پمپ, پمپ آب خانگی

پمپ دو پروانه ای

پمپ-آب-پروانه-ای

به دلیل کاربرد های پمپ آب که امروزه بسیار گسترده شده است انواع پمپ ها برای مصارف مختلف ساخته شده است. پمپ ها در کاربری های صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین استفاده از آن ها در کشاورزی نیز بسیار شایع است. به بیان ساده تر در جاهایی که با کمی فشار آب مواجه هستند از پمپ آب برای بالا بردن فشار آب استفاده می شود. مثلا در ساختمان ها برای اینکه بدانیم از چه پمپی استفاده شود بستگی به پارامتر های مهمی هم چون متراژ ساختمان و تعداد شیر های آب دارد. با آگاهی از این دو مورد می توان پمپ آب مناسبی را برای استفاده انتخاب نمود.

در این مقاله می خواهیم در مورد پمپ آب پروانه ای که پروانه پمپ آب خانگی نیز شامل آن می شود توضیح دهیم. قیمت پروانه پمپ آب با توجه به کاربرد و تعداد آن متفاوت است. برای اطلاع از قیمت انواع پمپ ها و گرفتن مشاوره همچنین قیمت پروانه پمپ آب با ما در شهر پمپ تماس بگیرید. همین طور می توانید به سایت شهر پمپ مراجعه فرمایید و از کاتالوگ های موجود برای انتخاب پمپ خود استفاده نمایید. نکته ی قابل توجه اینکه ارسال تمام محصولات شهر پمپ به صورت رایگان می باشد.

پمپ آب پروانه ای و پروانه پمپ آب خانگی

بعضی از پمپ های آب به پمپ های دو پروانه معروف هستند که به اختصار با نام CB معرفی می شوند. پمپ های دو پروانه به دلیل اینکه کاربرد بالایی دارند و قدرت زیادی که در پمپاژ آب دارند در مصارف مختلفی مانند ساختمان های مسکونی، بوستر های آب رسانی و آتش نشانی و … قابل استفاده هستند.

کاربرد پمپ دو پروانه که به عنوان پروانه پمپ آب خانگی در بوستر پمپ خانگی کاربرد دارند. بیشترین کاربری را در صنعت کشاورزی، مراکز تفریحی، اداری و… دارا می باشند. آب مورد نیاز این مراکز معمولا از طریق این مدل پمپ آب پروانه ای تامین می شود. پروانه هایی که در این مدل از پمپ ها استفاده شده است، به دلیل اینکه عملکرد پمپ ها در بهترین حالت خود باشد در جهت عکس هم نصب می شوند.

جنس-پروانه-ها

ویژگی و کاربرد پمپ دو پروانه

پمپ آب دو پروانه برای پمپ کردن آب های تمیز مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این نوع پمپ ها می توان فشار آب ضعیف را به یک فشار قوی تبدیل کرد. پمپ های آب دو پروانه در دو سری سه فاز و تک فاز تولید می شوند. موتور این پمپ ها در صورت ساخته شدن از برنج تا دمای 90 سیال را تحمل خواهند کرد. بسته به این که کدام نوع از پمپ آب دو پروانه استفاده می شود این پمپ ها می توانند توانی معادل با یک تا یازده اسب بخار را داشته باشند.

جنس پروانه ها

معمولا جنس پروانه ها از برنج و یا نوریل می باشند. در ساخت جنس مکانیکال آن از سرامیک و یا گرانیت استفاده می شود. بیشتر بدنه پمپ دو پروانه از نوع چدن است. زیرا کارایی و استحکام فلز چدن برای کارکرد پمپ بهترین انتخاب می باشد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *