پمپ, پمپ سانتریفیوژ

پمپ سانتریفیوژ KSB هند

پمپ سانتریفیوژ KSB

برند KSB

امروزه طراحی پمپ سانتریفیوژ در انواع پمپ سانتریفیوژ افقی و عمودی انجام می شود. هر یک از این انواع ویژگی های خاص خود را داشته و برای کاربرد های خاص خود استفاده می شوند. به طور کلی برند های زیادی در تولید پمپ سانتریفیوژ مشغول هستند. از جمله آن ها لئو، استریم، داب، بهار و پمپ سانتریفیوژ KSB هند می باشد. لازم به ذکر است که KSB هند تمامی استاندارد پمپ سانتریفیوژ را در ساخت محصولات خود رعایت می نماید.

برند KSB متعلق به شرکتی آلمانی می باشد. که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ از سال 1871 شروع کرده است. ولی اخیرا این برند تولیدات خود را در هند نیز شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه دانش فنی قوی و استفاده از راه حل های نوآورانه و متناسب با نیاز مشتری است. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ سانتریفیوژ KSB می باشد. که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت این محصولات مطلع شوید.

برند KSB

ویژگی های پمپ سانتریفیوژ KSB هند

هرچند که تولید پمپ سانتریفیوژ این سری از محصولات در هند انجام می شود، اما کیفیت نمونه های آلمانی را دارد. چرا که از همان تکنولوژی و مراحل در ساخت آن ها بهره گرفته می شود. در قسمت محصولات سایت، به صورت خلاصه مشخصات فنی محصولات این برند آورده شده است. برای مشاهده این محصولات اینجا کلیک کنید.  

همانطور که از لینک بالا مشخص است، تنوع مدلی محصولات این برند بسیار بالا، اما محدود به پمپ سانتریفیوژ افقی می شود. بنابراین امکان استفاده از آن ها در موارد بسیاری وجود خواهد داشت. البته این تنوع مدل، ممکن است هنگام انتخاب پمپی مناسب مشکل ساز شود. در این صورت کارشناسان ما در شهر پمپ آماده ارائه مشاوره رایگان می باشند. برای این منظور کافی است با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ سانتریفیوژ KSB هند

به دلیل تنوع مدل بالای این پمپ ها، هر یک از انواع آن دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. به طور مثال در طراحی پمپ سانتریفیوژ برخی از مدل های برند KSB، به صورت خودمکش ساخته شده اند. همچنین شکل ظاهری این پمپ ها کوچک و سبک بوده و در هر نوع فضایی قابل استفاده می باشد. با توجه به کیفیت و عملکرد بالای این محصولات، طول عمر آن ها نیز تا حد زیادی افزایش می یابد. ارتعاش کم و تحمل ولتاژ گسترده از دیگر ویژگی های پمپ های KSB است.

تولید پمپ سانتریفیوژ افقی

جنس اجزای این پمپ ها کاملا مقاوم در برابر خوردگی بوده و روتور شان در دو جنس مس و آلومینیوم ساخته می شود. این مورد به این دلیل است که استاندارد پمپ سانتریفیوژ در ساخت تمامی آن ها به صورت کامل رعایت شده است. قیمت مناسب و هزینه پایین تعمیر و نگهداری از دیگر مزایای محصولات این دسته به حساب می آید.   

کاربردهای پمپ سانتریفیوژ KSB هند

در مجموع تولید پمپ سانتریفیوژ با هده پمپاژ آب در مسافت های افقی و عمودی انجام می شود. با توجه به این موضوع، موارد زیر را می توان به عنوان صنایع کاربرد این محصولات به حساب آورد:

  • سیستم آبرسانی و تامین آب در ساختمان ها و سایر صنایع
  • موارد کشاورزی جهت آبیاری (قطره ای)
  • سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع
  • انواع بوستر پمپ ها
  • سیستم های خورشیدی
  • کارواش ها
  • مصارف چمن زنی
  • صنایع پتروشیمی، پالایشگاه ها، ذوب آهن و تولید فولاد
  • استخراج از چاه ها
  • برج های خنک کننده
  • انواع آب نما ها و فواره ها
  • انتقال سیمان و سوخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *