بوستر پمپ, پمپ

بوستر پمپ لوارا

بوستر پمپ لوارا

برند لوارا

به طور کلی در خرید بوستر پمپ ها، هم می توان از پکیج های آماده برند های مختلف از جمله بوستر پنتاکس و بوستر ابارا خریداری کرد. هم می توان به صورت سفارشی هد و دبی مد نظر را ذکر کرده و پمپ مورد نظر را دریافت نمود. شهر پمپ از جمله مراکز ساخت بوستر پمپ محسوب می شود. در این مقاله به برند دیگری از نمونه های آماده با نام بوستر پمپ لوارا اشاره خواهیم کرد. اطلاعات کامل هر یک از مدل های این برند در کاتالوگ کنترلر بوستر پمپ آمده است. همچنین جهت اطلاع از قیمت بوستر پمپ آتشنشانی و قیمت بوستر پمپ خانگی می توانید با ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است که شهر پمپ در تعمیرات بوستر پمپ نیز آماده رائه مشاوره های رایگان می باشد.

برند لوارا متعلق به شرکتی ایتالیایی و زیر مجموعه شرکت بزرگ Xylem می باشد. فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مسکونی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از سال 1986 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به بیش از صد و پنجاه کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت و ایمنی و نیز کاهش آسیب به محیط زیست می باشد.

برند لوارا

ویژگی های بوستر پمپ لوارا

بوستر پمپ ها در واقع ترکیبی از چندین پمپ هستند که به همراه لوازم جانبی دیگر، به منظور افزایش فشار استفاده می گردند. این لوازم جانبی موجود برای هر مدل در کاتالوگ کنترلر بوستر پمپ به صورت مجزا شرح داده شده است. این نمونه ها می توانند متشکل از یک یا چندین پمپ آب خانگی یا پمپ طبقاتی باشند. در ادامه نمونه های این برند از بوستر پمپ ها آورده شده است.

همانطور که مشاهده می نمایید این پمپ ها دارای طراحی عمودی و افقی می باشند. شما می توانید جهت مشاهده اطلاعات بیشتر هر یک، روی محصول مورد نظر کلیک کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید یا ساخت بوستر پمپ سفارشی خود و استعلام قیمت آن ها با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای بوسترپمپ لوارا

مهم ترین مزیت تمامی محصولات برند لوارا استفاده از استنلس استیل در ساختمان پمپ هاست. از این طریق این پمپ ها در برابر آلودگی و خورندگی بسیار مقاوم می باشند. همچنین استفاده از جوش لیزری نیز بر مقاومت آن ها می افزاید. به همین خاطر کیفیت و راندمان این پمپ ها افزایش چشمگیری خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این محصولات، امکان کار با هر دو برق تک فاز و سه فاز را می توان نام برد.

استهلاک پایین و به تبع آن صرفه جویی در انرژی نیز از مواردی است که در بوستر پمپ های لوارا بدیهی است. تعمیرات بوستر پمپ این برند و تنوع در دهانه ورودی و خروجی این پمپ ها از دیگر مزایای آن هاست. علاوه بر سایز، برند لوارا دارای هر دو نوع بوستر پمپ دور ثابت و دور متغیر می باشد. واضح است که قیمت بوستر پمپ آتشنشانی از قیمت بوستر پمپ خانگی بیشتر باشد.  

کاربردهای بوستر پمپ لوارا

وظیفه این پمپ ها، تنظیم فشار آب در مدار هاست. مصارف استفاده از آن ها نیز معمولا در مواردی است که هد و دبی بالایی نیازمند است. تعمیرات بوستر پمپ نیز از این طرق انجام می گردد.

  • آبرسانی ساختمان های بلند مرتبه
  • سیستم های اطفای حریق و آتش نشانی
  • موارد کشاورزی به منظور آبیاری
  • واحد های صنعتی و تجاری
  • نفت و گاز
  • پر کردن مخازن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *