پمپ, پمپ حلزونی

پمپ حلزونی آبروان

پمپ حلزونی آبروان

برند آبروان

پمپ حلزونی آبروان از جمله پمپ های حلزونی داخلی با کیفیت محسوب می شود. اینکه پمپ حلزونی چیست و تفاوت های پمپ حلزونی و سانتریفیوژ را در مقالات پیشین به صورت کامل بررسی کرده ایم. در این مقاله قصد داریم به مزایای پمپ گریز از مرکز آبروان بپردازیم. همچنین جهت خرید پمپ گریز از مرکز حلزونی و نیز استعلام قیمت پمپ گریز از مرکز حلزونی می توانید با کارشناسان ما به شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

شرکت آبروان فعالیت تولید پمپ را در سال 1377 با هدف تولید پمپ های آب برای مصارف کشاورزی و صنعتی و همچنین آبرسانی آغاز نموده است. شرکت آبروان به دلیل بهره‌مندی از تخصص و تجربه‌ی مهندسین و تکنسین‌های متخصص و تربیت کادر فنی تولید و همچنین واحد فنی مجهز توانسته تا در مدت زمان کوتاهی محصولات خود را در بازارهای داخلی و چندین بازار خارجی عرضه نماید. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ گریز از مرکز حلزونی آبروان می باشد که در ادامه، مشخصات آن نیز ارائه شده است.

ویژگی های پمپ حلزونی آبروان

پمپ های حلزونی آبروان به صورت کلی دارای چند دسته کلی می باشند. در هر دسته ذکر شده، مدل های موجود این پمپ ها یکسان است. به همین خاطر بدیهی است که قیمت پمپ گریز از مرکز حلزونی نیز مشابه هم می شود. به منظور خرید پمپ گریز از مرکز در هر یک از مدل های زیر و مشاهده کامل مشخصات هر یک روی مدل مد نظر کلیک کنید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان مجرب ما در این زمینه تماس بگیرید.

مزایای پمپ گریز از مرکز آبروان

از مهم ترین مزایای پمپ گریز از مرکز حلزونی آبروان، رعایت استاندارد های مربوطه در هر مرحله از تولید است. این مراحل از تهیه مواد خام اولیه تا مونتاژ آن ها و خدمات پس از فروش را شامل می شود. همین طور ضمانت کالای محصولات آبروان نیز تا یک سال می باشد که نشان از کیفیت بالای آن هاست. از دیگر ویژگی های مثبت تولید کنندگان داخلی، در دسترس بودن کامل قطعات پمپ در مواقع بروز خرابی و مشکل در آن هاست. به همین دلیل، امکان ساخت پمپ های سفارشی نیز در این برند ها وجود دارد.

وجود مدل های متعدد با پوشش آبدهی های پایین تا بالا، آن ها را برای رفع نیازهای مختلف مشتریان، مناسب می کند. در طراحی این مدل از پمپ های آبروان، آب بندی به دو صورت استفاده از نوار های گرافیتی و یا استفاده از مکانیکال سیل صورت می گیرد. علاوه بر این بوش هایی قابل تعویض از جنس آلیاژ کروم نیکل در ساختمان این پمپ ها وجود دارد. این بوش ها در قسمت مکانیکال سیل و روی محور به منظور حفاظت از آن تعبیه شده اند. امکان جدا سازی اجزای این پمپ گریز از مرکز حلزونی و نیز بالانس هیدرولیکی پمپ از دیگر مزایای پمپ گریز از مرکز آبروان به حساب می آید. با این وجود قیمت پمپ گریز از مرکز حلزونی این برند کماکان بسیار به صرفه می باشد.

کاربردهای پمپ حلزونی آبروان

به صورت کلی، موارد استفاده از این مدل پمپ ها فارغ از برند آن یکسان و برای آبدهی های بالاست. به این معنی که توانایی پمپاژ آب در مسافت های افقی طولانی را دارد. از جمله موارد استفاده آن ها به شرح زیر می باشد.

  • جهت موارد شهری
  • بوستر پمپ ها
  • موارد کشاورزی نظیر آبیاری
  • سیستم های آبرسانی
  • موارد صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *