پمپ, پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی راد پمپ

پمپ طبقاتی راد پمپ

به صورت کلی پمپ های طبقاتی در دو نوع عمودی و افقی تولید و عرضه می شوند. ویژگی مشترک در تمامی مدل های این پمپ ها، وجود چندین پروانه در ساختار کلی آن ها است. همین موضوع نیز باعث می شود که این محصولات جزو پمپ های قوی محسوب شوند. به این معنی که توانایی پمپاژ آب در مسافت های طولانی را داشته باشند. پمپ طبقاتی راد پمپ یکی از برند های داخلی با کیفیت در این دسته از پمپ ها به شمار می رود.

البته در سال های اخیر به دلیل گسترش استفاده از پمپ های طبقاتی، علی الخصوص خرید پمپ عمودی طبقاتی، برند های داخلی و خارجی بسیاری اقدام به تولید این پمپ ها نموده اند. همچنین لازم به ذکر است که شهر پمپ به عنوان ارائه دهنده تمامی برند های موجود این محصولات می تواند مرجعی مناسب برای استعلام قیمت آن ها به شمار رود. برای این منظور و نیز اطلاع از موجودی ها و دریافت مشاوره رایگان با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

برند رادپمپ (RAD PUMP)

برند رادپمپ مربوط به شرکتی ایرانی بوده که فعالیت خود را در سال های اخیر در زمینه تولید انواع پمپ ها شروع نموده است. این شرکت سعی کرده است که محصولات خود را با استفاده از آخرین تکنولوژی روز در رابطه با ماشین آلات بخش تولید، به منظور افزایش کیفیت آن ها تولید نماید. از جمله پمپ های ساخت برند راد نیز پمپ طبقاتی آن می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتری با توجه به کاتالوگ این برند ارائه شده است.

برند رادپمپ

ویژگی های پمپ طبقاتی راد پمپ

به صورت کلی محصولات پمپ های طبقاتی رادپمپ در مقایسه با دیگر برند ها از تنوع مدلی کمتری برخوردار هستند. با این وجود مشخصات فنی این پمپ ها به گونه ای در نظر گرفته شده است که بتواند رنج وسیعی از هد و دبی را پوشش دهد. در ادامه مهم ترین پارامتر های قابل توجه در خرید پمپ عمودی برای این مدل از برند رادپمپ آورده شده است. جدا از این جدول شما می توانید جهت اطمینان از مناسب بودن این پمپ با نیاز خود با شهر پمپ نیز تماس حاصل فرمایید. از این طریق می توانید از مشاوره های رایگان ما نیز بهره مند گردید. 

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه و پروانه
طبقاتی عمودی تا 66 تا 12 استیل

مزایای پمپ طبقاتی راد

از مهم ترین مزایای پمپ های طبقاتی برند راد که در بالا نیز به آن اشاره شد، متریال مورد استفاده در ساخت آن هاست. غالبا از استیل برای این منظور استفاده می شود. به همین خاطر هم این پمپ ها  از مقاومت بالایی در برابر انواع زنگ زدگی و خوردگی برخوردار هستند. علاوه بر این، طراحی پمپ های برند راد به نحوی انجام شده است که حداقل میزان انرژی را جهت کارکرد صحیح نیاز داشته باشند. داشتن اتصالاتی از نوع رزوه ای از دیگر مزایای این محصولات به شمار می رود. همچنین همانطور که در جدول بالا نیز مشاهده نمودید، بازه وسیع هد و دبی پمپ طبقاتی رادپمپ، باعث شده است که کاربرد های آن ها در صنایع متنوعی گسترش پیدا کند.   

خرید پمپ عمودی

کاربرد های پمپ طبقاتی راد پمپ

غالبا از پمپ های طبقاتی به جهت قدرت بالایی که دارند، برای مواردی استفاده می شود که نیاز به فشار های بالایی وجود دارد. این موضوع را نیز مدیون داشتن چندین پروانه به جای یکی در محفظه خود می باشند. در رابطه با این دسته از محصولات برند راد هم این نوع کاربرد ها صادق است. بنابراین معمولا مصارف استفاده از آن ها شامل موارد زیر می شود. 

  • موارد صنعتی همچون انواع کارخانه جات
  • صنایع تولید نوشیدنی
  • صنایع مواد غذایی
  • مصارف کشاورزی جهت آبیاری مزارع
  • انتقال آب از انواع چاه ها علی الخصوص چاه های عمیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *