تجهیزات, شیر فشار شکن, لوازم جانبی

شیر فشار شکن برند اینترپمپ

شیر فشار شکن برند اینترپمپ
در این مقاله قصد داریم به تشریح شیر فشار شکن برند اینترپمپ بپردازیم. چراکه همانطور که می دانید پمپ ها، فارغ از نوعی که دارند، جهت افزایش فشار سیالات به منظور انتقال آن ها در سیستم های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و تاسیساتی مورد استفاده قرار می گیرند. اما نکته مهم این است که برخی از انواع این پمپ ها فشاری بسیار بیشتر از مدل های دیگر پمپ تولید می کنند. از جمله آن ها پمپ های پیستونی می باشد. بر این اساس لازم است که این حجم از تولید فشار بالا توسط تجهیزاتی خاص کنترل و تنظیم گردد.

مهم ترین ابزار برای این منظور شیر های فشار شکن نام دارند که دقیقا به گونه ای طراحی شده اند تا وظیفه ی کنترل فشار را بر عهده گیرند. البته علاوه بر پمپ های پیستونی می توان از این قطعات در صنایع دیگری همچون تصفیه خانه ها نیز استفاده نمود. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی کامل معروف ترین برند این تجهیزات، شیر فشار شکن برند اینترپمپ ، بپردازیم. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت شیر فشار شکن کارواش شما می توانید با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

برند اینترپمپ (INTERPUMP)

برند اینترپمپ مربوط به شرکتی ایتالیایی بوده که فعالیت خود را از سال 1977 در تولید و عرضه انواع الکتروپمپ و تجهیزات آن در کاربری های صنعتی شروع نموده است. از آنجاییکه طراحی و ساخت محصولات این برند بر اساس نوآوری روز می باشد، کیفیت آن ها بسیار بالا تر از رقبای خود شده است. همین موضوع نیز باعث گسترش صادرات محصولات برند اینترپمپ به دیگر کشور ها گشته است. یکی از معروف ترین قطعات جانبی تولیدی این برند، شیر فشار شکن آن می باشد که در ادامه سعی شده است اطلاعات بیشتری از آن ارائه شود.

برند اینترپمپ

ویژگی های شیر فشار شکن برند اینترپمپ

همانطور که در قسمت های بالا توضیح داده شد، این تجهیزات تنها وظیفه کنترل میزان فشار های بالای پمپ را بر عهده دارند. بنابراین بدیهی است که علاوه بر پایین تر بودن قیمت شیر فشار شکن کارواش این برند در مقایسه با پمپ های پیستونی آن، از تنوع بالایی هم برخوردار نباشند. زیرا کاربرد های متنوعی برای این تجهیزات در نظر گرفته نشده است. با این وجود در ادامه مشخصات فنی محصولات شیر فشار شکن برند اینترپمپ به صورت خلاصه در جدولی آورده شده است.
نام سری فشار کارکرد(بار) اندازه خروجی (اینچ) جنس
برند اینترپمپ 100 و 200 8/3 برنج

مزایای شیر فشار شکن برند اینترپمپ

اصلی ترین مزیت در نه تنها شیر فشار شکن بلکه تمامی محصولات برند اینترپمپ، بازدهی بسیار بالا و عمر طولانی شان می باشد که به دلیل ساخت با کیفیت آن ها بوده و منجر به افزایش مدت زمان خدمات پس از فروش و گارانتی این محصولات نیز گشته است. همچنین میزان مصرف برق و آب آن ها حین کارکرد نیز بسیار پایین و مقرون به صرفه محسوب می شود.

شیر فشار شکن اینترپمپ

از دیگر ویژگی های مثبت شیر فشار شکن برند اینترپمپ ، قابلیت تنظیم فشار این قطعات در هر دو میزان 100 بار و 200 بار می باشد. همین ویژگی باعث شده است که بتوان از این محصول حتی با وجود تنوع مدلی کمی که دارند، در انواع پمپ های پیستونی با هر میزان توانی که دارند، استفاده نمود. از مزایای دیگر این شیر فشار شکن، لوازم یدکی ای است که به منظور بهبود عملکرد آن ها طراحی شده و همراه با آن ها در صورت تمایل عرضه می شود. از جمله این لوازم می توان به دستگیره تنظیم فشار، نازل، ست تفنگی و فنر ضد زنگ اشاره کرد.
نکته مثبت دیگر در رابطه با این قطعه، متریال به کار رفته در ساخت آن هاست. از آنجاییکه تمامی قطعات این شیر ها از آلیاژ برنج ساخته می شود، این محصولات کاملا ضد زنگ بوده و دارای مقاومت بالایی نیز می باشند. البته شما می توانید در صورت نیاز به متریال های دیگر این قطعات با شهر پمپ تماس حاصل فرمایید تا محصولی مناسب با نیاز خود را به شما پیشنهاد دهند.
علاوه بر موارد بالا لازم به ذکر است که نصب و راه اندازی شیر های فشار شکن برند اینتر هم بسیار ساده می باشد. نکته آخر نیز قیمت این محصولات است که با وجود تمامی ویژگی های مثبت ذکر شده، قیمت شیر فشار شکن کارواش برند اینتر کماکان مقرون به صرفه به شمار می رود. 
   قیمت شیر فشار شکن کارواش

کاربرد های شیر فشار شکن برند اینترپمپ

به صورت معمول شیر های فشار شکن برند اینتر برای استفاده در کنار پمپ های پیستونی این برند طراحی شده اند تا به افزایش راندمان سیستم کمک نمایند. این هدف را نیز از طریق انجام وظایف ذکر شده در پایین انجام می دهند.

  • تنظیم میزان فشار
  • جلوگیری از احتمال ترکیدگی در سیستم ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *