پمپ, پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی پمپیران

پمپ طبقاتی پمپیران

از جمله پمپ های رایج برای صنایع سنگین پمپ های طبقاتی نام دارند که بر اساس همین نام گذاری می توان دریافت که این پمپ ها متشکل از چندین طبقه و پروانه که به صورت عمودی یا افقی نسبت به هم قرار گرفته اند، هستند. بنابراین از هد و دبی بالایی برخوردارند. از جمله معروف ترین برند های داخلی این پمپ ها، پمپ طبقاتی پمپیران می باشد.

در این مقاله قصد داریم منحصرا در رابطه با این دسته از محصولات برند پمپیران اطلاعاتی را ارائه دهیم. ذکر این نکته ضروری است که تمامی این اطلاعات مستقیما از کاتالوگ پمپ های طبقاتی پمپیران برداشت شده است. همچنین شما می توانید در صورت تمایل به دریافت مشاوره های شخصی در رابطه با نیاز خود و استعلام قیمت پمپ طبقاتی پمپیران با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

برند پمپیران (PUMPIRAN)

برند پمپیران مربوط به شرکتی ایرانی بوده که فعالیت خود را از سال 1354 در زمینه تولید و عرضه پمپ و الکتروموتور در کاربری های عمومی شروع نموده است. محصولات این برند با توجه به آخرین پیشرفت های تکنولوژی در صنعت پمپ سازی طراحی و ساخته می شوند. بر همین اساس امروزه پمپ های پمپیران به چندین کشور دیگر نیز صادر می گردند. از جمله ی پر استفاده ترین این پمپ ها، پمپ طبقاتی پمپیران است که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن ها نیز ارائه شده است.

برند پمپیران

ویژگی های پمپ طبقاتی پمپیران

محصولات پمپ طبقاتی پمپیران همچون پمپ های طبقاتی سایر برند ها خواه داخلی باشند و خواه خارجی، از جمله پمپ های با قدرت بالا برای پمپاژ آب به حساب می آیند. اما ویژگی ای که این دسته از محصولات برند پمپیران دارند، تنوع مدلی بسیار کاربردی آن هاست که هرچند باعث تفاوت قیمت پمپ طبقاتی پمپیران در هر مدل می شود، اما قادر به پوشش هد و دبی های گسترده ای نیز می باشد.

بر این اساس جهت خریداری این محصولات و انتخاب مناسب ترین نوع از بین مدل های مختلف آن، باید به مشخصات فنی هر یک توجه نمود. با توجه به این موضوع در ادامه این اطلاعات شامل هد و دبی هر پمپ در جدولی به شرح زیر آورده شده است. با استفاده از این جدول و در صورت نداشتن تخصص کافی در این زمینه با راهنمایی های رایگان کارشناسان ما در شهر پمپ، شما می توانید بهترین خرید را تجربه نمایید.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت)
CV 510 1200
DSP 190 9000
WKL 300 440
MC 510 1200
دو مکشه 550 12000
MD 700 200

مزایای پمپ طبقاتی پمپیران

همانطور که در جدول بالا نیز مشخص است، این پمپ ها تنوع مدلی بالایی دارند که هم شامل طیف وسیعی از هد و دبی بوده و هم شامل مدل های مختلفی نظیر انواع دو مکشه و ساده و پمپ های طبقاتی عمودی و افقی می شوند. استفاده از متریال با کیفیت و شیوه ساخت عالی باعث افزایش مقاوت و کیفیت کلی این پمپ ها نیز می گردد. همچنین از آنجاییکه این پمپ ها دارای چندین طبقه می باشند، قابلیت تعویض روتور در صورت خرابی در آن ها به صورت کاملا ساده امکان پذیر است.

پمپ فشار قوی پمپیران

داشتن پایه هایی نگهدارنده به صورت یکپارچه از دیگر مزایای این پمپ ها محسوب می شود. علاوه بر این پمپ های طبقاتی با توجه به وظیفه ای که دارند، باید از آب بندی مناسبی هم برخوردار باشند که در مورد برند پمپیران این موضوع صادق است. از طرق مختلفی نیز این آب بندی در آن ها صورت می گیرد، اعم از اورینگ، سیل مکانیکی و نوار های آب بندی. شیوه خنک کاری و روان کاری در این محصولات نیز به وسیله دو سیال روغن و گریس امکان پذیر می باشد.

کاربرد های پمپ طبقاتی پمپیران

از آنجاییکه پمپ های طبقاتی مخصوص پمپاژ آب، آن هم در مسافت های طولانی می باشند، بنابراین عمده استفاده از آن ها در صنایع مختلف کاملا متداول است. چراکه آب رایج ترین سیال مورد استفاده در تمامی صنایع به حساب می آید. در ادامه شهر پمپ صرفا به مهم ترین موارد استفاده از انواع پمپ طبقاتی پمپیران اشاره کرده است.

قیمت پمپ طبقاتی پمپیران

  • افزایش فشار در سیستم های مختلف
  • پمپاژ آب از دریا
  • تاسیسات صنعتی
  • سیستم های تصفیه و آب شیرین کن
  • انواع بوستر پمپ هایی از نوع آتش نشانی و آبرسانی
  • سیستم های تهویه مطبوع
  • در ساختمان آب نما ها و فواره ها
  • سیستم های آبرسانی و آبیاری
  • بویلر ها
  • دیگ های بخار
  • پالایشگاه ها
  • نیروگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *