پمپ, پمپ پیستونی

پمپ پیستونی پارکر

پمپ پیستونی پارکر

برند پارکر (PARKER)

پمپ های کارواش نوعی خاص از پمپ ها هستند که برای فشار های بالا استفاده می گردد. این ویژگی مربوط به اجزای پمپ پیستونی و طراحی خاص آن می باشد. پیشتر در رابطه با اینکه پمپ پیستونی چگونه کار می کند و نحوه نصب پمپ های کارواش صحبت کرده ایم. همچنین با انواع برند های آن نظیر پیستونی برتولینی، اینترپمپ ، آنووی و کت آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی پمپ پیستونی پارکر خواهیم پرداخت. جهت استعلام قیمت پمپ پیستونی کوچک و بزرگ و لوازم پمپ پیستونی با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

برند پارکر متعلق به شرکتی امریکایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع الکتروپمپ در کاربری مختلف از سال 2004 شروع کرده است. امروزه به کشورهای دیگر صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه نوآوری در طراحی محصولات است. از جمله ی معروف ترین پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ کارواش آنووی می باشد که در ادامه مشخصات این پمپ کارواش نیز ارائه شده است.

ویژگی های پمپ پیستونی پارکر

با توجه به اینکه پمپ پیستونی چگونه کار می کند ، می دانیم که عملکرد آن ها بر اساس پیستونی است که در داخل پمپ وجود دارد. همچنین از لوازم پمپ پیستونی الکتروموتوری است که که معمولا همراه آن عرضه می گردد. در ادامه محصولات این برند با مشخصات کامل آن ها آورده شده است.

همانطور که مشاهده می فرمایید، تنها تفاوت مدل های مختلف پمپ کارواش پیستونی ، در میزان فشار و دبی آن ها می باشد. برای اطلاع از قیمت پمپ پیستونی کوچک و بزرگ و نیز دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مزایای پمپ پیستونی پارکر

مهم ترین مزیت این محصولات، تنوع مدل آن ها از جمله انواعی با محور خمیده، صاف و با دبی های ثابت و متغیر می باشد. این تنوع در لوازم پمپ پیستونی پارکر نیز موجود است. همچنین طراحی اجزای پمپ پیستونی به گونه ایست که بسیار جمع و جور بوده و وزن کمی دارند. به دلیل داشتن چندین حلقه پیستونی چند لایه، نشتی آن ها نیز بسیار پایین می باشد. راندمان و کیفیت بالا و عمر طولانی از دیگر مزایای پمپ کارواش پارکر به حساب می آید.

با وجود تامین فشار های بالا به عنوان یک ویژگی مثبت این پمپ ها، سر و صدای آن ها حین کار بسیار کم می باشد. همچنین بدنه این محصولات در دو متریال چدن و آلومینیوم قابل عرضه است. نحوه نصب پمپ های پیستونی پارکر و استفاده از آن ها بسیار ارزان و راحت می باشد. علاوه بر این، این پمپ ها در برابر درجه حرارت بالا هم بسیار مقاوم محسوب می شوند.

قیمت پمپ پیستونی کوچک

کاربردهای پمپ پیستونی پارکر

با توجه به عملکرد و اجزای پمپ پیستونی ، غالب استفاده از آن ها برای ظرفیت های بالای فشاری و مصارف صنعتی نظیر موارد زیر می باشد..

  • انواع کارواش های صنعتی و خانگی
  • سیستم های شست و شوی فشار قوی
  • خدمات شهری نظیر شست و شوی معابر
  • سیستم های هیدرولیکی
  • انواع ماشین آلات سنگین مانند لودر، جرثقیل و میکسر ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *