پمپ, پمپ دوزینگ

پمپ دوزینگ جسکو

پمپ دوزینگ جسکو

برند جسکو

از جمله پمپ های تزریق مواد شیمیایی می توان به دوزینگ پمپ و پمپ پریستالتیک اشاره کرد. هرچند که وظیفه کلی این دو پمپ به نظر یکسان می آید، اما تفاوت های زیادی بین پمپ پریستالتیک و دوزینگ وجود دارد. پیشتر به صورت کامل به آن ها اشاره شده است. همچنین به تشریح ویژگی های برند های تولید کننده این پمپ ها نیز پرداخته ایم. از جمله آن ها می توان به پمپ تزریق امک، اتاترون، سکو و آکوا اشاره کرد. اما در این مقاله قصد داریم با پمپ دوزینگ جسکو بیشتر آشنا شویم. همچنین با توجه به کاتالوگ دوزینگ پمپ جسکو ، مدل های مختلف آن را با مشخصات فنی هر یک مشاهده خواهیم کرد. شما می توانید جهت استعلام قیمت پمپ تزریق جسکو با شهر پمپ به عنوان نمایندگی دوزینگ پمپ جسکو تماس بگیرید.

برند جسکو متعلق به شرکتی آلمانی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه پمپ ها از سال 1954 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه نوآوری در ساخت و خطوط تولید قوی پمپ ها می باشد. از جمله ی پمپ های شیمیایی این شرکت، پمپ دوزینگ جسکو است که در ادامه، کاتالوگ پمپ جسکو نیز ارائه شده است.

برند جسکو

ویژگی های پمپ دوزینگ جسکو

در این قسمت با توجه به تعدد مدل پمپ های این برند، تمامی محصولات آن با ذکر هد و دبی هر یک به صورت جداگانه، آورده شده است. همانطور که می بینید این محصولات، رنج گسترده ای از دبی های مختلف را پوشش می دهند. لازم به ذکر است که تمامی پمپ های ذکر شده از کاتالوگ دوزینگ پمپ جسکو برداشت شده اند.

با توجه به اطلاعات بالا، مشخص است که علاوه بر هد و دبی، متریال های مورد استفاده در قطعات پمپ نیز متفاوت از یکدیگر است. همین موضوع دلیل تفاوت قیمت دوزینگ پمپ جسکو نیز شده است. البته ویژگی ها و عوامل دیگری نیز روی قیمت پمپ تزریق جسکو تاثیر گزار خواهد بود.

مزایای پمپ تزریق جسکو

مهم ترین مزیت محصولات جسکو، تنوع مدل بالای آن ها می باشد. این تنوع هم به لحاظ داشتن طیف گسترده ای از فشار و دبی است. هم عرضه در انواع گوناگونی از دوزینگ پمپ ها همچون پمپ سلونوئیدی و موتور دار برقی پیستونی و دیافراگمی می باشد. همچنین استفاده از جنس های مختلف در ساخت این دسته از پمپ های جسکو است.  چرا که این متریال، منجر به مقاومت بالای آن ها در برابر خوردگی و آب بندی کامل به منظور عدم نشتی است. این موضوع پمپ های جسکو را برای پمپاژ مواد سمی و خطرناک مناسب کرده است.

از آنجاییکه برخی از مدل های آن ها هوشمند است، در نتیجه دقت بالایی در میزان پمپاژ سیالات شیمیایی داراست. طول عمر، کیفیت و راندمان بالای نزدیک به 90 درصد از دیگر ویژگی های مثبت این محصولات به حساب می آید. از آنجاییکه استهلاک پمپ های این برند بسیار کم است، با داشتن سرویس های دوره ای، نیاز به تعمیرات کمی دارد. اما در صورت نیاز نیز، تعمیرات و نگهداری آن ها و همچنین نصب پمپ های تزریق این برند بسیار راحت می باشد. نکته مهم دیگر مناسب بودن قیمت دوزینگ پمپ جسکو با وجود تمامی مزایای نام برده در بالاست.  

قیمت پمپ تزریق جسکو

کاربردهای پمپ دوزینگ جسکو

از آنجاییکه شهر پمپ به عنوان نمایندگی دوزینگ پمپ جسکو ، تامین کننده تمامی مدل های موجود در ایران است، وظیفه خود می داند که مصارف استفاده از آن ها را مطرح کند. از این طریق به مشتریان محترم برای داشتن انتخاب بهتر کمک های شایانی خواهد کرد. هر چند شما می توانید با شماره گیری 44965607-021 از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.

  • صنایع دارویی
  • تولید کاغذ و چوب
  • تصفیه خانه های آب (آشامیدنی) و فاضلاب
  • صنایع شیمیایی و پتروشیمی
  • صنایع نساجی و تولید رنگ
  • برای جلوگیری از رسوب های تشکیل شده در سیستم های RO
  • به منظور گند زدایی آب موجود در خطوط لوله کشی
  • صنایع غذایی
  • در انواع آزمایشگاه ها و استخر ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *