پمپ, پمپ لجن کش

پمپ لجن کش پنتاکس

پمپ لجن کش پنتاکس

برند پنتاکس

پیشتر با انواع پمپ های لجن کش خارجی نظیر پمپ لجن کش ابارا و لجن کش لئو صحبت شده است. در این مقاله به بررسی یکی از معروف ترین پمپ لجن کش ایتالیایی ، پمپ لجن کش پنتاکس خواهیم پرداخت. این برند از پمپ لجن کش تصفیه فاضلاب ، دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. جهت خرید الکتروپمپ لجن کش قیمت آن ها و آشنایی با مشخصات فنی شان با ما همراه باشید.

برند پنتاکس پمپ لجن کش ایتالیایی می باشد. فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ و الکتروموتور در کاربری خانگی، صنعتی و کشاورزی از سال 1990 و با ترکیب دو شرکت Elettromac و Zetabase شروع کرده است. امروزه به بیش از صد کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه مشتری مداری، جلب رضایت او و بر اساس نیاز های موجود در بازار می باشد. علت کیفیت بالای پمپ های پنتاکس هم مشخصات فنی پمپ پنتاکس و انجام چندین مرتبه آزمایش و تست های کنترل کیفی روی این محصولات است.

از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ لجن کش تصفیه فاضلاب پنتاکس می باشد که در ادامه، کاتالوگ پمپ پنتاکس نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با شماره 44965607-021 می توانید از انواع لجن کش قیمت آن ها مطلع شوید. شهر پمپ به عنوان نمایندگی پمپ پنتاکس در ایران ، در زمینه فروش اینترنتی پمپ لجن کش آماده خدمت رسانی می باشد.

برند پنتاکس

ویژگی های پمپ لجن کش پنتاکس

از ویژگی های مثبت این برند، تعدد مدل متناسب با هر نیازی است. در ادامه تمامی این مدل ها با مشخصات فنی کامل آن ها آورده شده است. به کمک جدول زیر عملیات خرید الکتروپمپ لجن کش تا حد زیادی آسان تر می شود.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی

(متر مکعب بر ساعت)

جنس بدنه و پروانه
DPV 13.5 15 استیل
DX 10 18 استیل
DG 10.5 18 چدن و استیل
DVT 26 120 چدن
DVT-4 15 200 چدن
DMT 35 140 چدن
DMT-4 17 190 چدن
DC 26 42 چدن
DCT 55 55 چدن
DTR 26 21 چدن
DTRT 55 21.5 چدن
DB 13.6 39 چدن و استیل
DV 13.7 54 چدن
DM 20 60 چدن

 

هریک از موارد بالا با توجه به جنس و میزان هد و دبی متفاوت، کاربردی خاص را پوشش می دهند. و با توجه به این تنوع مدل، غالب نیازهای موجود در صنایع مختلف و موارد خانگی و کشاورزی را برطرف می کند.

مزایای پمپ لجن کش پنتاکس

همانطور که در بالا، بارها به این قضیه اشاره شد، وجود انواع مختلف، مهم ترین مزیت این پمپ لجن کش ایتالیایی است. از جمله آن ها، تکفاز و سه فاز بودن، متریال های مختلف چدن و استیل برای سیالات متفاوت می باشد. همین طور به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی در طراحی هیدرولیکی این پمپ ها، ویژگی های مثبت دیگری به آن ها اضافه شده است. از جمله کاهش ابعاد موتور و پمپ و نیز کم شدن سر و صدای آن هاست.

از دیگر مزایای قابل ذکر، دارا بودن طول عمر، راندمان و بازدهی بالای آن هاست. میزان مصرف انرژی انواع پمپ لجن کش تصفیه فاضلاب پنتاکس نیز بسیار کم و در نتیجه تولید گرمایی آن ها نیز به میزان چشمگیری کمتر شده است.مکانیکال سیل این پمپ ها نیز به صورت دوبل بوده تا میزان نشتی آن ها به صفر برسد. از لوازم جانبی کاربردی این محصولات نیز می توان به خرد کن، فلوتر، دهانه خروجی به دو صورت رزوه ای و فلنج دار اشاره کرد.

کاربردهای پمپ لجن کش پنتاکس

بیشترین موارد خرید الکتروپمپ لجن کش پنتاکس در فهرست زیر خلاصه می شود:

  • موارد کشاورزی جهت آبیاری زمین ها
  • انتقال فاضلاب های شهری، کارخانه ای و صنعتی
  • در استخرهای متان، مخزن ها و چاه ها
  • صنایع ساختمانی به منظور پمپاژ دوغاب و سایر مواد ساختمانی رقیق
  • صنایع چوب و تولید چرم و کاغذ
  • انتقال پسآب های باران، آب های کثیف روی سطح زمین و آب های حاوی ذرات معلق جامد
  • صنایع پرورش ماهی، میگو و نیز کشتارگاه ها
  • تصفیه خانه ها
  • نیروگاه ها
  • صنایع دارویی
  • خودروسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *