پمپ, پمپ پلیمری

برند های ایرانی پمپ پلیمری

خرید-پمپ-اسید

پمپ پلیمری از نوع پمپ های سانتریفیوژ است که با نام های پمپ اسیدی و پمپ ضد اسید نیز شناخته شده اند. نحوه ی کار این پمپ ها به این صورت است که پروانه ها از طریق موتور الکتریکی می چرخند. سپس با چرخش پره های پروانه، فشار سیال افزایش می یابد همین امر باعث خروج سیال می شود. پمپ اسیدی به دلیل اینکه اجزای آن با سیالات در ارتباط هستند از مقاومت خوبی برخوردارند. به همین دلیل از جمله پمپ هایی هستند که برای پمپاژ سیالات خورنده مناسب می باشند.

در بازار پمپ اسید دست دوم نیز موجود است ولی خرید پمپ اسید دست دوم و هیچ پمپی توصیه نمی شود. این پمپ ها نیز دارای برند های مختلف خارجی و ایرانی است که هر کدام مشخصات خود را دارند. در این مطلب برای راهنمایی خرید پمپ اسید برند های ایرانی آن را معرفی می کنیم. شما می توانید برای استعلام قیمت پمپ اسید ، مشاوره و خرید با ما در شهر پمپ تماس بگیرید.

قیمت-پمپ-اسید

برند شهر پمپ

تولید این کمپانی بر پایه کیفیت و ارائه پشتیبانی مناسب به مشتریان است. مهم ترین مزیت پمپ های ما، امکان سفارش با هد، دبی و متریال مورد نظر مشتری می باشد. از این طریق می توان پمپی کاملا سازگار با نیازی که داریم را استفاده نماییم. این موضوع باعث وجود تعدد بالای محصولات در این برند نیز می شود. در همین راستا قیمت پمپ اسید یا پلیمری نیز معین می شود. همینطور خدمات پس از فروش انواع پمپ پلیمری اعم از تامین قطعات و تعمیرات آن ها به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.

شرکت آبتین صنعت

پمپ اسیدی شرکت آبتین صنعت دارای تنوع مدل می باشد. که با توجه به مدل ظرفیت انواع این پمپ ها طیف وسیعی از هد و دبی را در بر می گیرد. محصولات آبتین صنعت مقاومت بالایی در برابر رنج وسیعی از درجه حرارت (بین -5 تا 120) را دارا هستند. همچنین با فیلترهای مختلف نیز عرضه می شوند.

پیشتاز

از ویژگی های این کمپانی که باعث محبوبیت آن شده است، استفاده از پلیمر مرغوب در تمام قطعات پمپ است .این برند از پمپ اسیدی ، دارای سه مدل متفاوت است. اصلی ترین تفاوت آن ها نیز در اندازه هایشان می باشد. این افزایش اندازه، باعث افزایش ظرفیت آن ها و به تبع آن، تفاوت در قیمت پمپ اسید پیشتاز می شود. استفاده از متریال مرغوب از مزیت هایی است که علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی، استحکام آن ها نیز بالا می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *