پمپ, پمپ سانتریفیوژ

پمپ سانتریفیوژ برند رادپمپ

پمپ سانتریفیوژ برند رادپمپ

پمپ های سانتریفیوژ یکی از دسته بندی های اصلی در پمپ ها محسوب می شوند که با استفاده از نیروی گریز از مرکز کار می کنند. به این معنی که دارای پروانه ای در ساختار خود می باشند. با هر بار چرخش این پروانه، مقدار مشخصی از سیال جا به جا می گردد. با توجه به این که پمپ های سانتریفیوژ از جمله پمپ های پرکاربرد در صنایع مختلف به شمار می روند، انتخاب برندی با کیفیت از آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد. به عنوان یکی از با کیفیت ترین این برند ها می توان به پمپ سانتریفیوژ برند رادپمپ اشاره کرد.

این برند یکی از بهترین برند های داخلی در زمینه تولید پمپ های سانتریفیوژ به شمار می رود. هرچند که برند های خارجی و برند های ایرانی دیگری نیز در این حیطه فعالیت می کنند. فروشگاه اینترنتی شهر پمپ به عنوان عرضه کننده محصولات تمامی برند ها می تواند مرجعی معتبر برای استعلام قیمت پمپ راد و سایر برند های موجود در بازار باشد. علی الخصوص که با ارائه گارانتی های مربوطه شما می توانید از اصل بودن کالای خریداری شده خود نیز اطمینان حاصل نمایید.

برند رادپمپ (RAD PUMP)

برند رادپمپ مربوط به شرکتی ایرانی بوده که فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش انواع پمپ های آب در سال های اخیر شروع نموده است. استفاده از به روز ترین تکنولوژی در بحث تولید پمپ ها و همچنین ماشین آلات مورد استفاده در آن ها، مهم ترین ویژگی این برند و اصلی ترین دلیل بالا بودن کیفیت پمپ راد می باشد. از جمله پمپ های تولیدی رادپمپ ، پمپ سانتریفیوژ بوده که در ادامه اطلاعات بیشتری از آن با توجه به کاتالوگ این برند ارائه شده است.

برند رادپمپ

ویژگی های پمپ سانتریفیوژ برند رادپمپ

به صورت کلی محصولات پمپ سانتریفیوژ راد در یک مدل تولید می شوند. اما نکته مورد توجه در رابطه با این یک مدل این است که خود دارای چندین سری ریز تر می شود. این سری ها در مواردی شامل هد، دبی و متریال مورد استفاده در ساخت، متمایز از هم می باشند. علت اینکه می توان از این یک مدل در غالب نیاز های بازار استفاده نمود هم همین است. جهت دسترسی ساده تر در ادامه بازه هد و دبی این محصول در جدولی آورده شده است.

نام سری بازه هد (متر) بازه دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه
تا 66 تا 10.8 استیل

مزایای پمپ سانتریفیوژ برند رادپمپ

اصلی ترین ویژگی مثبت پمپ سانتریفیوژ برند رادپمپ در متریال ساخت آن ها خلاصه می شود. استفاده از استیل در ساخت تمامی اجزای پمپ اعم از بدنه و مکانیکال سیل آن ها منجر به افزایش مقاومت این محصولات در برابر زنگ زدگی و خوردگی می شود. بنابراین میزان کیفیت و در نتیجه ی آن طول عمر این پمپ ها افزایش می یابد. همچنین امکان بهره گیری از آن ها حتی در مناطق مرطوب هم وجود دارد.

قیمت پمپ راد

نکته دیگر طراحی پمپ های برند راد است که ویژگی های مثبتی را به دنبال دارد. تولید صدای کم، مصرف پایین انرژی حین کار و کاهش آمپر استارت و آمپر دائم به دلیل استفاده از چند پروانه به جای یکی از جمله این ویژگی ها محسوب می شود. معمولا نصب این پمپ ها در فضای باز ممکن بوده و چون آب از روی موتور پمپ عبور می کند، دمای آن از این طریق به شدت کاهش می یابد. در نتیجه پمپ جهت خنک کاری به هوا نیاز ندارد. نکته آخر در رابطه با این محصولات نیز مناسب بودن قیمت پمپ راد با وجود تمامی مزایای بالا می باشد.

کاربرد های پمپ سانتریفیوژ برند رادپمپ

گفتیم که مشخصات فنی پمپ های راد به گونه ای است که در غالب صنایع می توانند مورد استفاده قرار گیرند. با این حال در ادامه به ذکر اصلی ترین کاربرد های پمپ سانتریفیوژ این برند اشاره شده است. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید برای دریافت مشاوره اختصاصی در رابطه با نیاز خود با شهر پمپ تماس گرفته و از راهنمایی های رایگان کارشناسان فروش ما بهره مند گردید.

  • آب نما ها و فواره های بزرگ
  • سیستم های تامین آب
  • سیستم های مخصوص تقویت فشار
  • صنایع غذایی و نوشیدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *