پمپ, پمپ لجن کش

پمپ لجن کش لئو

پمپ لجن کش لئو

پمپ های لجن کش به دلیل ویژگی های منحصر به فردشان همچون داشتن پروانه از نوع باز و الکتروموتور های با توان بالا، یکی از پر کاربرد ترین پمپ های مستغرق در سیال به شمار می روند. به همین خاطر شناخت برند های با کیفیت آن ها از میان انبوه تولید کنندگان پمپ های لجن کش بسیار حائز اهمیت می باشد. پمپ لجن کش لئو ، یکی از شناخته شده ترین برند های این محصولات در بازار فروش ایران محسوب می شود.

البته لازم به ذکر است که به صورت کلی نیز، برند لئو از پر استفاده ترین برند های پمپ به حساب می آید. در ادامه به ذکر دلایل این موضوع و سپس ویژگی های پمپ لجن کش لئو به صورت تخصصی پرداخته شده است. همچنین شما می توانید با خرید این محصولات از فروشگاه اینترنتی شهر پمپ به عنوان نمایندگی این برند در ایران، از اصالت کالای خود اطمینان حاصل نمایید. علاوه بر این، شهر پمپ آماده ارائه مشاوره های رایگان نیز در این زمینه به مشتریان محترم می باشد.

برند لئو (LEO)

برند لئو، مربوط به شرکتی چینی به نام ژجیانگ بوده که فعالیت خود را از سال 1995 در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها و لوازم جانبی آن ها شروع نموده است. دو اصل مهم در تولیدات این برند، افزایش کیفیت و در عین حال کاهش قیمت محصولات لئو است. علاوه بر این استفاده از آخرین تکنولوژی به منظور کاهش آسیب به محیط زیست موضوع دیگری است که باعث شده است که محصولات این شرکت امروزه به بیش از صد و سی کشور جهان صادر شود. یکی از پمپ های لئو، پمپ لجن کش می باشد که در ادامه اطلاعات بیشتری از آن نیز ارائه شده است.

برند لئو

ویژگی های پمپ لجن کش لئو

محصولات پمپ لجن کش لئو ، همچون سایر پمپ های این برند، از تنوع مدلی بسیار بالایی برخوردار هستند. به این معنی که طیف وسیعی از هد و دبی را پوشش داده و هر یک از مدل ها نیز از متریالی خاص و متفاوت با دیگری ساخته شده اند. بدیهی است به تبع هر یک از این ویژگی ها، قیمت پمپ لئو نیز در هر مدل متفاوت می باشد. برای دسترسی راحت تر در ادامه مهم ترین اطلاعات هر مدل بر اساس کاتالوگ برند لئو آورده شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس قطعات
SWE 28 40 HT200
SWU 16 30 HT200
SWP 30 12 HT200
XSP 8 7.5 9 HT200
XSP 9 7.5 9 استنلس استیل
XSP 12 12 18 HT200
XSP 14 7 14 HT200
XSP 18 22 24 استنلس استیل
XSP 20 9 20 HT200
XSP 42 18 38 HT200
XKS P 10.5 15 پلاستیک
XKS S 10.5 15 استنلس استیل
WQ 10 25 چدن

مزایای پمپ لجن کش لئو

مهمترین مزیت این محصولات در متریال مورد استفاده در آن هاست که با توجه به جدول بالا می تواند از چدن، استیل و پلاستیک باشد. همچنین این متریال ها باعث می شود که مقاومت و استحکام مکانیکی بالایی را نیز داشته باشند. بر این اساس و نیز میزان هد و دبی گسترده آن ها، معمولا انواع پمپ لجن کش لئو را می توان در همه صنایع مرتبط استفاده نمود. میزان سر و صدای پایین، نصب و راه اندازی ساده، عملکرد روان و کیفیت بالا، از دیگر ویژگی های این پمپ های لجن کش محسوب می شود.

همچنین وجود مدل های مختلفی از این پمپ ها، باعث شده است که از سایز های مختلفی نیز برای دهانه ورودی آن ها استفاده گردد. علاوه بر این می توان این دسته از پمپ های برند لئو را هم به برق تک فاز و هم برق سه فاز متصل کرد. مزیت دیگر این محصولات، داشتن قطعه ای به نام شناور است. این قطعه با اندازه گیری سطح سیال، مانع از خشک کار کردن پمپ شده و طول عمر آن ها را تا حد زیادی افزایش می دهد. گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش عالی نیز از دیگر نکات مثبت پمپ لجن کش لئو به شمار می رود.

پمپ لجن کش لیو

کاربرد های پمپ لجن کش لئو

هرچند که مهم ترین استفاده از پمپ های لجن کش به صورت کلی در تخلیه چاه ها و انتقال انواع لجن و فاضلاب است، اما این پمپ ها در برند لئو دارای ویژگی های دیگری نیز هستند که استفاده از آن ها را متنوع تر کرده است. به این معنی که می توان در صنایع دیگری هم از آن ها بهره برد. در ادامه به مهم ترین این کاربرد ها اشاره شده است:

  • آبیاری باغ ها و گلخانه ها
  • پمپاژ انواع فاضلاب خانگی، شهری و صنعتی
  • انتقال پسآب باران
  • صنایع چوب و کاغذ
  • چرم سازی
  • صنایع ساختمانی برای انتقال دوغاب
  • پرورش ماهی و میگو
  • کشتارگاه ها
  • صنعت خودرو سازی
  • صنایع داروسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *