پمپ, پمپ غلیظ کش

پمپ غلیظ کش شهر پمپ

الکترو پمپ غلیظ کش شهر پمپ

برند شهر پمپ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، پمپ هایی با موتور های قوی و مکش بالا طراحی و ساخته می شوند. یکی از پر کاربرد ترین این پمپ ها، الکترو پمپ غلیظ کش نام دارد. این محصولات برای مواد مختلفی طراحی می شوند. معروف ترین مواد برای پمپاژ، پمپ غلیظ کش قیر و پمپ غلیظ کش شامپو می باشد. شهر پمپ مفتخر است که این پمپ ها را با نام پمپ غلیظ کش شهر پمپ به مشتریان محترم به فروش رساند. شما می توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت پمپ غلیظ کش با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پمپ های غلیظ کش شهر پمپ متعلق به شرکتی ایرانی می باشد. تولید این کمپانی بر پایه شناسایی نیاز مشتری و تلاش جهت پاسخگویی و ارائه راهکار به مشتریان محترم می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ های مخصوص مواد غلیظ می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن ها نیز ارائه شده است.

لوگو شهر پمپ

ویژگی های پمپ غلیظ کش شهر پمپ

به طور کلی انواع الکترو پمپ غلیظ کش این برند دارای مدل های مختلفی می باشند. اصلی ترین عامل در تفاوت آن ها مشخصات فنی شان می باشد. وگرنه سایر ویژگی ها از جمله ساختار و جنس شان برای تمامی مدل ها یکسان و مشابه هم است. برای مشاهده این اطلاعات برای هر پمپ به صورت مجزا می توانید اینجا کلیک نمایید. همچنین لازم به ذکر است که قیمت پمپ غلیظ کش برای هر مدل به تناسب خصوصیات آن ها متفاوت می باشد.

مزایای پمپ غلیظ کش شهر پمپ

مهم ترین ویژگی این محصولات را می توان در استفاده از متریال مرغوب در ساخت قطعات آن ها خلاصه کرد. علاوه بر این روش ساخت آن ها نیز با به روز ترین استاندارد ها انجام می شود. این دو مورد باعث می شود که کیفیت پمپ های شهر پمپ تا حد زیادی افزایش یابد. بنابراین به تبع آن طول عمر و بازدهی شان نیز بسیار بالا می باشد.

قیمت پمپ غلیظ کش

داشتن قابلیت اعتماد بالا از دیگر مزایای این محصولات به شمار می رود. همچنین چون انواع این الکترو پمپ غلیظ کش ساخت داخل است، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش عالی است. بنابراین بحث تعمیرات پمپ به سادگی و با هزینه پایین امکان پذیر است. در نهایت به همین خاطر قیمت پمپ غلیظ کش این برند نیز نسبت به برند های خارجی بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود.

کاربردهای پمپ غلیظ کش شهر پمپ

گفتیم که ماهیت پمپ های غلیظ کش داشتن قدرت و توان بالاست. پس بدیهی است که غالبا برای سیالات با ویسکوزیته بالا مورد استفاده قرار گیرد. پمپ غلیظ کش قیر و پمپ غلیظ کش شامپو را می توان به عنوان نمونه ای از این سیالات نام برد. اما به صورت کلی موارد کاربرد این دسته از پمپ ها به شرح زیر می باشد.

  • صنایع شیمیایی
  • صنعت آب و فاضلاب
  • موارد صنعتی
  • صنایع غذایی و بهداشتی
  • پمپاژ انواع خمیر و مواد غلیظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *