پمپ, پمپ پریستالتیک

پمپ پریستالتیک برند جسکو

پمپ پریستالتیک برند جسکو

به صورت کلی پمپ های پریستالتیک یکی از اصلی ترین تجهیزات آزمایشگاهی به شمار می روند که وظیفه تزریق سیالات شیمیایی را بر عهده دارند. میزان دقیق این تزریق در آزمایشگاه ها دارای اهمیت زیادی است. به همین خاطر شناخت برند های مختلف این پمپ ها برای داشتن خریدی درست و مناسب لازم و ضروری است. پمپ پریستالتیک برند جسکو از جمله برند های قابل اعتماد در این زمینه بوده که در ادامه به توضیح آن پرداخته شده است.

معمولا پمپ های پریستالتیک در دو ظرفیت بالا و پایین عرضه می شوند. به نمونه های کم ظرفیت آن ها میکرو پمپ پریستالتیک گفته می شود. محصولات برند جسکو در پمپ های پریستالتیک جزو این دسته به شمار می روند. البته شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصولات، استعلام قیمت به روز، همچنین بهره مندی از مشاوره های رایگان ما با شهر پمپ تماس حاصل فرمایید.

برند جسکو (JESCO)

برند جسکو مربوط به شرکتی آلمانی بوده که فعالیت خود را از سال 1954 در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها شروع نموده است. اساس کار این شرکت در تولید محصولاتش، استفاده از نوآوری در طراحی و خطوط تولید قوی در ساخت می باشد. به همین خاطر نیز پمپ های جسکو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. از همین رو به دیگر کشور ها صادر می گردند. از جمله ی پمپ های این برند، پمپ پریستالتیک بوده که در ادامه اطلاعات بیشتری از آن ارائه شده است.

برند جسکو

ویژگی های پمپ پریستالتیک برند جسکو

همانطور که در قسمت های بالا نیز ذکر شد، محصولات پمپ پریستالتیک برند جسکو ، تنها از نوع میکرو پمپ پریستالتیک می باشند. به همین خاطر مشخصات فنی آن ها به نسبت محصولات دیگر برند ها بسیار کمتر بوده و غالبا در موارد آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. برای دسترسی ساده تر، در ادامه، این مشخصات در جدولی آورده شده است. البته این نوع پمپ ها نیز همچون تمامی مدل های پمپ پریستالتیک عملکردی بر پایه فشرده شدن و رها سازی شیلنگ داخل پمپ دارند. لازم به ذکر است که برای مصارفی با مقیاس بزرگتر باید از محصولات برند های داخلی و خارجی دیگری بهره گرفته شود.

نام سری حداکثر فشار (بار) حداکثر دبی (لیتر بر ساعت) جنس شیلنگ
پریستالتیک 1.5 2.8 PE, PVC

مزایای پمپ پریستالتیک برند جسکو

اصلی ترین ویژگی پمپ پریستالتیک جسکو را می توان در دقت بالای آن ها در تزریق خلاصه نمود. متریال مورد استفاده در ساخت آن ها نیز معمولا پلیمر هایی مقاوم در برابر غالب سیالات شیمیایی می باشند. به همین دلایل است که طول عمر و راندمان این محصولات از مقدار قابل قبولی برخوردار است. نحوه طراحی پمپ های جسکو به گونه ای است که به قطعاتی همچون اورینگ، آب بند و سایر شیرآلات مرتبط نیازمند نیست. این موضوع باعث کاهش هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیر این پمپ ها می شود.

همانطور که می دانید عملکرد پمپ پریستالتیک تنها منوط به تیوپی است که اتفاقا مسیر عبور سیال نیز می باشد. بر این اساس پمپ های پریستالتیک از پمپ های کاملا بهداشتی محسوب می شوند. در رابطه با برند جسکو نیز این موضوع صادق بوده و از ورود هر گونه آلودگی به سیال جلوگیری به عمل می آید. مصرف بهینه انرژی و نصب ساده علیرغم قیمت مناسب از دیگر ویژگی های مثبت پمپ پریستالتیک برند جسکو به حساب می آیند.

میکرو پمپ پریستالتیک جسکو

کاربرد های پمپ پریستالتیک برند جسکو

با توجه به توضیحات فوق الذکر موارد استفاده از انواع پمپ پریستالتیک به صورت کلی، تزریق یک ماده شیمیایی به سیالی دیگر می باشد. این نوع کاربرد در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. در ادامه فهرستی از این صنایع که متناسب با محصولات برند جسکو می باشند، ذکر شده است:

  • موارد آزمایشگاهی
  • صنایع پزشکی و دارویی
  • صنایع غذایی
  • صنعت آب و فاضلاب
  • تولید رنگ
  • مصارف کشاورزی
  • و دیگر صنایع شیمیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *