پمپ, پمپ طبقاتی

برند های خارجی پمپ طبقاتی

نحوه-عملکرد-پمپ-طبقاتی

پمپ طبقاتی یا پمپ چند طبقه جزو پمپ های سانتریفیوژ محسوب می شود. که در واقع این پمپ شامل چندین پروانه و دیفیوزری است که با اتصال سری به هم وصل شده اند. نحوه عملکرد پمپ طبقاتی به این صورت است که نیرو و فشار نیز از طریق همین پروانه ها در داخل پمپ منتقل می شود. همین امر باعث افزایش هد و دبی و قدرت آن ها نسبت به سایر پمپ ها است. و با چرخیدن پره ها انتقال و پمپاژ سیالات صورت می گیرد.

نصب این پمپ ها در دو نوع افقی و عمودی امکان پذیر است. و توسط برند های مختلفی عرضه می گردند. در این مطلب علاوه بر توضیح نحوه عملکرد پمپ طبقاتی برخی از برند های خارجی آن را معرفی می کنیم.

پمپ ابارا

برند ابارا متعلق به شرکتی ژاپنی می باشد. که فعالیت آن در زمینه ی تولید و عرضه انواع پمپ، کمپرسور و الکتروموتور در کاربری های مختلف است. پمپ ابارا از جنس های مختلفی ساخته می شود. پمپ استیل یک نوع مقاوم پمپ ابارا است که در برابر سیالات خورنده مقاومت بیشتری دارد.

برند گراندفوس

برند گراندفوس متعلق به شرکتی دانمارکی می باشد که با خرید آلدوز در سال 2006، شروع به تولید تجهیزات آب و فاضلاب کرد. یکی از مهم ترین مزایای این پمپ ها اشغال فضای کم آن ها به دلیل طراحی ساده شان می باشد. همچنین این پمپ ها به پمپ بی صدا گراندفوس معروف هستند. بنابراین در اکثر مکان ها امکان استفاده از آن ها وجود دارد.

این پمپ ها تنوع مدل بالایی دارند به همین دلیل قیمت پمپ طبقاتی گراندفوس نیز با هم متفاوتند. شما می توانید برای دریافت کاتالوگ و استعلام قیمت پمپ طبقاتی گراندفوس با ما در شهر پمپ تماس بگیرید.

کاتالوگ-پمپ-پنتاکس

پنتاکس

برند پنتاکس ایتالیایی می باشد و تولید این کمپانی بر مبنای کیفیت بالا و قیمت پایین محصولات است. بر اساس کاتالوگ پمپ پنتاکس محصولات آن به صورت عمودی و افقی موجود می باشد. پمپ های آن کم صدا و راندمان بالایی دارند. همچنین دارای تنوع محصولات زیادی هستند که مشخصات فنی آن ها را می توانید در کاتالوگ پمپ پنتاکس ملاحظه نمایید.

برند لئو

این کمپانی متعلق به شرکتی چینی می باشد و فعالیت کاری آن تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مسکونی، صنعتی و کشاورزی است. اهداف اصلی این برند برای تولید محصولاتش، افزایش کیفیت و کاهش هزینه می باشد. بر مبنای کاتالوگ پمپ طبقاتی لئو مشخص است که تنوع محصولات خوبی دارد. از دیگر مزایای آن استحکام مکانیکی بالا و مقاومت در برابر خوردگی است. برای انتخاب مناسب پمپ مورد نظر خود می توانید کاتالوگ پمپ طبقاتی لئو را در سایت مشاهده فرمایید.

کمپانی سائر

برند سائر متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که رنگ سبز آن نشانه ی توجه به کشاورزی است. دو تا از مهم ترین مزایای پمپ آب طبقاتی سایر، تامین فشارهای بالا و تنوع مدل در آن هاست. این قابلیت تولید فشار تا مقادیر بالا، امکان استفاده آن ها را در بوستر پمپ ها فراهم می کند. همچنین تنوع مدل آن ها شامل انواع پمپ عمودی و افقی، متریال های مختلف و تنوع در سایز و توان این پمپ هاست.

برند KSB

برند KSB متعلق به شرکتی آلمانی است ولی اخیرا این برند تولیدات خود را در هند نیز شروع کرده است. به طور کلی اجزا پمپ طبقاتی تمامی مدل های این برند، به صورت افقی ساخته می شود. به همین دلیل در مقایسه با سایر برند ها، ممکن است تنوع مدلی کمتری داشته باشند. اما میزان هد و دبی آن ها به گونه ایست که تا حد زیادی قابلیت پوشش نیاز های صنایع مختلف را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *