پمپ, پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی سیستما

پمپ طبقاتی سیستما

برند سیستما

الکترو پمپ طبقاتی از جمله پمپ های پر قدرت در میان تمامی انواع پمپ ها محسوب می شود. این به دلیل اجزا پمپ طبقاتی می باشد. زیرا در ساختمان آن ها به جای یک پروانه از چندین پروانه استفاده می گردد. همچنین این پمپ ها در دو دسته پمپ طبقاتی عمودی و افقی تقسیم بندی می شوند. پمپ طبقاتی سیستما از جمله برند های دارای هر دو نوع این محصولات به حساب می آید. شما می توانید جهت استعلام قیمت پمپ آب طبقاتی کشاورزی و انواع صنعتی آن ها با شهر پمپ تماس حاصل فرمایید.

برند سیستما متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد. این شرکت در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مختلف بیش از 30 سال سابقه دارد. تولیدات این کمپانی به بیش از 100 کشور در سراسر جهان صادر می شود. از دیگر ویژگی های این کمپانی که باعث محبوبیت آن شده است، توسعه و گسترش دامنه محصولات خود به منظور رفع تمامی نیاز های مشتریان می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ طبقاتی آن می باشد. در ادامه، اطلاعات بیشتری نیز ارائه شده است.

برند سیستما

ویژگی های پمپ طبقاتی سیستما

در قسمت بالا گفتیم که انواع پمپ های طبقاتی سیستما هم دارای مدل های افقی و هم دارای مدل های عمودی می باشند. تفاوت این دو دسته الکترو پمپ طبقاتی اجزا ی داخلی آن ها می باشد. بدیهی است که نحوه قرارگیری این اجزا پمپ طبقاتی و پروانه های آن در نوع عمودی به صورت عمودی و در نوع افقی به صورت افقی است. شما می توانید به منظور مشاهده تمامی مدل های این برند اینجا کلیک نمایید. همچنین جهت خرید این محصولات و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مزایای پمپ طبقاتی سیستما

الکترو پمپ طبقاتی برند سیستما یکی از با کیفیت ترین برند های تولید کننده پمپ طبقاتی به شمار می رود. بنابراین راندمان و بازدهی آن ها بسیار بالامی باشد. با این وجود قیمت پمپ آب طبقاتی کشاورزی و صنعتی آن ها، فارغ از زمینه استفاده شان بسیار مقرون به صرفه است. این هم به دلیل قیمت خود محصول و هم به دلیل مصرف کم انرژی آن ها حین کارکرد می باشد.

اجزا الکترو پمپ سیستما

عملکرد قابل توجه در عین تولید سر و صدای کم از دیگر مزایای پمپ های طبقاتی سیستما محسوب می شود. همچنین همانطور که گفته شد، تولید فشار های بالا از دیگر ویژگی های این محصولات می باشد. در ساخت قطعات آن ها نیز معمولا از متریال های مقاوم استفاده می گردد. به طور مثال  پروانه های آن ها غالبا از استنلس استیل ساخته می شود.

کاربردهای پمپ طبقاتی سیستما

با توجه به داشتن پروانه به تعداد بالا در مقایسه با سایر پمپ ها، معمولا برای تامین و تولید فشار های بالا از آن ها استفاده می شود. همچنین صنایع زیر از دیگر موارد استفاده از آن هاست.

  • صنایع کشاورزی به منظور آبیاری
  • مصارف خانگی جهت آبرسانی
  • موارد صنعتی
  • سیستم های کارواش
  • سیستم های دور متغیر و کنترلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *