پمپ, پمپ سانتریفیوژ

پمپ سانتریفیوژ استریم

پمپ سانتریفیوژ استریم

برند استریم

امروزه ساخت پمپ سانتریفیوژ بیش از پیش در صنایع مختلف پیشرفت کرده است. علت این گسترش بازار پمپ سانتریفیوژ ، کاربرد های بسیار آن در این صنعت هاست. اینکه در هر صنعت از چه نوع پمپ سانتریفیوژی استفاده گردد، غالبا از نمودار پمپ سانتریفیوژ برداشت می شود. چراکه انواعی همچون پمپ سانتریفیوژ تک مرحله ای ، چند مرحله ای و نیز انواع پمپ دو مکشه هر یک کاربرد های مختص خود را دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از برند های پرطرفدار امروز، پمپ سانتریفیوژ استریم بپردازیم.

برند استریم متعلق به شرکتی چینی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ و لوازم جانبی از سال 1997 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه تکنولوژی، خلاقیت و مشتری مداری می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ سانتریفیوژ آن است که در ادامه، اطلاعات بیشتری از پمپ استریم نیز ارائه شده است.

برند استریم

ویژگی های پمپ سانتریفیوژ استریم

امروزه برند استریم در بازار پمپ سانتریفیوژ دارای جایگاه ویژه ای می باشد. چراکه تنوع محصولات آن به گونه ایست که می تواند اکثر نیاز های بازار را پوشش دهد. اما اینکه کدام پمپ از این تعداد محصول مناسب نیاز ما می باشد، از طریق نمودار پمپ سانتریفیوژ قابل تشخیص است. زیرا در این نمودار میزان هد و دبی قابل تامین توسط آن محصول خاص نشان داده شده است.

در کادر بالا هر یک از پمپ های سانتریفیوژ برند استریم به تفکیک آورده شده است. شما می توانید به منظور مشاهده اطلاعات بیشتر روی تصویر مورد نظر کلیک نمایید. همچنین جهت استعلام موجودی و قیمت هر یک، با شماره تلفن 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ سانتریفیوژ استریم

مهم ترین مزیت این دسته از پمپ ها را می توان در تعدد مدل آن ها خلاصه کرد. همانطور که می دانید این پمپ ها شامل انواع پمپ سانتریفیوژ تک مرحله ای و پمپ دو مرحله ای می شوند. خوشبختانه برند استریم ساخت پمپ سانتریفیوژ را در هر دو نوع انجام داده و محصولاتش را عرضه می نماید. از دیگر نکات مثبت در رابطه با آن ها، استفاده از متریال های مختلف می باشد.

به این معنی که برای هر یک از قطعات، آپشن هایی با جنس های مختلف وجود دارد. به همین خاطر می باشد که مدل های مختلف آن می تواند از مقاومت بالایی در برابر خوردگی نیز برخوردار باشد. بازدهی، ایمنی و قابلیت اعتماد بالا از دیگر مزایای این پمپ های سانتریفیوژ محسوب می شود. همچنین طراحی محصولات استریم کاملا فشرده و جمع و جور می باشد. بنابراین برای محیط های مختلف کاملا مناسب می باشد.  

ساخت پمپ سانتریفیوژ

کاربردهای پمپ سانتریفیوژ استریم

هرچند ساختمان پمپ های سانتریفیوژ به گونه ایست که با غالب موارد نیازمند پمپاژ آب سازگار است. اما در برخی صنایع خاص بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به صورت فهرست وار به این موارد پرداخته شده است:

  • صنایع ساختمانی و خود ساختمان ها
  • موارد کشاورزی جهت آبیاری
  • سیستم های شست و شو
  • انواع بوسترپمپ ها اعم از آتش نشانی و آبرسانی
  • موارد صنعتی
  • استخراج از چاه ها
  • برج های خنک کننده
  • انواع آب نما ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *