گیربکس, گیربکس هلیکال

گیربکس هلیکال SEW

برند SEW

معنی هلیکال ، مارپیچ تعریف شده است. در واقع گیربکس هلیکال شافت مستقیم نیز متشکل از چندین چرخ دنده مارپیچی می باشد. با ما همراه باشید تا به یکی از برندهای معروف آن، گیربکس هلیکال SEW بپردازیم. همچنین جهت دریافت کاتالوگ گیربکس SEW ، به بخش محصولات سایت شهر پمپ مراجعه فرمایید.    

برند SEW آلمانی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع گیربکس از سال 1931 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به کشور های دیگر هم صادر می شود. تولید این کمپانی بر پایه حفظ کیفیت و تنوع محصولات آن است. شهر پمپ به عنوان فروشگاه گیربکس هلیکال آماده خدمت رسانی جهت استعلام قیمت به روز، به مشتریان محترم میباشد.

برند SEW

ویژگی های گیربکس هلیکال SEW

گیربکس هلیکال یا گیربکس شافت مستقیم SEW ، دارای مدل های متعددی می باشد. در جدول زیر مشخصات مهم موجود در کاتالوگ گیربکس SEW آورده شده است.

نام سری گشتاور (نیوتون متر) نسبت تبدیل
R 50 تا 18000 3.21 تا 290
RM 270 تا 18000 4.3 تا 27001
RX 69 تا 830 1.30 تا 8.65

 

مدل های بالا به انواعی شامل گیربکس شافت مستقیم پایه دار ، فلنج دار یا هر دو می شود. جهت اطالاع از قیمت گیربکس هلیکال شافت مستقیم SEW با کارشناسان ما در شهر پمپ تماس حاصل فرمایید.

مزایای گیربکس شافت مستقیم SEW

از مهم ترین مزایای برند SEW، وجود تنوع بسیار در مدل های آن می باشد. از جمله این تنوع مدل ها می توان به نحوه نصب به دو صورت افقی و عمودی اشاره کرد. همچنین انواع تک طبقه، دو طبقه و سه طبقه که هر یک خود شامل چندین نوع است، وجود دارد. از دیگر ویژگی های مثبت گیربکس شافت مستقیم SEW ، امکان استفاده آن در فضاهای محدود و سروصدای کم حین کارکرد می باشد. همینطور از جنس های مختلفی مانند چدن، آلومینیوم و فولاد در ساخت بدنه آن استفاده می شود.

گیربکس شافت مستقیم SEW

راندمان بالای 90%، توان بالای چگالی، عمر طولانی، ایمنی و استحکام بالا از دیگر مزایای گیربکس هلیکال SEW می باشد. به دلیل همین ویژگی ها، این گیربکس ها برای عملیات های طولانی بسیار مناسب هستند. رنج وسیعی از نسبت تبدیل و میزان گشتاور در مشخصات فنی موجود در کاتالوگ گیربکس SEW ، برای مدل های مختلف آن ها وجود دارد. همینطور این برند آلمانی گیربکس شافت مستقیم پایه دار ، فلنج دار یا پایه و فلنج با هم را داراست. نحوه نصب و استفاده و نیز طریقه نگهداری این گیربکس ها نیز بسیار ساده می باشد.

کاربردهای گیربکس هلیکال SEW

گیربکس هلیکال شافت مستقیم ، به منظور انتقال نیرو در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از این موارد در فهرست زیر ذکر شده است.

  • پمپ ها و انواع فن
  • صنایع تولید سرامیک و شیشه
  • دستگاه های خمیر گیر
  • در همزن ها، میکسرها، کانوایرها و خردکن ها
  • صنایع آب و فاضلاب
  • صنایع غذایی
  • صنایع فولاد و مس
  • نفت، گاز و پتروشیمی
  • خودرو سازی
  • صنایع دارویی

گیربکس هلیکال شافت مستقیم SEW

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *