از آن ها به صورت پرتابل استفاده کرد. مقاومت بالا در برابر رطوبت و نگهداری و نصب پمپ های کف کش به ساده ترین روش ممکن از دیگر مزایای این محصولات به حساب می آید. طراحی پمپ کف کش کالمو، همچنین به گونه ایست که با داشتن قسمت چدنی در پایین پمپ، قابلیت پمپاژ آب همراه با ناخالصی های ریز را نیز دارد.    

کاربردهای پمپ کف کش کالمو

از مزایای اصلی انواع پمپ کف کش ارزان کالمو می توان به موارد زیر اشاره کرد. اگر تجربه استفاده در زمینه های دیگری را دارید در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید:

  • پمپاژ آب از چاه ها
  • در آبنما ها و فواره ها
  • آبیاری در موارد کشاورزی
  • تخلیه آب از استخر ها، آبگیر ها و چاله آسانسور
  • موارد حفاری چاه
  • در سپتینک تانک ها
  • صنایع پرورش ماهی
  • موارد آبرسانی خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *