پمپ, پمپ پلیمری

پمپ مگنتی فلویمک

پمپ مگنتی فلویمک

برند فلویمک

پمپ مگنتی کوچک و بزرگ زیر مجموعه پمپ های پلیمری محسوب می شود. تفاوت این دو دسته در نحوه اتصال قطعات پمپ می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم. علاوه بر پمپ های پلیمری پیشتاز، دبم، آبتین صنعت و پمپ مگنتی کالمو که پیشتر در مورد آن ها صحبت شده است، در این مقاله به بررسی ویژگی ها و فروش پمپ مگنتی فلویمک خواهیم پرداخت. شهر پمپ در زمینه خرید پمپ مغناطیسی و پلیمری، آماده ارائه مشاوره رایگان می باشد.

برند فلویمک متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های متفاوت از سال 2012 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به سراسر جهان صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه جلب رضایت مشتری و استفاده از آخرین دانش و تکنولوژی در تولید محصولات می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ مگنتی فلویمک است. در ادامه، کاتالوگ پمپ فلویمک نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با شهر پمپ به عنوان نماینده فروش پمپ مگنتی می توانید از قیمت تمامی این محصولات مطلع شوید.

برند فلویمک

ویژگی های پمپ مگنتی فلویمک

در ساخت پمپ مغناطیسی از اتصالات مغناطیسی برای سر هم کردن قطعات آن استفاده می گردد. این مورد که مهم ترین تفاوت انواع پمپ مگنتی کوچک و بزرگ با پمپ های پلیمری است، روی ساز و کار آن ها نیز تاثیر گذاشته است. پمپ های مگنتی فلویمک در مقایسه از انواع پلیمری مشخصات فنی بهتری را دارا می باشند. برای مشاهده این موارد در کادر زیر روی محصول مورد نظر کلیک بفرمایید. برای اطلاع از نحوه خرید پمپ مغناطیسی شما می توانید با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید. از این طریق از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این زمینه نیز بهره مند خواهید شد.

مزایای پمپ مگنتی فلویمک

مهم ترین مزیت فروش پمپ مگنتی ایتالیایی فلویمک، کیفیت بالای آن ها می باشد. همچنین در ساخت پمپ مغناطیسی انواع استاندارد های مربوطه رعایت می شود. به دلیل همین کیفیت بالا، برند فلویمک دارای گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش طولانی مدت می باشد. پروانه و بدنه این پمپ ها در دو جنس پلی پروپیلن و PVDF موجود هستند. این مورد باعث می شود در صنایع بیشتری مورد استفاده قرار گیرند و از طول عمر بالاتری نیز برخوردار شوند. استفاده از این متریال ها در ساخت پمپ مغناطیسی ، مقاومت آن ها در برابر خوردگی را نیز افزایش می دهد.

از دیگر ویژگی های این محصولات، می توان به آب بندی کامل آن ها بدون نشتی و نیز داشتن ایمنی بالا حین کارکرد اشاره کرد. با توجه به محصولات بالا نیز در می یابیم که مدل های مختلف این پمپ های مگنتی، طیف گسترده ای از هد و دبی را برای مصارف گوناگون پوشش می دهد.

خرید پمپ مغناطیسی

کاربردهای پمپ مگنتی فلویمک

با توجه به ویژگی های ذکر شده در بالا واضح است که کاربرد های اصلی انواع پمپ مگنتی کوچک و بزرگ فلویمک در صنایع مختلف می باشد. این پمپ ها وظیفه پمپاژ سیالات شیمیایی شامل موارد زیر را بر عهده دارند:

  • انواع حلال ها، اسیدها و بازها
  • سموم
  • سیالات خطرناک نظیر موارد اشتعال زا
  • مواد نفتی
  • انواع رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *