پمپ, پمپ حلزونی

پمپ حلزونی رایان

پمپ گریز از مرکز حلزونی رایان

برند رایان

در مقالات گذشته در رابطه با اینکه پمپ گریز از مرکز چیست و نیز ساختمان پمپ حلزونی صحبت کرده ایم. همچنین به معرفی برخی از برند های ایرانی آن نظیر پمپ حلزونی بهار و حلزونی آبروان پرداخته ایم. در این مقاله قصد داریم پمپ حلزونی رایان را مورد بررسی قرار دهیم. از دیگر نمونه های محصولات پر استفاده این برند می توان به پمپ های طبقاتی رایان اشاره کرد. با ما همراه باشید تا با قیمت پمپ حلزونی چهار اینچ ، قیمت پمپ حلزونی دو اینچ که از رایج ترین اندازه های این پمپ هستند، آشنا شوید.

برند رایان متعلق به شرکتی ایرانی می باشد که فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ از سال 1362 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتری در تولیدات خود است. از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ گریز از مرکز رایان می باشد که در ادامه، توضیحات تکمیلی آن ارائه شده است.

ویژگی های پمپ حلزونی رایان

با توجه به اینکه پمپ گریز از مرکز چیست ، می دانیم که برای دبی های بالا مورد استفاده قرار می گیرد. برند رایان دارای دو دسته کلی از پمپ های حلزونی شامل ETA و NF می شود. هر یک از این دسته ها نیز خود دارای تنوع مدل بالایی هستند. ویژگی های اصلی این پمپ ها را می توانید در قسمت پایین مشاهده نمایید. همین طور برای اطلاع از قیمت انواع مختلف آن می توانید با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ گریز از مرکز رایان

از جمله مهم ترین مزیت های این دسته از پمپ های رایان می توان به کیفیت بالای آن ها و تنوع مدلشان اشاره کرد. این محصولات از اندازه های دو تا 12 اینچ را شامل می شوند. بدیهی است که با توجه به اندازه ورودی و خروجی، میزان آبدهی و هد آن ها نیز متفاوت می باشد. بنابراین رنج قیمتی آن ها نیز متفاوت است. پس نباید توقع داشت که قیمت پمپ حلزونی دو اینچ با قیمت پمپ حلزونی چهار اینچ یکسان باشد. در ساختمان پمپ حلزونی رایان از دو قطعه مکانیکال سیل یا نوار گرافیت برای آب بندی استفاده می گردد. یاتاقان های آن ها نیز دارای دو عدد بلبرینگ می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های این محصولات امکان جداسازی قطعاتی نظیر شافت، پروانه و یاتاقان آن هاست. پس هنگام انجام تعمیرات لازم نیست که کل پمپ از مدار جدا شود. نحوه اتصال آن ها نیز با فلنجی که در ساختمان پمپ حلزونی وجود دارد، صورت می گیرد. این موارد ویژگی هایی است که نمونه های خارجی آن ها نظیر پمپ حلزونی لئو، حلزونی ابارا و حلزونی پنتاکس نیز داراست. از متریال هایی نظیر استنلس استیل و یا آلیاژ فلزات برنز و چدن، در ساخت پمپ گریز از مرکز رایان استفاده می گردد.

ساختمان پمپ حلزونی

کاربردهای پمپ حلزونی رایان

بالاتر اشاره کردیم که ساختمان پمپ حلزونی به نحوی طراحی شده که آبدهی های بالا را پوشش دهد. با توجه به این موضوع موارد کاربرد این پمپ ها نیز تا حد زیادی مشخص است. از جمله مهم ترین آن ها می توان به فهرست زیر اشاره کرد.

  • ساخت انواع بوستر پمپ ها
  • موارد آبیاری در کشاورزی
  • در سیستم های تامین آب به منظور آبرسانی
  • پمپاژ پسماند و انواع سوخت
  • در تهویه مطبوع
  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • سیستم های گرمایشی (حرارت مرکزی) و سرمایشی
  • تولید سیمان
  • صنایع فولاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *