پمپ, پمپ آب خانگی

خرید پمپ دست دوم

خرید پمپ دست دوم

یکی از شیوه های نوین ساخت بشر به منظور استفاده ی راحت تر از آب و انتقال آن به ارتفاع، سیستم های لوله کشی شهری دارای تجهیزات از جمله خرید پمپ دست دوم بوده است. هرچند که این نوع سیستم ها برای توزیع آب در سطح شهر مناسب هستند، اما در مقابل مشکلاتی نیز به همراه داشته اند. نمونه ای از آن ها کاهش فشار آب در ساختمان ها، علی الخصوص در طبقات بالا می باشد که برای رفع این مشکل، استفاده از پمپ های آب یا حتی خرید پمپ دست دوم می تواند راهکاری مناسب باشد.

به صورت کلی پمپ های آب دارای انواع و برند های مختلفی هستند. به همین خاطر جهت به کار گیری آن ها به صورت صحیح لازم است که به نوع پمپ و تناسب آن با محل مورد نظر توجه شود. بر این اساس می توان به راحتی پمپی مناسب را برای آپارتمان ها یا مجتمع های صنعتی به کار برد. شهر پمپ نیز به عنوان عرضه کننده این پمپ ها می تواند کمک های شایانی به صورت رایگان در این زمینه به مشتریان محترم ارائه دهد.

پمپ دست دوم

پمپ آب دست دوم

پیشتر توضیحات جامعی در رابطه با پمپ های آب خانگی ارائه داده شده است. بدین گونه که این نوع از پمپ ها تجهیزاتی هستند که با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی باعث افزایش فشار آب و در نتیجه آن منجر به جاری شدن آب می گردند. بنابراین اطمینان از سلامت این محصولات به منظور داشتن عملکردی صحیح لازم و ضروری است. پس بدیهی است که خرید پمپ دست دوم می تواند در برخی مواقع مشکل ساز باشد.

اما امروزه به دلیل افزایش روزانه قیمت ها در تمامی اجناس موجود در بازار مخصوصا تجهیزات صنعتی، قدرت خرید مردم تا حد زیادی کاهش یافته است که همین امر موجب افزایش تقاضای مردم برای خرید پمپ دست دوم شده است. به همین علت نیز استفاده از پمپ آب دست دوم در سال های اخیر به امری اجتناب ناپذیر تبدیل گشته است. به صورت کلی برای داشتن انتخابی مناسب باید به نکاتی خاص توجه گردد و برای خرید پمپ دست دوم ، این توجه باید دو برابر شود. با توجه به این موضوع در ادامه توضیحاتی بیشتر در این زمینه و نیز عیب یابی و سرویس پمپ های آب خانگی ارائه شده است.

پمپ آب دست دوم

خرید پمپ دست دوم

همانطور که در قسمت های بالا هم گفته شد، سلامت کامل تمامی اجزای پمپ های آب در کارکرد صحیح آن ها تاثیر به سزایی دارند. اما در رابطه با پمپ آب دست دوم ، همانطور که از نام آن مشخص است، چون مدتی مورد استفاده قرار گرفته اند، بنابراین احتمال استهلاک و وجود خرابی در قطعات آن ها وجود دارد. پس دانستن نکاتی از جمله موارد زیر می تواند برای داشتن خریدی مناسب کمک کننده باشد.

  • معمولا فروش پمپ آب دست دوم توسط شرکت های مختلفی انجام می شود. مهم ترین نکته در خرید پمپ دست دوم که باید رعایت شود، توجه به قابل اعتماد بودن خود فروشگاه می باشد تا از این طریق تا حدودی از سلامت کالا اطمینان حاصل شود.
  • نکته دیگر انتخاب نوع و مدل مناسب با سیستم مورد نظر می باشد که بر اساس نوع سیال و کاربرد های خانگی، صنعتی یا تاسیساتی آن ها باید پمپی خاص تهیه شود. این مورد موضوعی است که در خرید محصولات پمپ آب خانگی نو نیز باید رعایت شود.
  • یکی از مهم ترین قطعات پمپ، موتور یا دینام آن می باشد که برای خرید پمپ دست دوم باید توجه ویژه ای به آن شود. چراکه در صورت خرابی این قطعه، سیم پیچی آن پس از مدتی کار کردن ممکن است دچار مشکل شود و همین امر باعث نوسان برق و نهایتا سوختگی پمپ می گردد.
  • پروانه و بلبرینگ پمپ از دیگر اجزای حائز اهمیت پمپ ها می باشند. زیرا هر یک وظیفه مهمی را بر عهده دارند. پروانه پمپ که عامل اصلی در انتقال سیال بوده و بلبرینگ نیز قطعه ای فلزی برای اتصال شافت به پروانه می باشد. بنابراین ضروری است از عدم خراب بودن آن ها مطمئن بود.
  • نکته ی آخر توجه به برند پمپ می باشد. هرچه از برند های با کیفیت تر استفاده شود، احتمال سالم بودن آن به دلیل عمر طولانی تری که دارند، بیشتر می باشد.

پمپ آب دست دوم

تعمیرات پمپ آب دست دوم

فروشگاه اینترنتی شهر پمپ تنها در حوزه فروش کالا های آکبند فعالیت دارد. چراکه تمامی محصولات آن از برند های اورجینال هستند و به منظور تضمین اصالت کالا از فروش پمپ آب دست دوم خودداری می نماید. با این وجود این مجموعه به تازگی خدمات تعمیرات انواع پمپ و الکتروموتور را ارائه می دهد تا از این طریق بتواند نیاز های مشتریان را تا حدودی پوشش دهد. بنابراین شما می توانید برای عیب یابی تجهیزات خود با شهر پمپ تماس حاصل فرمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *