پمپ, پمپ بشکه کش

پمپ تخلیه بشکه دبم

پمپ تخلیه بشکه دبم

برند دبم

اینکه پمپ بشکه کش چیست و نیز انواع پمپ بشکه ای در مقالات قبلی به تفصیل صحبت شده است. همچنین از جمله برند های پمپ غلیظ کش بشکه ای می توان به پمپ بشکه کش جم، لوتز ، درام پمپ دینو و غیره اشاره کرد. در این نوشته قصد داریم به معرفی برند دیگری به نام پمپ تخلیه بشکه دبم بپردازیم. همچنین در رابطه با قیمت پمپ تخلیه بشکه روغن می توانید با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

برند دبم متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های متفاوت از جمله صنایع نساجی و شیمیایی از سال 1975 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به سراسر جهان صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه نوآوری و برآورده کردن نیازهای مختلف مشتریان است. از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ بشکه کش پلاستیکی و استیل دبم می باشد که در ادامه، اطلاعات آن ها نیز ارائه شده است. 

برند دبم 

ویژگی های پمپ تخلیه بشکه دبم

با وجود اینکه تعدد این مدل از پمپ غلیظ کش بشکه ای کم به نظر می آید. اما هر یک از این انواع، خود شامل مدل های دیگری است که بخش اعضم نیازهای صنایع را پوشش می دهد. در ادامه به اختصار، اصلی ترین ویژگی های این پمپ ها در جدول زیر گرد آوری شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) نوع پمپ
TR-EL 16 5.4 برقی
TR-PN 10 4.2 بادی

 

بدیهی است که قیمت پمپ تخلیه بشکه روغن در هر یک از دو مدل بالا متفاوت است. همچنن همانطور که دربالا نیز ذکر شد، هر یک از دو نوع برقی و بادی بالا، خود متشکل از سه مدل TRP، TRA و TRF هستند.

مزایای پمپ بشکه کش دبم

از مزایای اصلی این نوع از پمپ های بشکه کش، امکان حمل و نقل آسان آن ها می باشد. این مورد به دلیل وزن پایین آن ها نیز می باشد. از دیگر ویژگی های آن، امکان ساخت پمپ بشکه کش پلاستیکی و استیل، هر دو با توجه به نیاز مشتری است. قابلیت کار با هر دو موتور الکتریکی و بادی نیز از دیگر نکات مثبت این پمپ هاست. استفاده از موتور پنوماتیکی، پمپاژ مواد قابل اشتعال را توسط این پمپ ها امکان پذیر می نماید.

همچنین لوله پمپ غلیظ کش بشکه ای در سه اندازه متفاوت موجود است. با وجود نصب آسان و مقاومت بالای پمپ های دبم، قیمت پمپ تخلیه بشکه روغن این برند نیز بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های دیگر این محصولات، قابلیت کار در محیط های مرطوب و نیز مناسب سیالات غلیظ و خورنده هم می باشد.

قیمت پمپ تخلیه بشکه روغن

کاربردهای پمپ تخلیه بشکه دبم

این پمپ ها همانطور که از نام آن ها مشخص است، جهت تخلیه انواع بشکه و مخازن استفاده می شود. از جمله سیالاتی که از طریق این پمپ ها، قابلیت جابجایی دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مواد غذایی نظیر ماست، کره، دوغ، شیر، کشک
  • انواع مواد مورد استفاده در صنایع دارویی
  • انواع روغن و بنزین
  • مواد بهداشتی نظیر خمیر دندان و مواد شوینده
  • پمپاژ چسب
  • انتقال اسید ها، باز ها و الکل ها
  • جا بجایی سموم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *