پمپ, پمپ پلیمری

پمپ پلیمری جسکو

قیمت-پمپ-های-پلیمری

برند جسکو متعلق به یک شرکت آلمانی می باشد که در سال 1954 تاسیس شده است. این شرکت در طول سال های متوالی تولید کننده ی انواع دوزینگ پمپ بوده است. همچنین به عنوان تخصصی ترین مجموعه برای ساخت پمپ های تخلیه بشکه نیز شناخته شده است. این برند با 60 سال تجربه و تولید بیش از 150 نوع محصول توانسته جایگاه خوبی در میان رقیبان خود پیدا کند. به همین منظور در بیش از 70 کشور دارای نمایندگی فروش و مرکز های سرویس دهی می باشد.

از انواع دوزینگ پمپ های جسکو در صنایع شیمیایی و پلیمری استفاده های گسترده ای می شود. امروزه نیز در ایران کاربرد پمپ پلیمری جسکو شناخته شده و انواع دوزینگ پمپ های آن نیز استفاده های فراوانی در صنعت دارند. در ادامه راجع به کاربرد پمپ پلیمری جسکو یا پمپ پلیمری اسید شویی اصلاعاتی ارائه می شود.

تعمیر-پمپ-پلیمریپمپ پلیمری

یکی از بهترین پمپ ها در صنایع مختلف که می توان برای پمپاژ انواع اسید از آن استفاده کرد. پمپ پلیمری یا پمپ ضد اسید یا پمپ پلیمری اسید شویی می باشد. پمپ پلیمری اسید شویی همانند پمپ های سانتریفیوژ بوده. که کارکرد اصلی آن ها انتقال مواد شیمیایی است و دارای محرکه های موتوری با پروانه های پیچی می باشد.

نحوه عملکرد آن ها به این شکل است که با شروع به کار الکتروموتور پمپ، پروانه کوپل شده به آن می چرخد. سپس با چرخش پره های پروانه، فشار سیال افزایش می یابد و در نهایت سبب خروج سیال می شود. به دلیل اینکه عدم نشتی و آببندی در این پمپ ها مهم است از اورینگ ها و واشر های ضد خوردگی در ساختمان آن ها استفاده شده است.

کاربرد پمپ پلیمری جسکو

  • پمپاژ انواع اسید ها
  • انتقال آب دریا و محلول های نمک
  • برای مواد قلیایی مانند محلول های سود
  • انواع حلال ها اعم از محلول های آلی
  • جهت پمپاژ مواد شوینده و صابون مایع
  • پمپاژ کاستیک سودا     
  • صنایع تصفیه آب و فاضلاب
  • صنایع ریخته گری و آب کاری
  • مبدل های حرارتی

مزایا و ویژگی پمپ های جسکو

تولیدات جسکو با توجه به استاندارد های بین المللی و با کیفیت ساخته شده است. پمپ پلیمری اسید شویی معمولا فاقد سیل مکانیکی می باشد. همین امر باعث شده با پمپاژ مواد شیمیایی و خورنده، سیل مکانیکی آن به مشکل نخورد. در واقع این پمپ ها نوعی پمپ پلیمری مگنتی محسوب می شوند. از پمپ های پلیمری زمینی نیز برای پمپاژ مواد خورنده و سیال هایی که اسیدی، باز یا حلال هستند استفاده می شود.

تعمیر پمپ پلیمری

این پمپ ها اگر به طور منظم سرویس شوند و شرایط کاری سنگینی نداشته باشند کمتر دچار آسیب می شوند. معمولا نیز کمتر دچار استهلاک می شوند. ولی به هر حال بعد از مدتی هر محصولی ممکن است به تعمیر احتیاج پیدا کند. در ارتباط با تعمیر پمپ پلیمری از مواد و متریال خاصی استفاده می شود. که علاوه بر کاهش هزینه های تعمیر، باعث افزایش طول عمر این تجهیز صنعتی نیز می شود.

قیمت پمپ های جسکو با توجه به جنس و کاربرد های آن متفاوت است. برای مشاوره گرفتن و استعلام قیمت پمپ های جسکو و هر نوع پمپ دیگری می توانید با شهر پمپ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *