گیربکس, گیربکس حلزونی

گیربکس حلزونی PGR پی جی آر

برند پی جی آر (PGR)

پی جی آر PGR ، از برندهای معروف تولید انواع گیربکس است. از جمله پر استفاده ترین آن ها گیربکس حلزونی پی جی آر می باشد. جهت دریافت مشخصات فنی گیربکس حلزونی و استعلام لیست قیمت گیربکس حلزونی PGR با ما تماس بگیرید.  

برند PGR متعلق به شرکتی ترکیه ای می باشد. فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع گیربکس در زمینه های متفاوت از سال 1978 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به کشور های دیگر نیز صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه حفظ کیفیت و جلب رضایت مشتری است. از جمله گیربکس های تولیدی این شرکت، گیربکس حلزونی می باشد که در ادامه، کاتالوگ گیربکس PGR نیز ارائه شده است.

برند PGR پی جی آر

ویژگی های گیربکس حلزونی PGR

گیربکس های حلزونی با نام گیربکس 90 درجه نیز شناخته می شوند. در ادامه سعی شده است مهم ترین مشخصات فنی گیربکس حلزونی به اختصار آورده شود. جهت دریافت کاتالوگ گیربکس PGR و جنس هریک از اجزا به قسمت محصولات مراجعه فرمایید.  

نام سری گشتاور (نیوتون متر) نسبت تبدیل شافت خروجی (میلیمتر)
PMRV/PRV 2 تا 2000 5 تا 5000 9 تا 38
SV/ISV 1 تا 1400 5 تا 5000 9 تا 38

 

همانطور که در جدول بالا مشخص است، اصلی ترین تفاوت آن ها در میزان گشتاورشان می باشد. این مورد قیمت گیربکس حلزونی PGR را نیز متفاوت می کند.

مزایای گیربکس حلزونی PGR

اصلی ترین مشخصه گیربکس های حلزونی PGR، استفاده از جدیدترین تکنولوژی در طراحی و تولید آن هاست. نوع حلزونی این برند نیز از این مورد، مستثنا نیست. به همین خاطر از مزایای مهم این مدل گیربکس، ساختار به روز و پیشرفته آن است. همین موضوع منجر به بهبود کیفیت این محصولات نیز می شود. از دیگر ویژگی های مثبت این گیربکس ها، امکان راه اندازی نرم و آرام در شروع کار است. همچنین دارای قابلیت تامین گشتاور بالایی نیز در همین حین می باشد. دقت بسیار بالا و در عین حال، مناسب بودن قیمت گیربکس حلزونی PGR، یکی دیگر از مزایای آن محسوب میشود.   

گیربکس حلزونی PGR

کاربردهای گیربکس حلزونی PGR

خرید گیربکس حلزونی PGR ، عمدتا برای انتقال نیرو در صنایع و ماشین آلات صورت می گیرد. در ادامه به مصارف استفاده این گیربکس ها اشاره شده است.

  • انواع جرثقیل های سقفی، آویز و دروازه ای
  • نوار نقاله یا کانوایرها
  • بالابرهایی برای انتقال افراد و ابزار و مصالح در پروژه های ساختمانی
  • صنایع نساجی در دستگاه هایی مانند میکسر، اکسترودر، ماشین های شست و شو و رنگرزی
  • صنایع چوب و تولید کاغذ جهت فرآوری چوب (عملیات های برش، انتقال و آماده سازی)
  • صنایع غذایی در میکسرها، پودرسازی، انتقال، تهویه مطبوع، بسته بندی و انواع پرکن
  • صنایع شیمیایی
  • معادن
  • صنایع تولید سیمان، فولاد و استیل

خرید گیربکس حلزونی PGR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *