پمپ, پمپ بشکه کش

پمپ بشکه کش فلویمک

پمپ بشکه کش فلویمک

به صورت کلی پمپ های بشکه کش به نوعی خاص از پمپ ها گفته می شود که عمدتا جهت تخلیه انواع بشکه و مخزن مورد استفاده قرار می گیرند. این پمپ ها که با نام درام پمپ و پمپ غلیظ کش نیز شناخته می شوند، دارای مدل های مختلف دستی، برقی و بادی می باشند. پمپ بشکه کش فلویمک از جمله برند های خارجی با کیفیت و موجود در ایران محسوب می شود که در ادامه قصد داریم به توضیح بیشتر آن بپردازیم.

این برند علاوه بر کیفیت بالا، از معدود تولید کنندگانی است که محصولاتش هر سه نوع پمپ بشکه کش دستی، برقی و پنوماتیکی را در بر می گیرد. انواع برقی و بادی که جزو رایج ترین مدل ها بوده، اما مدل دستی از جمله مدل هایی است که به صورت محدود تولید و در بازار فروش عرضه می گردد. شما می توانید برای استعلام قیمت پمپ بشکه کش دستی ، برقی و بادی این برند با کارشناسان ما در واحد فروش شهر پمپ تماس حاصل فرمایید.

برند فلویمک (FLUIMAC)

برند فلویمک مربوط به شرکتی ایتالیایی بوده که فعالیت خود را از سال 2014 در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ شروع نموده است. این برند توانسته است با جلب رضایت حداکثری مشتریان از طریق استفاده از دانش و تکنولوژی به روز در ساخت، محصولات خود را به سراسر جهان صادر نماید. از جمله ی پمپ های تولیدی فلویمک، پمپ بشکه کش آن می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن ها نیز ارائه شده است.

برند فلویمک

ویژگی های پمپ بشکه کش فلویمک

همانطور که در بالا نیز گفته شد، محصولات پمپ بشکه کش فلویمک دارای تنوع مدلی بالایی می باشند که هم نحوه کار آن ها را در بر گرفته و شامل انواع دستی، برقی و بادی می شود و هم قادر به پوشش طیف وسیعی از هد و دبی می باشد. به همین دلایل است که برای هر نوع نیازی به پمپ بشکه کش این امکان وجود دارد تا از محصولات برند فلویمک استفاده شود. در ادامه تمامی موارد ذکر شده بالا برای هر محصول به صورت مجزا در جدولی گرد آوردی شده است تا دسترسی راحت تری به این اطلاعات برای مشتریان فراهم گردد.

نام سری محدوده هد (بار) محدوده دبی (لیتر بر ساعت) جنس بدنه نوع پمپ
N-02 0.45 در هر گردش پلی پروپیلن دستی
N-03   0.45 در هر گردش پلی پروپیلن دستی
N-04   0.3 در هر گردش پلی پروپیلن دستی
N-05   0.6 در هر گردش استیل دستی
N-06   1200 پلی اتیلن و PVC دستی
N-07   20 پلی پروپیلن دستی
N-08   0.3 در هر گردش PVDF دستی
N-09   0.5 در هر گردش پلی پروپیلن دستی
N-11   1 در هر گردش آلومینیوم و روی دستی
N-12   1 در هر گردش آلومینیوم و روی دستی
N-13   0.25 در هر گردش چدن دستی
N-15   0.35 در هر گردش روکش فولادی دستی
N-16   0.25 در هر گردش دستی
N-111   600 دستی
N-120 16 71 پلی پروپیلن برقی
N-140 10 87 پلی پروپیلن برقی
N-160 20 82 پلی پروپیلن برقی
N-164 15 66 پلی پروپیلن برقی
N-180 11 93 برقی
N-280 37 112 برقی
N-400 20 97 فولاد ضد زنگ برقی
N-AIR1-1 8 42 بادی
N-AIR1 13 78 فولاد ضد زنگ بادی
N-AIR2 15 80 بادی
N-AIR3 25 91 استیل بادی

مزایای پمپ بشکه کش فلویمک

اصلی ترین نکته مثبت در رابطه با این دسته از پمپ های فلویمک تنوع مدلی بسیار بالای آن هاست که در جدول بالا نیز کاملا مشخص است. این موضوع باعث می شود که رنج قیمت پمپ بشکه کش دستی ، برقی و بادی این محصولات نیز بسیار گسترده بوده تا مشتریان بر اساس بودجه خود بتوانند اقدام به خرید مناسب ترین مدل متناسب با نیاز خود نمایند.

انواع پمپ بشکه کش فلویمک

از دیگر مزایای این پمپ ها وزن پایین آن هاست که باعث می شود حمل و نقل آن ها نیز بسیار ساده شود. علی الخصوص که به صورت کلی غالب پمپ های بشکه کش از نوع پرتابل می باشند. علاوه بر این ها نصب و نگهداری انواع پمپ بشکه کش فلویمک نیز با توجه به ساختمان و طراحی ساده ای که دارند، برای افراد خبره در این زمینه کاملا آسان می باشد.

از دیگر نکات مثبت در رابطه با این محصولات، قابلیت تعویض لوله های آن ها و نیز امکان تنظیم دبی این پمپ هاست که منجر به گسترش کاربرد های آن ها در صنایع می شود. همچنین متنوع بودن پمپ های بشکه کش فلویمک علاوه بر پوشش انواع دستی، برقی و بادی این پمپ ها، اندازه دهانه های مختلف و استفاده از متریال های گوناگون در ساخت آن ها را نیز در بر می گیرد. این متریال شامل جنس های استنلس استیل، پلی پروپیلن، آلومینیوم، PVDF و فولاد ضد زنگ می شود که هر یک مناسب پمپاژ سیالی خاص می باشد.

قیمت پمپ بشکه کش دستی

کاربرد های پمپ بشکه کش فلویمک

شهر پمپ به عنوان فروشگاه اینترنتی انواع پمپ ها، تمامی محصولات برند فلویمک را با گارانتی عرضه می نماید. از جمله کاربرد های پمپ بشکه کش نیز می توان به تخلیه سیالات از مخازن مختلف اشاره کرد. در رابطه با پمپ بشکه کش فلویمک هم این کاربرد وجود داشته و سیالاتی که می توان توسط آن ها به نقطه ای دیگر منتقل کرد، شامل موارد زیر می شود:

  • انواع اسید ها و باز ها
  • انواع حلال ها
  • سیالات قابل اشتعال همچون نفت، بنزین و گاز
  • مواد خوراکی اعم از انواع روغن، شیر، عسل، نوشابه و غیره
  • انواع مواد معدنی
  • انواع سیالات خورنده
  • تمامی رنگ ها و رزین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *